Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 59

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor mij is het donderdag al vrijdag *O* *O* ga met oudste 1 op 1 dagje houden (ze heeft dagje vrij)... we mogen alleen ook even nr de dealert... net motor uit mijn handen laten vallen in de deuropening van de schuur.... gelukkig tank niet geraakt (kon hem alleen nog redelijk opvangen).... zoals ik het zag in het donker alleen bar-end spiegel... enne ik hoorde krak in het scherm....zie in donker geen scheur.... morgen ff bij daglicht kijken of alleen bar-end spiegel de sjaak is.... Verdorie.... gaat al 6 jaar goed zo........

o enne zo ging het

Tring (huistelefoon) " jaaaaaaaaaaaaaaaa?" (moeders, nummermelder)
ik: " kheb je ff nodig.. krijg hem niet omhoog"
moeders " nou, ik lig boven"
ik: " zucht, nee doos. de motor ligt in een hoek van x graden "
moeders : shit, ik kom er aan"

uiteindelijk moest buurman ook tilletje geven, door rubbermatje was voorwiel ook weggegleden achet de deurstijl... gelijk ook wel weer redding om hem terug te schuiven in normale hoek

da's balen B|

gleed je uit, of verloor je je evenwicht of iets dergelijks?

hopelijk valt de schade mee!
 
voor mij is het donderdag al vrijdag *O* *O* ga met oudste 1 op 1 dagje houden (ze heeft dagje vrij)... we mogen alleen ook even nr de dealert... net motor uit mijn handen laten vallen in de deuropening van de schuur.... gelukkig tank niet geraakt (kon hem alleen nog redelijk opvangen).... zoals ik het zag in het donker alleen bar-end spiegel... enne ik hoorde krak in het scherm....zie in donker geen scheur.... morgen ff bij daglicht kijken of alleen bar-end spiegel de sjaak is.... Verdorie.... gaat al 6 jaar goed zo........

o enne zo ging het

Tring (huistelefoon) " jaaaaaaaaaaaaaaaa?" (moeders, nummermelder)
ik: " kheb je ff nodig.. krijg hem niet omhoog"
moeders " nou, ik lig boven"
ik: " zucht, nee doos. de motor ligt in een hoek van x graden "
moeders : shit, ik kom er aan"

uiteindelijk moest buurman ook tilletje geven, door rubbermatje was voorwiel ook weggegleden achet de deurstijl... gelijk ook wel weer redding om hem terug te schuiven in normale hoek


Toen moeders dat teleurgestelde gezicht van je zag, zei ze zekers dat je maar een nieuwe moet gaan halen!? :X

Veel sterkte met het opnemen van de schade morgen! '(
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

wie kan mij even helpen, ik wil graag een set Oberon bar-end-spiegels bestellen maar ik weet de diameter van mijn stuur niet. Ik heb een z750 uit 2004, heb de motor alleen niet bij mijn huis staan dus kan ik het even niet snel zelf gaan opmeten.
Is er iemand die mij hiermee kan helpen dat zou super zijn.

Alvast bedankt,

Richard
 
Wat is de bedoeling van die shoot??
Hier stonden wat voorbeeldfotos,maar nu niet meer :N
Milenko in "Kawasaki Z1000-Z750(s) Plaza 55"


Maar de bedoeling is;Dat Milenko een paar mooie foto's maakt van je motor


Even een oriënterend vraagje......





Wie zou hier belangstelling hebben in een mooi portret van zijn of haar fiets in een dag of nacht situatie? En bij belangstelling, wat zou jij er voor over hebben?


Dit is geen commerciële vraag, meer een interesse peiling :)
 
Laatst bewerkt:
Komt omdat hij zijn pagina privé heeft staan... B|
voorbeeldje....

3afacece3dee3da1078bc72d557c4004
 
Hallo,

wie kan mij even helpen, ik wil graag een set Oberon bar-end-spiegels bestellen maar ik weet de diameter van mijn stuur niet. Ik heb een z750 uit 2004, heb de motor alleen niet bij mijn huis staan dus kan ik het even niet snel zelf gaan opmeten.
Is er iemand die mij hiermee kan helpen dat zou super zijn.

Alvast bedankt,

Richard

Buitendiameter van het stuur is 22mm, binnendiameter 18mm :Y

!!! mits je het originele stuur hebt !!!
 
Goede morgen mensen,

Ben gister ook lekker in de ardennen geweest, helaas maar 1 zedje gezien.
Alleen een minder probleem.
Ik kom met mijn bugspoiler aan de grond als ik hem plat leg (en iemand achterop).
ik neem aan dat ik dan beter mijn achterveer moet afstellen?
Zoja iemand tips hoe ik dit moet doen?
iemand een idee?
 
quote:
Milenko schreef op 20 september 2010 @ 20:57:Ech wel.......klikkie



Maar hij blij dat ie een `03 - `06 heeft


haha shit, verkeerd model even niet goed opgelet voor ik postte... Dat er een set Akra's voor de 2010 te krijgen is weet ik, wees gerust het is mijn werk om te weten wat er voor uitlaten verkrijgbaar zijn

Het is inderdaad een Z uit 2004 :)

@MS-750:
Thnx!
 
echt? als ik zonder remmen de bocht in ga, doet de voor vering toch niet zoveel? of zeg ik nu onzin?

En mijn voor veren zijn vervangen voor progressieve veren
Veervoorspanning van je achterschoker ;) maar misschien is het beter om daar eens naar te LATEN kijken :P
Weet niet of je veel met iemand achterop rijd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan