Den Bosch en omgeving Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben niet zo voor de bosschebolletjes, ben ik namelijk niet....
zullen we stemmen.....

Motor club de brand:

-Roedy
-




Bosschebolletjes (of iets):

-
-



*O* ;)
 
net trouwens NOG een investering gedaan,
mn vriendin is een 2dehands paar motorlaarzen van sidi op wezen halen.
die man had nog een hoop spullen meer waaronder een zwaar art. 6 kettingslot
en een duur schijfremslot met alarm erop, dit samen voor 50 euries
geen geld toch *D
 
net trouwens NOG een investering gedaan,
mn vriendin is een 2dehands paar motorlaarzen van sidi op wezen halen.
die man had nog een hoop spullen meer waaronder een zwaar art. 6 kettingslot
en een duur schijfremslot met alarm erop, dit samen voor 50 euries
geen geld toch *D
Mooie deal...

Strak filmpje corneoo, wat voor steun gebruik je eigenlijk.
Verbaas me nogal dat er nada noppes trillingen te zien zijn 8-)
En dat ritje ging wel heel vlot..

en die R6 van motorfreak staat op 25 kw :?

Als het weer morgen oke is, en ik heb tijd, dan ga ik hem ook nog eens doen...
Megen pond over richting tiel, en dan de dijk op, dat is vanaf hier ook maar een stukje rijden
 
Mooie deal...

Strak filmpje corneoo, wat voor steun gebruik je eigenlijk.
Verbaas me nogal dat er nada noppes trillingen te zien zijn 8-)
En dat ritje ging wel heel vlot..

en die R6 van motorfreak staat op 25 kw :?

Als het weer morgen oke is, en ik heb tijd, dan ga ik hem ook nog eens doen...
Megen pond over richting tiel, en dan de dijk op, dat is vanaf hier ook maar een stukje rijden


je hebt niet veel vermogen nodig om hard te gaan ;)
 
Mooie deal...

Strak filmpje corneoo, wat voor steun gebruik je eigenlijk.
Verbaas me nogal dat er nada noppes trillingen te zien zijn 8-)
En dat ritje ging wel heel vlot..

en die R6 van motorfreak staat op 25 kw :?

Als het weer morgen oke is, en ik heb tijd, dan ga ik hem ook nog eens doen...
Megen pond over richting tiel, en dan de dijk op, dat is vanaf hier ook maar een stukje rijden

Dat waren die R6 en die RS 125 :+

Ik ben slapen, morgen weer 6.45 op :W
 
Dat waren die R6 en die RS 125 :+

Ik ben slapen, morgen weer 6.45 op :W

:')

Die waren toch behoorlijk tam toen ik ze tegenkwam...


En nee ik kan niet, als ik al op tijd terug ben van de medische keuring ga ik tesamen met motorclub in vol tenue afscheid nemen van onze stamkroeg eigenaar, die helaas 2 dagen geleden is overleden aan de gevolgen van een slopende ziekte.

Maar goed, Zaterdag bin ich dabei, mits goei weer. :W

En eerst maar eens m'n best doen morgen, kan van de zenuwen nie slapen. B|
 
Misschien een rare vraag.
Maar is er iemand die een keer met mij op zijn gemak kan laten zien en mij "leren" hoe ik wat makkelijker enzo de bochten kan/durf te nemen?

Ik weet dat het met de tijd wel komt, maar voel me af en toe zo'n schijtzak dat ik vaak geen zin heb om te rijden en vooral in groepsverband omdat ik andere dan op houdt of denk dat ik uitgelachen word.
 
Laatst bewerkt:
goedemorgennnnnnnnnnnnnn allemaal ik zag dat het een trend wordt om hier vroeg aanwezig te zijn ,dusssssss.
werk ze vandaag. :W
 
he cornee das inderdaad super kwaliteit zeg.kei strak da beeld .
zie je zaterdag wel,kan je vast nie laten om mee te gaan. })
 
Mooie deal...

Strak filmpje corneoo, wat voor steun gebruik je eigenlijk.
Verbaas me nogal dat er nada noppes trillingen te zien zijn 8-)
En dat ritje ging wel heel vlot..

en die R6 van motorfreak staat op 25 kw :?

Als het weer morgen oke is, en ik heb tijd, dan ga ik hem ook nog eens doen...
Megen pond over richting tiel, en dan de dijk op, dat is vanaf hier ook maar een stukje rijden
ik gebruik een Manfrotto superclamp, met daarop een klein balhoofdje van Redged, deze clamp: Teamwork Photo and Digital Homepage | Photography Store in London
Dit komt op het stuur, balhoofd naar voor gericht, daar de GoPro op met een statiefadaptertje. Die clamp is erg stevig en zeker bij een duc met buizenframe erg handig, klem je overal op, past zelfs nog om een voorvorkpoot.
 
he cornee das inderdaad super kwaliteit zeg.kei strak da beeld .
zie je zaterdag wel,kan je vast nie laten om mee te gaan. })
}) zien we wel, nog niet echt een idee wat ik allemaal ga doen dit weekend, maar lijkt me ook wel leuk om een keer een fotoshoot te doen, voor diegene die interesse hebben
 
Misschien een rare vraag.
Maar is er iemand die een keer met mij op zijn gemak kan laten zien en mij "leren" hoe ik wat makkelijker enzo de bochten kan/durf te nemen?

Ik weet dat het met de tijd wel komt, maar voel me af en toe zo'n schijtzak dat ik vaak geen zin heb om te rijden en vooral in groepsverband omdat ik andere dan op houdt of denk dat ik uitgelachen word.
Zoals Loony al zegt, niemand lacht je uit. Elk normaal mens zal beseffen dat je net je rijbewijs hebt en iedereen heeft het moeten leren. Ik heb ondertussen een 50-60.000 km op de motor gereden, maar als ik achter bijv. Maurits rij ben ik ook nog jaloers, het gemak waarmee hij een bocht induikt (en dan praat ik nog niet eens over Furygan :+ ).
Ligt er misschien ook een beetje aan hoe vaak je al platgereden/gelegen bent/hebt :+

Heb meer respect voor iemand die het rustig en verstandig op bouwt, het is toch eigenlijk gewoon serieuze shit waar je mee bezig bent.
 
ik gebruik een Manfrotto superclamp, met daarop een klein balhoofdje van Redged, deze clamp: Teamwork Photo and Digital Homepage | Photography Store in London
Dit komt op het stuur, balhoofd naar voor gericht, daar de GoPro op met een statiefadaptertje. Die clamp is erg stevig en zeker bij een duc met buizenframe erg handig, klem je overal op, past zelfs nog om een voorvorkpoot.
Dat ziet er degelijk uit (ook wel te zien aan je clip)..
Ik heb wel een steady cam van Manfrotto de Modo steady, maar daar kan je op de motor niets mee. :+
Niet eens aan gedacht dat zij wellicht ook iets voor op de motor hebben.. thx for the tip.
 
Peer waarom boek je niet een keer een circuit dagje. Daar wordt voor de nieuwelingen veel aandacht besteed aan het insturen en bochten nemen. Ook je houding e.d.
Zijn erg leerzame dagen en ook geen last van het overig verkeer.
 
Kleine update.

Ben terug geweest bij vd Heyden en uiteindelijk een erg fijn zittend Bering-pak gekocht (en Berik handschoenen).
Outfit is nu compleet. Eind volgende week motor ophalen en dan broooaaapppp!

Dus mocht je binnenkort een Blazing Orange Triumph (zowieso nog nooit in den bosch zien rijden) langs zien komen, zwaai maar (niet te uitbundig anders lig je op de grond).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan