Den Bosch en omgeving Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, ik ben ook geen ster in de weg vinden :P Maar die dijk vanaf Tiel (waalbandijk) die volgt eigenlijk uit zichzelf, gewoon de dijk blijven volgen tot aan Waardenburg op de terugweg en zo de snelweg ri. Den Bosch. Bij de Lekdijk is dit ook zo, alleen is het wel even lastig in Tiel zelf ;)

Harinkje, die weg lijkt me geen provinciale weg :N Meer een zandpadachtigiets. Echter wel toegankelijk voor gemotoriseerd verkeer, gezien de google maps streetview auto er ook doorheen is gegaan:

Dit is die 'weg': Google Maps
Said en ik kwamen uit op de provinciale weg ondanks dat ik het kaartje bij me had B|
Dat soort auto's hebben een vrijstelling voor een aantal zaken -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik: |( Had het kunnen weten natuurlijk, met al die verhalen hier.

:+
 
Laatst bewerkt:
morgenavond (zaterdag)
is er iets van een strand feest in vught bij de ijzeren men
misschien zijn er mensen hier van MF die er mee naartoe willen ???
 
Ben door de medische keuring, wordt alleen opgeroepen om naar Utrecht te komen alvorens de sporttest te doen, samen met nog iemand anders, omdat ze op het hartfilmpje iets niet duidelijk konden zien of zo, is 99% kans dat het niks is maar ze willen natuurlijk alles uitsluiten... en dat gaat weer weken duren natuurlijk, je kent het wel.

6 á 8 weken tot ik het traject heb afgerond, lichting november gaat hem niet worden. B|

Voor de rest was ik ruim geschikt voor cluster 4. ;)

Vanavond afscheid genomen van onze stamkroeg eigenaar, was een mooi iets, met de hele motorclub tesamen.

Even een laatste eer bewezen, 51 jaar, zo veel bereikt en gevochten tegen z'n ziekte, altijd buiten in weer en wind als wij vertrokken, zon, of regen, vond hij prachtig.
Ikzelf zit er pas een jaar, bij de club, maar vader en oom al sinds de oprichting midden jaren 80.

Dan kun je als motorclub niks mooiers doen, toch?
Balen, word weer afwachten.... voor die 1%.
Welke stamkroeg was dat eigenlijk.
Na bij een aantal echte brommer zaken te zijn geweest hebben ze ons toch geadviseerd te gaan testen met een goedkoper model.

We zijn bij wat goedkopere bormmertjes wezen kijken en vandaag eentje gekocht.
[afbeelding]

Deze is wel erg stevig.Dik frame.Goede dikke ketting en tandwielen.
Hij mag hier een half jaartje ofzo mee doen en dan gaan we kijken voor een echte.
We waren wezen kijken in cuijk en dergelijke en daar werd naar Jamie zelf gekeken en omdat ie met zijn ADHD zit enzo was dit een betere oplossing.Eerst kijken of de intresse er wel is
Lol die hebben de kids hier elk ook 2 gehad. kosten iets van 100 euro hier... (zelf betaald van de folder wijk).
Frame is het probleem niet, maar die motortjes zelf zijn niet veel.
wat kapot ging, was het aantrek touwtje.
lekkende bezine kranen en carbs.
en het tandwieltje voor breekt nogal snel af (kan je gewoon weer vast lassen.
Dingen lopen wel eng hard (80, ik met de auto erachter gereden om te checken).
Remmen, goed checken steeds, weigerde nogal eens, als ze vuil worden.

Zijn wel leuke dingen om vooraf te zien, of het iets voor ze is....

Said en ik kwamen uit op de provinciale weg ondanks dat ik het kaartje bij me had B|
Dat soort auto's hebben een vrijstelling voor een aantal zaken -O-
Harinkje, motorfreak, dat stukje is een dijk (harense dijk)...
harensedijk.jpg
 
das ook niet verkeerd.
jij woonde toch ook in vught of was jij dat niet die ik
tijdje terug zag op de brand ??
 
Weer klaar met werken :P

Morgen 12 uur ff op staan even fitnessen en als het weer mooi is dan wil ik rond 3 uur gaan rijden.

Iemand interesse? Ik reageer morgen rond 12 uur weer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan