Den Bosch en omgeving Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook al naar info gezocht naar circuit Lelystad, maar het kost €90 euro maar ik heb nogal wat bijkomende kosten. Zo is bijvoorbeeld een back-protector verplicht om te dragen, een uitlaat die niet meer geluid maakt dan ik meen 89 db enz.
 
Ik heb ook al naar info gezocht naar circuit Lelystad, maar het kost €90 euro maar ik heb nogal wat bijkomende kosten. Zo is bijvoorbeeld een back-protector verplicht om te dragen, een uitlaat die niet meer geluid maakt dan ik meen 89 db enz.
ik heb een backprotector liggen, mocht je die een keer nodig hebben (staat wel ducati op, maar dan ga je ook sneller :9 )
 
Mozes ik kan de route foto niet meer vinden van uit DB naar Megen je komt dan uit bij Ravenstein.
Als jij hem opnieuw wilt plaatsen *O*
Er lag erg veel zand en steentjes in de bochten van deze route :( volgens Said doen de bewoners dat bewust -O- :r |(
 
Laatst bewerkt:
ik vind het een leuk idee cornee .
als je het goed vindt,wil ik volgend jaar wel een keer mee gaan .
lijkt me leuk om mee te maken,kun je veel van leren denk ik .

en over mijn cilinders,in de bochten .
die bijna de grond zouden raken,da is nie bijna maar helemaal. _O-
motor-freak wees me op schaaf plekken die er eerder nie opzaten.
ik ben vanavond op de dijk achter motor-freak aan maar kd's gaan maken .
 
Mozes ik kan de route foto niet meer vinden van uit DB naar Megen je komt dan uit bij Ravenstein.
Als jij hem opnieuw wilt plaatsen *O*
Er lag erg veel zand en steentjes in de bochten van deze route :( volgens Said doen de bewoners dat bewust -O- :r |(

Ik kan ook wel wat dijkroutes voor je uitstippelen via Google Maps? Ik weet er wel een aantal, waaronder die jij bedoeld denk ik (Maasdijk).
 
Harinkje Deze bedoel je ??
full


http://www.tracktraining.nl/index.html deze?
Nope, maar ik heb hem alvast bewaard... thx.
 
Laatst bewerkt:
Deze
http://www.freebike.nl/training/ftt.htm
 
En als je het haalt, bereid je vast voor op:

bloedheet en stoffig:
[http://img28.imageshack.us/img28/773/warms.jpg (afbeelding)]

ijskoud:
[http://img810.imageshack.us/img810/4348/koud.jpg (afbeelding)]

warm, klam, klef:
[http://img295.imageshack.us/img295/5966/klef.jpg (afbeelding)]

een uiterlijk als van een zwerver:
[http://img685.imageshack.us/img685/538/zwerver.jpg (afbeelding)]

en uiteindelijk wakker worden en jezelf afvragen.....
[http://img21.imageshack.us/img21/2500/watdoeikhier.jpg (afbeelding)]

Geniaal. :}

Ben door de medische keuring, wordt alleen opgeroepen om naar Utrecht te komen alvorens de sporttest te doen, samen met nog iemand anders, omdat ze op het hartfilmpje iets niet duidelijk konden zien of zo, is 99% kans dat het niks is maar ze willen natuurlijk alles uitsluiten... en dat gaat weer weken duren natuurlijk, je kent het wel.

6 á 8 weken tot ik het traject heb afgerond, lichting november gaat hem niet worden. B|

Voor de rest was ik ruim geschikt voor cluster 4. ;)

Vanavond afscheid genomen van onze stamkroeg eigenaar, was een mooi iets, met de hele motorclub tesamen.

Even een laatste eer bewezen, 51 jaar, zo veel bereikt en gevochten tegen z'n ziekte, altijd buiten in weer en wind als wij vertrokken, zon, of regen, vond hij prachtig.
Ikzelf zit er pas een jaar, bij de club, maar vader en oom al sinds de oprichting midden jaren 80.

Dan kun je als motorclub niks mooiers doen, toch?
 
Mozes ik heb een vraag over deze route ik heb een rood kruiz aangebracht tot
daar weet Said en ik de weg :Y de rode streep is een provenciale weg??? of een dijk???
full
 
Laatst bewerkt:
Gezien je die Maasdijk al hebt geprobeerd heb ik hem maar toegevoegd aan de Waaldijk, mooi op de terugweg. Als eindpunt heb ik maar centraal Empel, maar het einde is de weg wel bekend denk ik naar Den Bosch.

Route #1: Google Maps
 
Na bij een aantal echte brommer zaken te zijn geweest hebben ze ons toch geadviseerd te gaan testen met een goedkoper model.

We zijn bij wat goedkopere bormmertjes wezen kijken en vandaag eentje gekocht.
00000008.JPG


Deze is wel erg stevig.Dik frame.Goede dikke ketting en tandwielen.
Hij mag hier een half jaartje ofzo mee doen en dan gaan we kijken voor een echte.
We waren wezen kijken in cuijk en dergelijke en daar werd naar Jamie zelf gekeken en omdat ie met zijn ADHD zit enzo was dit een betere oplossing.Eerst kijken of de intresse er wel is
 
Gezien je die Maasdijk al hebt geprobeerd heb ik hem maar toegevoegd aan de Waaldijk, mooi op de terugweg. Als eindpunt heb ik maar centraal Empel, maar het einde is de weg wel bekend denk ik naar Den Bosch.

Route #1: Google Maps

Hier nog wel een leuke route Andras, rustige route met leuke kleine dorpjes langs de Maas kronkelend. 47,2 km maar je doet er wel een 1 uur over volgens maps.

Begin en eindpunt Treurenburg. #2: Google Maps
 
Hier nog wel een leuke route Andras, rustige route met leuke kleine dorpjes langs de Maas kronkelend. 47,2 km maar je doet er wel een 1 uur over volgens maps.

Begin en eindpunt Treurenburg. #2: Google Maps
Gvd wat een lange link _O- Ik ken deze route alleen rij ik verder door naar Gorichem door en pak ook nog eens het pontje onderweg. en terug via Vuren etc...
 
Mozes ik heb een vraag over deze route ik heb een rood kruiz aangebracht tot
daar weet Said en ik de weg :Y de rode streep is een provenciale weg??? of een dijk???[afbeelding]
Als het lukt morgen, dan bind ik de camera erop, en zal dat stukje eens rijden.
De rit die Motorfreak_91 post, is een toffe, ben je wel even zoet mee :Y
Maar de weg over de dijk terug is smal, en geen uptempo, zou men dat willen.

Vandaag een heel klein stukkie getourt, 10 km ...
moest ergens naar toe, en dacht, barst maar, ik pak de motor, dan ga ik op de terug weg nog wel een rondje doen.
Maar Fuck wat is het vroeg donker, dus maar recht naar huis gereden, als ik momenteel ergens een hekel aan heb, is het nacht rijden...
 
Als het lukt morgen, dan bind ik de camera erop, en zal dat stukje eens rijden.
De rit die Motorfreak_91 post, is een toffe, ben je wel even zoet mee :Y
Maar de weg over de dijk terug is smal, en geen uptempo, zou men dat willen.

Vandaag een heel klein stukkie getourt, 10 km ...
moest ergens naar toe, en dacht, barst maar, ik pak de motor, dan ga ik op de terug weg nog wel een rondje doen.
Maar Fuck wat is het vroeg donker, dus maar recht naar huis gereden, als ik momenteel ergens een hekel aan heb, is het nacht rijden...
Dus het een dijk en geen provenciale weg.
Anders rij ik wel mee dan weet ik het meteen.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, ik ben ook geen ster in de weg vinden :P Maar die dijk vanaf Tiel (waalbandijk) die volgt eigenlijk uit zichzelf, gewoon de dijk blijven volgen tot aan Waardenburg op de terugweg en zo de snelweg ri. Den Bosch. Bij de Lekdijk is dit ook zo, alleen is het wel even lastig in Tiel zelf ;)

Harinkje, die weg lijkt me geen provinciale weg :N Meer een zandpadachtigiets. Echter wel toegankelijk voor gemotoriseerd verkeer, gezien de google maps streetview auto er ook doorheen is gegaan:

Dit is die 'weg': Google Maps
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan