Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 59

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veervoorspanning van je achterschoker ;) maar misschien is het beter om daar eens naar te LATEN kijken :P
Weet niet of je veel met iemand achterop rijd
ow haha sorry las het helemaal fout.
normaal niet, maar komt het jaar zal het wel veel gebeuren, tot ze haar eigen rbw en motor heeft.

Het is niet zelf te doen die afstelling?
Wat zijn te problemeen bij een afstelling voor meer gewicht en minder gewicht?
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk is het zelf te doen, maar win eerst wat info in bij een veringsmannetje.

Als de voorspanning aangepast word, dan kan de veer meer gewicht hebben maar ook nodig hebben.
Ik zou eerder aanraden een progessieve veer te laten plaatsen achter, omdat je dan waarschijnlijk geen aanpassingen nodig hebt in voorspanning als je samen rijd.
Afhankelijk van jullie gewicht natuurlijk (O-)

Waar heb je de voorkant laten doen?
 
Laatst bewerkt:
Hey Turtel Power,

Beterschap en een snel herstel toegewenst.

GreetZ Agnes
full
 
Ook bij ons bedrijf heeft de crisis toegeslagen.
Gisteren te horen gekregen dat ook bij ons door werk gebrek ontslagen gaan vallen, er werd meteen even bij verteld dat er niet naar dienstjaren word gekeken en dat we vandaag allemaal een persoonlijk gesprek met de baas zouden hebben over voor wie er ontslag zou worden aangevraagd.
Om 10 uur was ik al gebeld door twee collega's die dus ontslagen worden, ik kreeg ook meteen van hen te horen dat er van de 12 man er 5 uit zullen gaan en een uur later was ik aan de beurt voor het gesprek.
Ik zweef nu nog ergens tussen blijdschap en droefheid omdat ik gelukkig mijn baan nog heb maar wel 5 gerespecteerde collega's ga moeten missen.
'(
 
Ook bij ons bedrijf heeft de crisis toegeslagen.
Gisteren te horen gekregen dat ook bij ons door werk gebrek ontslagen gaan vallen, er werd meteen even bij verteld dat er niet naar dienstjaren word gekeken en dat we vandaag allemaal een persoonlijk gesprek met de baas zouden hebben over voor wie er ontslag zou worden aangevraagd.
Om 10 uur was ik al gebeld door twee collega's die dus ontslagen worden, ik kreeg ook meteen van hen te horen dat er van de 12 man er 5 uit zullen gaan en een uur later was ik aan de beurt voor het gesprek.
Ik zweef nu nog ergens tussen blijdschap en droefheid omdat ik gelukkig mijn baan nog heb maar wel 5 gerespecteerde collega's ga moeten missen.
'(
Damn das balen, jij gelukkig nog wel je baan maar collega's moeten missen is ook niet leuk :/
 
Ook bij ons bedrijf heeft de crisis toegeslagen.
Gisteren te horen gekregen dat ook bij ons door werk gebrek ontslagen gaan vallen, er werd meteen even bij verteld dat er niet naar dienstjaren word gekeken en dat we vandaag allemaal een persoonlijk gesprek met de baas zouden hebben over voor wie er ontslag zou worden aangevraagd.
Om 10 uur was ik al gebeld door twee collega's die dus ontslagen worden, ik kreeg ook meteen van hen te horen dat er van de 12 man er 5 uit zullen gaan en een uur later was ik aan de beurt voor het gesprek.
Ik zweef nu nog ergens tussen blijdschap en droefheid omdat ik gelukkig mijn baan nog heb maar wel 5 gerespecteerde collega's ga moeten missen.
'(


*O* -O- Ja, dat gevoel ken ik een beetje... Maar aan de andere kant heb je er wel je best voor gedaan en misschien meer kwaliteiten waardoor jij dus niet bent ontslagen. Het is af en toe net survival... Thats life helaas. Köt voor die anderen :X
 
Goedenavond allemaal.

Meastro: Dat is knap balen van the iron horse '(

Theo: Alsnog gefeliciteerd!! *O* *O*

Milenko: Hier is er nog 1 te porren voor een shoot :Y

Crawl: Dit soort nieuws heeft helaas zo'n dubbel gevoel -O- . Top dat jij je baan nog hebt, maar flink balen voor je collega's die moeten gaan....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan