Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XIV: Natuurplaatjes topic

Even contact opnemen of PBen via het YZF forum met Thomvis, die haalt hele motoren in en uit elkaar , die zal het best wel weten.

had vanavond al een mailtje van de dealer toen ik thuiskwam, het is inderdaad een begrenzing met rubbers .. lekker die 27 paardjes los gaan laten *O*
 
even google'n een idee?

Komt wel vaker voor dat motoren op die manier begrensd worden via de inlaten.

in duistland heb je ook r1's rijden met 110 pk :Y

en mijn sradje was ook via de inlaat begrensd

hoe ben je der achter gekomen hoeveel vermogen die had neem aan gewoon aan de hand van het kenteken ;)


ik was bezig met wat database werk qua motoren en zag toen staan dat deze YZF's 125pk zouden moeten hebben. Meteen kenteken ingegeven bij RDW en daar staat ' ie inderdaad met 98pk.... dus begrensd :( stom gedoe hier in Duitsland met goedkopere verzekeringspremie als je begrensd gaat rijden
 
ik was bezig met wat database werk qua motoren en zag toen staan dat deze YZF's 125pk zouden moeten hebben. Meteen kenteken ingegeven bij RDW en daar staat ' ie inderdaad met 98pk.... dus begrensd :( stom gedoe hier in Duitsland met goedkopere verzekeringspremie als je begrensd gaat rijden

hoezo hier in duitsland... je hebt een GELE kenteken? Ik neem aan dat hij hier is verzekerd? Of kan je een gele kenteken daar ook verzekeren... :? ik ben het kwijt :? maar is nog vroeg, ik ga met overgieten met een Jerrycan verse KOFFIE :Y
 
Laatst bewerkt:
hoezo hier in duitsland... je hebt een GELE kenteken? Ik neem aan dat hij hier is verzekerd? Of kan je een gele kenteken daar ook verzekeren... :? ik ben het kwijt :? maar is nog vroeg, ik ga met overgieten met een Jerrycan verse KOFFIE :Y

oorspronkelijk is de mijne geleverd in Duitsland (1993), naar Nederland gebracht (2003). Om korting te krijgen op de verzekeringspremie kan je er voor kiezen om het vermogen terug te brengen van 1xx naar 98pk.. Voor cheap ass motorrijders wel een goed idee, maar ruk als je daardoor vermogen gaat missen.

@Roelus: WTF! Das nie weinig!
 
oorspronkelijk is de mijne geleverd in Duitsland (1993), naar Nederland gebracht (2003). Om korting te krijgen op de verzekeringspremie kan je er voor kiezen om het vermogen terug te brengen van 1xx naar 98pk.. Voor cheap ass motorrijders wel een goed idee, maar ruk als je daardoor vermogen gaat missen.

@Roelus: WTF! Das nie weinig!

zelfs ik snap het nu :Y *O*
 
zelfs ik snap het nu :Y *O*

en je bent niet eens blondt ;-)

zo eerst eens mijn klassieker aanzwengelen en de neus richting een spookdorp gaan zetten :Y Heb weer een nieuwe ontdekt die nog redelijk in takt schijnt te zijn *O* Niets mooier als een half gesloopt dorp waar je mooie plaatjes kan schieten en door heen kan gaan
 
ik pak net ff de fiets voor een afspraak in de stad... krijg ik een bon voor rechts inhaluh -O-
Zegt ie: "ik kan je rbw invorderen, maar dat doe ik niet" ja tuurlijk kan dat... |( Fucking loser! :W
 
niemand met recente theorie boeken of cd rom hier ?

van 6 jaar terug recent genoeg? :+
Dat ik een bon krijg is niet meer dan terecht, maar altijd dat trieste opvoed praatje waar ze mee komen... :r ik moest me echt inhouden om niet (weer) uit m'n plaat te gaan tegen een blauwe... zegt ie: "waarom kijk je zo intimiderend?"
full

Valt toch wel mee? :+

weet iemand wat rechts inhalen kost? wout zegt 90.. ik zeg 180... wat zeggen jullie?
:W
 
van 6 jaar terug recent genoeg? :+
Dat ik een bon krijg is niet meer dan terecht, maar altijd dat trieste opvoed praatje waar ze mee komen... :r ik moest me echt inhouden om niet (weer) uit m'n plaat te gaan tegen een blauwe... zegt ie: "waarom kijk je zo intimiderend?"
[afbeelding]
Valt toch wel mee? :+

weet iemand wat rechts inhalen kost? wout zegt 90.. ik zeg 180... wat zeggen jullie?
:W

Niet links inhalen heet het officieel, kost EU 150,- volgens Infopolitie.nl - Infopolitie.nl

plus EU 6,- voor de administratie van e.e.a. :X
 
Laatst bewerkt:
hmzz... duur geintje, laat het toch voorkomen aangezien het daar een enkelbaans weg betreft.. hoe kan ik dan rechts inhalen als daar fietsers op een fietspad rijduh... O-)
bedankt iig.

@tickler:
ikkuh niet, moet werkuh.


Dan is niet links inhalen nog veel gevaarlijker geweest, vandaar die opmerking van blauw dat hij ook je rijbewijs zou kunnen innemen....

Als je het voor laat komen dan heb je geen enkele kans, jou verklaring versus die van een agent..... Die agent is beedigd. Als jij dan gaat aangeven dat wat die agent heeft vastgesteld niet kan omdat het ter plaatse een enkelbaans weg was waar op dat moment dat jij die auto rechts inhaalde tevens fietsers reden, dan zou je wel eens een hogere boete kunnen krijgen...

Gewoon betalen en leren van je fouten is het beste.
 
ik pak net ff de fiets voor een afspraak in de stad... krijg ik een bon voor rechts inhaluh -O-
Zegt ie: "ik kan je rbw invorderen, maar dat doe ik niet" ja tuurlijk kan dat... |( Fucking loser! :W

huh? rechtsinhalen binnen de bebouwde kom mag toch (ook in NL)? Hier werd het er tijdens theorielessen en praktijklessen ingestampt dat er "innerorts" geen "rechtsfahrgebot" is en dat je zowel links als rechts in mag halen.. Ik doe in NL ook niet anders :?
 
Laatst bewerkt:
Dan is niet links inhalen nog veel gevaarlijker geweest, vandaar die opmerking van blauw dat hij ook je rijbewijs zou kunnen innemen....

Als je het voor laat komen dan heb je geen enkele kans, jou verklaring versus die van een agent..... Die agent is beedigd. Als jij dan gaat aangeven dat wat die agent heeft vastgesteld niet kan omdat het ter plaatse een enkelbaans weg was waar op dat moment dat jij die auto rechts inhaalde tevens fietsers reden, dan zou je wel eens een hogere boete kunnen krijgen...

Gewoon betalen en leren van je fouten is het beste.

De man gaf ook nog een knipper naar links... dan mag ik volgens de wet dus rechts erlangs... ;)
 
De man gaf ook nog een knipper naar links... dan mag ik volgens de wet dus rechts erlangs... ;)

Dan wel ja, volgens mij. Maar dan nog blijft het punt dat de agent zal zeggen dat hij geen knipperlicht heeft gezien en jij wel, en dan heb jij gewoon pech vrees ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan