Den Bosch en omgeving Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-
Dan mag ie korporaal tegen me zeggen, en ik denk dat ik eerder hém ga vervelen... })

In ieder geval veel succes met de keuring vandaag! :Y
Ik denk dat hij al bij de keuring zit :Y
Ik was maar wachtmeester 1e klasse -O- bij de 12de veldartillerie bravo compagnie.
 
Laatst bewerkt:
En als je het haalt, bereid je vast voor op:

bloedheet en stoffig:
warms.jpg


ijskoud:
koud.jpg


warm, klam, klef:
klef.jpg


een uiterlijk als van een zwerver:
zwerver.jpg


en uiteindelijk wakker worden en jezelf afvragen.....
watdoeikhier.jpg
 
Wij waren nog dienstplichtig haringkje :) heel heel lang geleden.
Ik was buiten gewoon dienstplichtig.
De hele vrienden groep toentertijd.
Op 1 na, en die is dus echt later weg gestuurd, met als reden Z-5 en omdat hij links handig was. |(
Tot de dag van vandaag, blijven we hem maar vertellen dat het geen z5 maar toch echt S-5 was. _O-
 
Oma op Harley de wereld over

Een Britse oma maakt zich op voor de reis van haar leven. Zodra haar huis verkocht is trekt ze de wijde wereld in op haar Harley Davidson.
De 62-jarige Sue O’Grady uit Sprotbrough in Groot-Brittannië heeft haar huis te koop gezet en met de opbrengst - rond de 239.000 euro - op zak wil ze de komende tien jaar op haar Harley de wereld over reizen.

"Mensen denk dat ik gek ben, maar je leeft maar éen keer, en nu ik nog de kans heb wil ik er het allerbeste van maken", zegt de gepensioneerde O'Grady in de Yorkshire Post.

De moeder van twee zoons en oma van een kleinzoon verwacht met het geld van haar huis een heel eind te komen. "Ik probeer er de komende tien jaar van te kunnen leven", aldus de voormalige kapster, die koers zal zetten naar Afrika, Amerika en het Midden Oosten. De tocht begint zodra ze het huis heeft verkocht.
:} :} :] :] :} :} *O* *O*


Bron:http://www.telegraaf.nl/reiskrant/7683873/__Oma_op_Harley_de_wereld_over__.html
 
Laatst bewerkt:
midden oosten :?
Die gaat die 10 jaar niet halen ;(
 
ja zeg maar hoelaat .

hmmmmmmmmmm o ja en waar :+

Half 7 bij Treurenburg? Er komt zo een buitje over Den Bosch dus misschien is het wegdek nog wat vochtig rond die tijd, maar hier zou het dan al even droog moeten zijn en volgens buienradar regent het niet bij de dijk :P
 
zijn er meer mensen strax op de brand?
Als het zo blijft ga ik denk ik een stukje rijden.

@brulbeer,

Nee gewoon de foto's inc text,haha.

Vind het goed verzonnen.
 
zijn er meer mensen strax op de brand?
Als het zo blijft ga ik denk ik een stukje rijden.

@brulbeer,

Nee gewoon de foto's inc text,haha.

Vind het goed verzonnen.
Niet op de brand maar via maaspoort over de dijk naar Megen om streeks 18:30 uur.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan