Het SP topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Supershirt!!! Doe mij er maar TWEE _O- *O*

(sorry voor de late reactie.... hier nog maar eentje dan... ;) )

Wat een geweldige fiets No Brains, meesterwerkje!
 
Laatst bewerkt:
5 minuten geleden gespot bij een rotonde in Barneveld. Witte SP2 met goudkleurige velgen? Rijder had motorpak met veel wit volgens mij...
 
zie dat ik nog nie in de op sta nie.
kan deze foto aub in de op?
full
 
vond die andere leuker en ik wil hem eigenlijk wel gaan bestellen...
 
Heb ff een vraagje
Welk merk stuurdemper is het beste voor mijn SP2 :?
Weet dat er verschillende merken zijn en dat er hier verschillende mensen mee rijden :Y
Dus laat ff weten *D
 
Kun je nog iets zeggen van die lichtere wielen nu je er wat langer mee gereden hebt JZ? Hoe veel scheelt het? Zou je het weer doen?


:W

Dat is de beste mod die ik ooit gedaan heb. En dat geldt denk ik niet alleen voor een SP, maar voor alle circuit fietsen. Het stuurt echt zo veel makkelijker, en je hebt duidelijk veel meer vermogen aan het achterwiel.
Bij het uitkomen van een bocht voel je de voorkant echt licht worden en dat had ik met de originele wielen nooit.
Al met al kost het behoorlijk wat, maar zijn geld dubbel en dwars waard.

:W
 
Dat is de beste mod die ik ooit gedaan heb. En dat geldt denk ik niet alleen voor een SP, maar voor alle circuit fietsen. Het stuurt echt zo veel makkelijker, en je hebt duidelijk veel meer vermogen aan het achterwiel.
Bij het uitkomen van een bocht voel je de voorkant echt licht worden en dat had ik met de originele wielen nooit.
Al met al kost het behoorlijk wat, maar zijn geld dubbel en dwars waard.

:W

Kijk, dat wou ik ff horen. :Y

Wil er echt niemand sponsoren? Nou, dan ga ik morgen maar weer werken. -O-

:W
 
FF een vraag een undertail plaasen op ern sp 1 dan moet er gehakt en gezaagd worden meen ik wie weet precies hoe wat waar etc....?

Alvast bedankt.

Greetz Chris.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan