Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 59

Status
Niet open voor verdere reacties.
het weer is nog niet in mijn windkuipie geslagen (lees poreus worden plastic waardoor sneller barst)... net gecheckt... ondanks gekraak bij de val tegen deurpost is windkuipie niet gescheurd... *O* *O* Muv gebroken spiegel (en nee ik keek er niet in) heb ik geen zichtbare schade afgelopen maandag opgelopen aan zedje




Gelukkig valt de schade mee. :Y

Succes met herstellen. :o :)
 
het weer is nog niet in mijn windkuipie geslagen (lees poreus worden plastic waardoor sneller barst)... net gecheckt... ondanks gekraak bij de val tegen deurpost is windkuipie niet gescheurd... *O* *O* Muv gebroken spiegel (en nee ik keek er niet in) heb ik geen zichtbare schade afgelopen maandag opgelopen aan zedje
Zonde van je spiegel -O- maar gelukkig verder niks *O*
 
Ook bij ons bedrijf heeft de crisis toegeslagen.
Gisteren te horen gekregen dat ook bij ons door werk gebrek ontslagen gaan vallen, er werd meteen even bij verteld dat er niet naar dienstjaren word gekeken en dat we vandaag allemaal een persoonlijk gesprek met de baas zouden hebben over voor wie er ontslag zou worden aangevraagd.
Om 10 uur was ik al gebeld door twee collega's die dus ontslagen worden, ik kreeg ook meteen van hen te horen dat er van de 12 man er 5 uit zullen gaan en een uur later was ik aan de beurt voor het gesprek.
Ik zweef nu nog ergens tussen blijdschap en droefheid omdat ik gelukkig mijn baan nog heb maar wel 5 gerespecteerde collega's ga moeten missen.
'(

dat is geen goed nieuws...maar gelukkig voor jou....
:X
 
gisteren weer eens de furkapas op gereden met het blikje het is toch anders dan met de motor... maar ja,
wel voor de eerste keer bij de rhone gletcher geweest (voor die helemaal weg is).

ik sta elke keer weer verbaast hoe mooi Zwitserland is.....


:W
 
:W :W
Nou, effe snel dan: halloooo. Alles goed?
Heb net gelezen dat iedereen al rijdend de glimmende kant boven heeft gehouden maar dat het vanuit stilstand wat lastig is, toch MaeZtro? (trouwens wel logisch dat je Z niets heeft. Is gewoon een kwaliteitsfiets die tegen een stootje kan).

Crawl: goed gewerkt jongen. Vaklui houden ze graag. Hou dat in gedachten ook al vind je het rot voor je collega's.

Petertjuh: ouwe lul! Doe je voorzichtig met het ruggetje!!! Ze missen je bij MP. (Anneke in elk geval zegt ze.....)

ffTzz: Ik ben aan het trainen (tot nu toe zonder spierpijn dus ik zal wel iets niet goed doen) en morgen mag ik naar de arts voor een hopelijk laatste controle. Ik moet een volgende rit dus op volle oorlogssterkte mee kunnen doen. (mits niet binnen 14 dagen of zo).

Alle nieuwen: welkom.

Alle jarigen: gefeliciteerd (alleen Theo zag ik zo snel even.....)

Milenko: ik heb ook wel interesse in de fotoshoot....

Fulleke is zeker op vakantie dat hij nog steeds niet gereageerd heeft op de vraag over dubbellicht?

Bart: prettige vakantie?

En voor de rest weet ik het even niet. Ik lees af en toe alles door maar heb het een beetje druk. Was vanavond ook pas na 8ten thuis. Nog effe doorbijten. Over 3 á 4 weken wordt het hopelijk iets rustiger.
Binnenkort eens kijken voor een intelligent leesbrilletje want de jaren beginnen toe te slaan....... O-) 8-)

Have fun. en welterusten.

Mazzel,

:W
 
:W :W
Nou, effe snel dan: halloooo. Alles goed?
Heb net gelezen dat iedereen al rijdend de glimmende kant boven heeft gehouden maar dat het vanuit stilstand wat lastig is, toch MaeZtro? (trouwens wel logisch dat je Z niets heeft. Is gewoon een kwaliteitsfiets die tegen een stootje kan).

Crawl: goed gewerkt jongen. Vaklui houden ze graag. Hou dat in gedachten ook al vind je het rot voor je collega's.

Petertjuh: ouwe lul! Doe je voorzichtig met het ruggetje!!! Ze missen je bij MP. (Anneke in elk geval zegt ze.....)

ffTzz: Ik ben aan het trainen (tot nu toe zonder spierpijn dus ik zal wel iets niet goed doen) en morgen mag ik naar de arts voor een hopelijk laatste controle. Ik moet een volgende rit dus op volle oorlogssterkte mee kunnen doen. (mits niet binnen 14 dagen of zo).

Alle nieuwen: welkom.

Alle jarigen: gefeliciteerd (alleen Theo zag ik zo snel even.....)

Milenko: ik heb ook wel interesse in de fotoshoot....

Fulleke is zeker op vakantie dat hij nog steeds niet gereageerd heeft op de vraag over dubbellicht?

Bart: prettige vakantie?

En voor de rest weet ik het even niet. Ik lees af en toe alles door maar heb het een beetje druk. Was vanavond ook pas na 8ten thuis. Nog effe doorbijten. Over 3 á 4 weken wordt het hopelijk iets rustiger.
Binnenkort eens kijken voor een intelligent leesbrilletje want de jaren beginnen toe te slaan....... O-) 8-)

Have fun. en welterusten.

Mazzel,

:W


Wel gaaf dat je goed hersteld!! Nu nog een paar dagen zoals vandaag......zou wel lekker zijn!
 
gisteren weer eens de furkapas op gereden met het blikje het is toch anders dan met de motor... maar ja,
wel voor de eerste keer bij de rhone gletcher geweest (voor die helemaal weg is).

ik sta elke keer weer verbaast hoe mooi Zwitserland is.....


:W
schaam je.
met het blik zo'n mooie pas op en dan de motorrijders hinderen. :N
de volgende keer dat je er weer op de motor ben loop je weer te schelden op blikkers dat ze niet door rijden en bochtjes verzieken.






:+ :+







prettige vakantie bart.


ps. heb je ook je volle muts mee?
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik kom ook weer even aanwaaien.
Lees nog steeds mee maar post niet zo heel veel :$ .

Mijn Zett is nu voorzien van een nieuwe uitlaat, een Gianelli, geeft een mooi donker geluid.
Kadootje van mijn zoon *D .

Mijn snelheidsmeter is nog steeds in mijlen en ik heb er nu wel stickers opgeplakt waar ongeveer de belangrijkste punten in km. zijn maar ik wil het toch graag anders.
Nu heb ik op Ebay platen gezien die je in de tellerpartij kunt zetten.
Heeft iemand hier ervaring mee qua monteren en passen?
Of een andere oplossing?
Kawasaki NL heeft geen andere oplossing dan het vervangen van de complete tellerpartij (€ 420,00 :X ). Oh ja, ik heb dus een Z 750 S!
 
Neuh is eigenlijk hetzelfde als voor, gewoon de standaard veer omwisselen voor een progessieve.
Gewoon effe bij hun navragen, en als ze dan met prijzen boven de 150 euries komen mail je mij maar, en dan zoek ik nog wel het een en ander voor je uit.

Voordeel is wel dat de achterkant ook beter word hier door, dus je verkoopt het aan je meissie van schat moet echt als je achterop zit, en als ze niet mee rijd heb je direct minder gewobbel met harde tegenwind op de snelweg bv.
Hm oke,

Dan ga ik binnenkort eens langs.
Ik komende maand toch veel vrij (heb mijn ontslag ingediend voor een andere baan).
dankje voor de info.
ik voeg je ff toe als favo, dan weet ik je te vinden als hun duur uit zijn!
 
Hm oke,

Dan ga ik binnenkort eens langs.
Ik komende maand toch veel vrij (heb mijn ontslag ingediend voor een andere baan).
dankje voor de info.
ik voeg je ff toe als favo, dan weet ik je te vinden als hun duur uit zijn!
Was jij dat dan ook op hyves????
 
Mijn snelheidsmeter is nog steeds in mijlen en ik heb er nu wel stickers opgeplakt waar ongeveer de belangrijkste punten in km. zijn maar ik wil het toch graag anders.
Nu heb ik op Ebay platen gezien die je in de tellerpartij kunt zetten.
Heeft iemand hier ervaring mee qua monteren en passen?
Of een andere oplossing?

Geen idee hoe de snelheidsmeter van een Z750S eruit ziet. Heb je misschien een foto? Er zijn hier wel wat personen die van de Z 2003-2006 de verlichting achter de teller hebben gewijzigd en/of een andere tellerplaat erin hebben gemaakt. Deze hadden ook een andere tellerplaat gekocht via ebay (aanbieder uit Frankrijk als ik me het goed herinner).

Gister nog een compliment gekregen aan de pomp over mijn witte Z. Doet je toch altijd goed *D

Ik zie regelmatig een zwarte Z750 met andere kuipruit rijden in de omgeving van Ede/Veenendaal. Toevallig iemand van hier?
 
Laatst bewerkt:
Geen idee hoe de snelheidsmeter van een Z750S eruit ziet. Heb je misschien een foto? Er zijn hier wel wat personen die van de Z 2003-2006 de verlichting achter de teller hebben gewijzigd en/of een andere tellerplaat erin hebben gemaakt. Deze hadden ook een andere tellerplaat gekocht via ebay (aanbieder uit Frankrijk als ik me het goed herinner).

Gister nog een compliment gekregen aan de pomp over mijn witte Z. Doet je toch altijd goed *D

Ik zie regelmatig een zwarte Z750 met andere kuipruit rijden in de omgeving van Ede/Veenendaal. Toevallig iemand van hier?

Heb momenteel geen foto ervan.
Zal er z.s.m. eentje maken.
Die tellerplaten via Ebay heb ik dus ook gezien.

Zetjes blijven mooi he?
Mijne komt uit Engeland en is mat metalic blue *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan