Het SP topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sodemieter!!! :} :} :}
Ik wist, als ik aangekomen was, dat ik volgens mij niet meer kon lopen!!
Als ik met de SP ongeveer 2.5 uur gereden had, was ik echt op!!


Ik heb ook nooit ergens last van hoor... Ja, bietje harde kont, maar volgens mij krijg je dat zelfs als je op een relaxfeauteuil zou rijden.. Lang in de zelfde houding is nooit goed voor de billetjes!
 
Sodemieter!!! :} :} :}
Ik wist, als ik aangekomen was, dat ik volgens mij niet meer kon lopen!!
Als ik met de SP ongeveer 2.5 uur gereden had, was ik echt op!!

Moet wel zeggen dat het al ff geleden is........ ;) ;)

Maar wat is het grootste verschil tussen de SP en RC behalve het vermogen en de remmen. Vind het wel een super strakke fiets........mij nog iets te duur om over te stappen maar absoluut een kandidaat voor de toekomst.
 
And the verdict is:
[afbeelding]
Eerst je schakels tellen voordat je een nieuwe ketting monteert... ging er van uit dat het een standaard SP setje was daar ik hem ook zo had besteld. nu zit ik weer op mijn andere twin en dat schiet niet op...
Ik ga TV kijken! baal er van... Ooh de BMCs zitten er wel al in ging super... scharnierende tanks zijn de bom!

gr maarten

Als ie te kort was geweest is dat veel erger. :Y

Mooi bokje. :)
 
@OB6D

True... gisteren nieuwe schakel gehaald en morgenochtend maar weer de schuur in... Bokje is van datona... net zo duur als een keertje boodschappen!

Moet ook nog mijn achterlichten vervangen. was 1 lensje af gesprongen tijden het rijden. heb een undertail met twee van die ronde lampies en nu is er dus 1 glas weg... Klote constructie ook. Een glaasje op zijn plek klikken op een twee cylinder die behoorlijk kan klapperren.

Ben nog steeds niet aan mijn datalogging begonnen. ik heb duidelijk een week vrij nodig...

Over het zitten op een SP heb ik absoluut nul klachten. Ik ben 1.95cm lang en ben aan de zware kant ( mild uitgedrukt). Het enige waar ik last van krijg zijn mijn polsen maar dat vermindert aanzienlijk bij hogere snelheden. Ik rij in echt heel beroerd weer en als de SP voor reparatie/modificatie in de schuur staat op een Africa twin en daar heb ik na een uur rijden geen gevoel meer in mijn kont en mijn linkerhand en na twee uur weet ik niet of mijn benen er nog aanzitten. Met andere woorden hulde voor de SP.

gr Maarten
 
Laatst bewerkt:
Moet wel zeggen dat het al ff geleden is........ ;) ;)

Maar wat is het grootste verschil tussen de SP en RC behalve het vermogen en de remmen. Vind het wel een super strakke fiets........mij nog iets te duur om over te stappen maar absoluut een kandidaat voor de toekomst.

Ik denk dat de plaatjes het niet doen op jouw computer?? ;) :+
Nee geintje!! Hij is zoveel wendbaarder, remmen als een dolle (moet ik erg aan wennen),
Meer vermogen, en een betere zit!!
Ik ben echt een 2-cilinder man, dus vandaar deze keuze, anders kom je al gauw bij een Duc uit. Dat is totaal niet mijn ding.

Sinds dat de RC uit is ben ik er al fan van, alleen was hij toen echt onbetaalbaar.
Bij de meesten is het ook zo; je vindt hem gaaf of je vind het niks.
 
@OB6D

True... gisteren nieuwe schakel gehaald en morgenochtend maar weer de schuur in... Bokje is van datona... net zo duur als een keertje boodschappen!

Moet ook nog mijn achterlichten vervangen. was 1 lensje af gesprongen tijden het rijden. heb een undertail met twee van die ronde lampies en nu is er dus 1 glas weg... Klote constructie ook. Een glaasje op zijn plek klikken op een twee cylinder die behoorlijk kan klapperren.

Ben nog steeds aan mijn datalogging begonnen. ik heb duidelijk een week vrij nodig...

Over het zitten op een SP heb ik absoluut nul klachten. Ik ben 1.95cm lang en ben aan de zware kant ( mild uitgedrukt). Het enige waar ik last van krijg zijn mijn polsen maar dat vermindert aanzienlijk bij hogere snelheden. Ik rij in echt heel beroerd weer en als de SP voor reparatie/modificatie in de schuur staat op een Africa twin en daar heb ik na een uur rijden geen gevoel meer in mijn kont en mijn linkerhand en na twee uur weet ik niet of mijn benen er nog aanzitten. Met andere woorden hulde voor de SP.

gr Maarten


kwas van plan een 2008 fireblade kont aan de sp2 te zetten maar kom er toch van terug omdat het toch niet helemaal bij de motor past..........Na vele uren surfen is een originele kont met een mooie undertail het mooist.
Kom steeds weer uit bij een undertail van hotbodies.
Welke heb jij? Dit ivm klote constructie van de glaasjes? Nog suggesties voor een mooie undertail?

gr

Jarnozem
 
Gisteravond aangehouden met mijn quadro V-twin (Chevy). Ja, het regende natuurlijk en mijn spiegel was nat, het raam was nat en ze reden achter mij, ik kijken, ik denk, staat er nou stop op hunnie ze dak of niet. Ik twijfelde en in geval van twijfel rij je natuurlijk heel keurig lekker rustig door. Maar na tig lichtsignalen en een mooi eind verderop was de boodschap toch wel helder, dus ik zet hem nog een eind verder in zo'n vakje langs de weg. Ja, ik denk, misschien is dit mijn laatste peuk, die rook ik eerst op... :9

Sta ik stil, doe ik mijn gordel af, ik denk ik ga die mannen een hand geven, dus ik stap uit. Waren ze al lichterlijk nerveus onderweg naar mij toe, met de hand op het dienstwapen. Ik zweer het je. Ja, toen begon ik ook nerveus te worden... :o

Zo mijnheer, toch maar stoppen? Ik zeg ja, het had er wel schijn van dat jullie mij moesten hebben, maar ik ben een modelburger, dus het leek me eigenlijk sterk... O-)
Uw rechter achterlicht doet het niet, hier en nu, ff maken. En toen waren ze weer "weg". Ze hielden me van verderop in de gaten, dat zag ik ook wel. 8-)

Gelukkig heb ik altijd een torx schroevendraaier bij me, dat is standaard uitrusting. Maar ik had geen lampje. Ik denk ik ga toch sleutelen voor de show. Lampje was stuk... en het begon donker te worden... en fris... ben ik verder gereden, weg van de snelweg, wetende dat...

Toen zag ik een pompstation en ik reed eerst door, maar ik denk, dan ben ik zeker aan de beurt. Dus, gekeerd, terug... en ze had een lampje voor me! Dus terwijl ik dat er in sta te meubelen, komen mijn vrienden weer voorbij. Maar dit lampje brandde. Dus... 8-)

Ze zijn niet allemaal onredelijk, dat wilde ik maar ff zeggen. :N
 
Laatst bewerkt:
@ob6d

Kreeg gisteren een briefje in de bus van onze vrienden en ik kreeg hetzelfde gevoel als bij een loterij.... Het zou toch niet (dat ze me geflitst hebben met 220+ op de A20)...
Bleek een overtreding van 5 km op een 100km traject controle. Als ik daarmee het geluk voor deze maand weer af kan kopen dan doe ik dat graag! ;D

Dus inderdaad helemaal onredelijk zijn ze niet... maar wel een beetje...

Wat ik voor een undertail heb weet ik niet maar zal morgen eens kijken. Ik moet zeggen dat ik dat plaatje van die blade reet wel heel aardig vond begon bijna te twijfellen tot ik in de spiegel keek. Een beetje vloeken misschien maar een gsx kontje is ook ardig. Of een 1098 achterwerk staat ook nog op mijn ideeen lijst. bij kappenset.nl kan je een los kontje zo bestellen...

gr maarten
 
Laatst bewerkt:
Samenvatting Zolder:
:] *O* :] *O* :9~ :] *O*

Als iemand nog op 56K zit, sorry...

DSC_6625_resize.JPG

Voor mij is ook file, stfu, ze wachten niet op mij :P

DSC_6626_resize.JPG

DSC_6627_resize.JPG

DSC_6628_resize.JPG

DSC_6629_resize.JPG

DSC_6630_resize.JPG


Ik was er al bang voor, maar wat een ownage hobby zeg!

Dr stond in de dubbele rechterbocht nog een fotograaf; morgen maar eens kijken of ik daar ook nog ergens op sta.

*O*
Zo, eten bouwen en uit denderen! *O*
 
Samenvatting Zolder:
:] *O* :] *O* :9~ :] *O*

Als iemand nog op 56K zit, sorry...

[afbeelding]
Voor mij is ook file, stfu, ze wachten niet op mij :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik was er al bang voor, maar wat een ownage hobby zeg!

Dr stond in de dubbele rechterbocht nog een fotograaf; morgen maar eens kijken of ik daar ook nog ergens op sta.

*O*
Zo, eten bouwen en uit denderen! *O*

Goed bezig! :)

Wel een baan voor mij, beetje zo Marshall spelen. Beetje in de zon zitten met een baal shag en motoren kijken, dat is me op het lijf geschreven...
 
gisteren ff de sp uitgelaten en daarna de cbr .... was allebei lekker, die honda's lopen toch mooi he ..
 
Groeten uit Zion NP, Utah.. :)

Onderweg met de 2011 Ford Mustang Convertible... geen straf, maar ik ben een paar stukkies asfalt tegengekomen waar ik bijzonder graag een keer met de SP overheen zou willen boenderen..
 
laatst een voormalig SP lid van hier, SP1-rules, gesproken. Blijkt dat ze zijn honda Fireblade incl. motorpakken en helmen van hem en zijn vriendin, snachts uit de garage gestolen hebben. :(

Voor hem nu ookal en 2de keer in 2 jaar tijd. Hij was er voorlopig wel klaar mee.
 
Laatst bewerkt:
laatst een voormalig SP lid van hier, SP1-rules, gesproken. Blijkt dat ze zijn honda Fireblade incl. motorpakken en helmen van hem en zijn vriendin, snachts uit de garage gestolen hebben. :(

Voor hem nu ookal en 2de keer in 2 jaar tijd. Hij was er voorlopig wel klaar mee.
moet een bekende zijn geweest dat kan niet anders... Zo hebben ze bij mij een keer mij nhele garage leeg getrokken met gereedschap en alles.
 
Groeten uit Zion NP, Utah.. :)

Onderweg met de 2011 Ford Mustang Convertible... geen straf, maar ik ben een paar stukkies asfalt tegengekomen waar ik bijzonder graag een keer met de SP overheen zou willen boenderen..
fotoooooooooooo's
 
middag.
de accu vd sp is een beetje zwak aan t worden,weet iemand wat een nieuwe kost?
hoeveel moet t dynamootje ong.bijladen?dacht zelf ong.14.2v.
full
 
de cbr startte na bijna een half jaar niet te zijn gestat in 1 x, vtr ook
 
Laatst bewerkt:
Net terug van weekendje Eifel! Was weer erg leuk rijden daar! En geen spatje regen gezien. :]
Zal denk ik wel één van de laatste weekendjes zijn geweest denk ik.. was toch best frisjes namelijk.

Grtz Roel
 
Er zit in soest ergens een vent die zegt voor alles een accu te hebben tegen hele scherpe prijzen, Wij kopen daar voor de betaal automaten zeer voordelig. Als ik er aam denk morgen even de naam hier neer zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan