"De Winter

Rijden in den koude(herfst/winter/lente) maanden

  • JA, Ik rij lekker de winter door!

    Stemmen: 331 67,8%
  • NEE, Mijn motor gaat de schuur in! koekblik voor mij nu.

    Stemmen: 157 32,2%

  • Totaal aantal stemmers
    488
Doorrijden zolang de weg droog is XD. Wat waarschijnlijk niet echt snel gaat gebeuren, maar als je je motor net hebt ben je toch wat voorzichtiger O-)
Dus voorlopig vervoer ik mij weer met de Zip'ert :P
 
Door rijden.
Heb nu al een aantal dagen door pakken sneeuw mogen rijden en het valt allemaal best mee om te rijden zeker met een dylan.
Ik zou dit niet doen met een echte schakelmotor die zwaar is want als je dan gaat ga je zeker.
En de pekel maak ik me niet druk om ik smeer niks in met vaseline of zoiets gewoon om de dag afspuiten dus 1 dag wel 1 dag niet.
Misschien dat ik toch een supermotard weer neem daar kan ik ook wel alle omstandigheden mee aan.
Of toch een xt600e ook prima dingetje *O*
 
Laatst bewerkt:
Door rijden.
Heb nu al een aantal dagen door pakken sneeuw mogen rijden en het valt allemaal best mee om te rijden zeker met een dylan.
Ik zou dit niet doen met een echte schakelmotor die zwaar is want als je dan gaat ga je zeker.
En de pekel maak ik me niet druk om ik smeer niks in met vaseline of zoiets gewoon om de dag afspuiten dus 1 dag wel 1 dag niet.
Misschien dat ik toch een supermotard weer neem daar kan ik ook wel alle omstandigheden mee aan.
Of toch een xt600e ook prima dingetje *O*
Je gaat weer rijden. *O*
 
Zit weer te kijken naar een xt misschien weer een 660 maar ik vond de 600 e beter rijden eerlijk gezegd.
Dan word het dus de 600. :P
Ik help je wel hoor met het bepalen van de juiste motor. O-)

Ik zoek zelf nog een offroad bike voor niet zo heel veel.
Gaat toch vaak vallen denk ik zo. :o
 
maakt wel uit een xt is gewoon veel degelijker en sterker kwa blok en olie verbruik.
600e heb ook een elek start en een xr een kickstarter (oudere xr)

Ik heb zelf net op een tt600 R gereageerd ben benieuwd :)
 
Laatst bewerkt:
Ben ook onderuit gegaan vandaag (2x) maar ik geef nog niet op. Is wel erg leerzaam geweest vandaag overigens...

Had mijn reactie kunnen zijn ja, verdorie wat waren de wegen slecht behandeld vandaag hier in Enschede en Oldenzaal. Zelfs de provinciale wegen waren vanochtend erg slecht.
Op een gegeven moment was er echt iets raars aan de hand, het leek wel of ik scheef op de motor zat, want ik moest best wel naar rechts sturen om rechtuit te blijven gaan, althans zo voelde het. Toen maakte ik met 30-35 km/h de fout om het gas iets te abrupt dicht te draaien... :W asfalt. Gelukkig geen pijn of erge schade.

Vieze kut automobilisten die overigens gewoon in hun (verwarmde) koekblik bleven zittten staren hoe ik daar op dat gladde wegdek mijn fiets van 230kg op het gladde ijs weer rechtop aan het zetten ben, klootjesvolk. Stond gvd zelfs drie auto's verderop een politieauto in de rij, sukkels :(

Later op de terugweg een soort gelijk iets gehad, motor wilde weer scheef gaan, dit keer met beetje spelen met gewicht toch goed gekregen.
 
Laatst bewerkt:
rot pont :( gisteravond 20 min gewacht vaart ie niet :(
full
 
maakt wel uit een xt is gewoon veel degelijker en sterker kwa blok en olie verbruik.
600e heb ook een elek start en een xr een kickstarter (oudere xr)

Ik heb zelf net op een tt600 R gereageerd ben benieuwd :)
Haha, wat een onzin. XR is ook een degelijk blok. Alles valt of staat met het onderhoud dat de machine gehad heeft.
En over de elec start, over welk bouwjaar xt hebben we het dan?
 
betre kijken he.
Komt het door de fotokwaliteit of zie ik geen MF sticker?
ech wel , ben teut trrouwens haa waah ahaaa
 
Uitlaat kun je altijd nog veranderen (kuch 2 brothers kuch) })
Gefeliciteerd trouwens.
En als ik vragen mag wat koste dat ding nou, mag ook in pm.

Maybe leuk voor next year.

Kan ik je ook weer spotten. ;)
 
Laatst bewerkt:
gewoon lekker doorrijden, maar bij pekel stop ik jammer genoeg toch echt :(
rij 600 SRAD

ik zie nu al veel minder sportmotoren op de weg
 
Doorrijden op mn brommer.

Als ik van de zomer Een yam xt600e heb <3 ga ik daarop rijden tot de pekel/sneeuw

En dan ga ik mooi weer op mn brommer rijden. mischien wel 70/125cc dan inzetten. controleren dan toch niet :+
Of gratis met het ov kaggelen. maar dan doe ik er een uur op ipv half uurtje met brommer
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan