"De Winter

Rijden in den koude(herfst/winter/lente) maanden

  • JA, Ik rij lekker de winter door!

    Stemmen: 331 67,8%
  • NEE, Mijn motor gaat de schuur in! koekblik voor mij nu.

    Stemmen: 157 32,2%

  • Totaal aantal stemmers
    488

Jefta

MF veteraan
23 jul 2010
4.651
0
Arnhem
Ik ben erg benieuwd naar het volgende:

De temperaturen dalen, de binnenvoering is al uit de kast gehaald, handvat verwarming gaat aan.....

Ik gebruik de motor voor mijn woon-werk. mede daarom rij ik zolang er geen sneeuw ligt door!!! :Y
Maar ook zonder woon-werk wil ik met de kou nog graag een hobby rondje doen! :]

Ik vraag me erg af hoeveel mensen de temperaturen laten beslissen! want ook een koude dag kan droog en vol zon zijn!

Laat me je mening weten 8-)
 
Laatst bewerkt:
beetje eens met bovenstaand, word weer een verkapt; wie rijdt er beter: de doorrijders of de zomertoerders.
Ik heb een heerlijk luxe auto voor de winter, 3 meter van de voordeur in een warme auto en drie meter van m'n werk stap ik weer uit, ideaal!!!
 
beetje eens met bovenstaand, word weer een verkapt; wie rijdt er beter: de doorrijders of de zomertoerders.
Ik heb een heerlijk luxe auto voor de winter, 3 meter van de voordeur in een warme auto en drie meter van m'n werk stap ik weer uit, ideaal!!!

zou kunnen, mijn intentie is anders. pure interesse.... voelt namelijk alsof het normaal is om de motor te stallen. ben benieuwd of dat waar is ;)
 
Ik rij in principe door... maar dan moet het droog zijn en er eigenlijk geen pekel liggen. Nu heb ik een mooie grafbak van een SRAD waarbij het me eigenlijk geen hol meer uitmaakt dus met textiel en winterhandschoenen kan ik nog weleens gek doen.
 
Ik moet eerlijk toegeven dat ik een aardige collectie kleding heb, ook zeer warme. Maar dat ik toch veel makkelijker even in de auto spring.

Maar moet wel zeggen, dat het in Nederland dan ook meestal pokke weer is in de winter! Als het zo'n droge zonnige dag is stap ik meteen op de motor, ook al is het maar om een rondje te rijden, ongeacht de temperatuur. Dik genieten :Y
 
Zijn er ook mensen die bijvoorbeeld die zomer verzekering hebben? die zeker weten niet in de winter op de motor stappen? Kan me voorstellen dat als ik een ketting op mn motor zou hebben zitten, ik daar al veel meer interesse in zou hebben.
 
Mijne gaat binnen kort weer de schuur in en accu weer aan de druppel lader. Maar wat ik me af vraag hoeveel mensen op een super sport door blijven rijden in de winter. Volgens mijn zijn dat er erg weinig.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij ook de winter door, simpelweg omdat ik niet anders kan, en sneeuw....tja....voooooorzichtigaan dan maar, ov is ook geen optie, die komt niet waar ik werk....

afgelopen winter ook gewoon doorgereden dus, ook met sneeuw/laag ijs op straat.
 
Zijn er ook mensen die bijvoorbeeld die zomer verzekering hebben? die zeker weten niet in de winter op de motor stappen? Kan me voorstellen dat als ik een ketting op mn motor zou hebben zitten, ik daar al veel meer interesse in zou hebben.

Zo'n verzekering is niet lonend voor mij. Ik heb de maximale no-claim en dan praat je niet eens over een tientje wat het goedkoper is en die ene mooie dag in die periode dat ik kán rijden wíl ik ook rijden!
 
Zijn er ook mensen die bijvoorbeeld die zomer verzekering hebben? die zeker weten niet in de winter op de motor stappen? Kan me voorstellen dat als ik een ketting op mn motor zou hebben zitten, ik daar al veel meer interesse in zou hebben.

Hey, één ding.

Niet mijn reply verbeteren terwijl je zelf geen fatsoenlijk Nederlands neerzet.


Of je moet uit Zuid Africa komen, dan is het je vergeven.
 
Ik rij ook de winter door, simpelweg omdat ik niet anders kan, en sneeuw....tja....voooooorzichtigaan dan maar, ov is ook geen optie, die komt niet waar ik werk....

afgelopen winter ook gewoon doorgereden dus, ook met sneeuw/laag ijs op straat.

respect!
 
ik doe mn woon-werk met de mountain bike

ik heb voor het overige een heerlijk comfortabele warme auto

en de circuits zijn dicht in de winter..

dusssssss...........


:+
 
Zijn er ook mensen die bijvoorbeeld die zomer verzekering hebben? die zeker weten niet in de winter op de motor stappen? Kan me voorstellen dat als ik een ketting op mn motor zou hebben zitten, ik daar al veel meer interesse in zou hebben.
Waarom zou je daar met een ketting veel meer interesse hebben?
 
Pekel en de invloed (vooral) op de ketting. maar je hebt gelijk ketting is natuurlijk niet het enige. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan