Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XIV: Natuurplaatjes topic

Zijn jullie van plan hier aankomend weekend een bezoekje te brengen? en gaat dat op zaterdag of zondag gebeuren? heel misschien gaan wij dit weekend beide een motor huren dus het lijkt me leuk om dan mee te gaan...
 
3 ton voor de hele meuk met grond... hmmmzzz.....
Maaruh voor 3 ton koop je in NL een redelijk standaard huis.... wat een kut land is nl eigenlijk ook :X

Wie heeft er zin om rond 15.00 uur een rondje te knallen? Stukje DL in misschien, daar kun je tenminste echt losgaan met een NL plaat }) :] })

Oja misschien ook wel een leuk weetje...
Afgelopen zomer naar kroatie geweest, wat de meeste wel zullen wetuh, en we hebben OVERAL (veel) te hard gereden }) Minimaal 6X geflitst, van voor en van achter, in DL een paar keer en in Italie en Oostenrijk een paar keer. We hebben beide nog geen enkele bekeuring binnen! _O- Die van vorig jaar heb ik ook nog niet binnen! 8-)
*O* *O* *O*
:W
 
3 ton voor de hele meuk met grond... hmmmzzz.....
Maaruh voor 3 ton koop je in NL een redelijk standaard huis.... wat een kut land is nl eigenlijk ook :X

Wie heeft er zin om rond 15.00 uur een rondje te knallen? Stukje DL in misschien, daar kun je tenminste echt losgaan met een NL plaat }) :] })

*
:W

als je er 15:45 - 16:00 uur van maakt kan ik mee :Y
 
als je er 15:45 - 16:00 uur van maakt kan ik mee :Y

Hmmzzz... dan word het 5 uur, ik moet om half 5 namelijk ff wat doen... goed?

oja een quote van je motorstek:
"Meest schandelijke blunder op de motor ooit: bocht verkeert inschatten en dan bang worden" _O- _O- Dan moet je straks niet bang worden... ik rijd nogal hard... maar jij ook aan je boetebedragen te zien ;)
17.00 uur anac?! Nog meer bikers zin in een ritje (laatste dag 20+) ??
:W
 
wtf! das toch geen drol! :N

_O- Dacht ik al dat die reactie zou komen

Moet zaterdag helaas verhuizen én voetballen dus daar heb ik geen tijd voor. '(

dit ouwe spul loopt niet weg, zijn nog genoeg kansen


Zijn jullie van plan hier aankomend weekend een bezoekje te brengen? en gaat dat op zaterdag of zondag gebeuren? heel misschien gaan wij dit weekend beide een motor huren dus het lijkt me leuk om dan mee te gaan...

Zaterdag ben ik de hele dag beschikbaar om een zeer indrukwekkend gebied te laten zien aan diegene die het leuk vinden. Het is een leuke rit waarbij je, zeker als je enige interesse hebt in deze vorm van Urban Exploring, genoeg te zien en te doen krijgt.

Als je mee wilt rijden, geef dat dan even aan. Het is een uurtje vanaf Nijmegen, de aanrij route is over de snelweg en vanaf het verzamelpunt rijden we vrijwel alleen binnendoor. Liefhebbers krijgen tijd genoeg om foto's te maken.
 
3 ton voor de hele meuk met grond... hmmmzzz.....
Maaruh voor 3 ton koop je in NL een redelijk standaard huis.... wat een kut land is nl eigenlijk ook :X

Wie heeft er zin om rond 15.00 uur een rondje te knallen? Stukje DL in misschien, daar kun je tenminste echt losgaan met een NL plaat }) :] })

Oja misschien ook wel een leuk weetje...
Afgelopen zomer naar kroatie geweest, wat de meeste wel zullen wetuh, en we hebben OVERAL (veel) te hard gereden }) Minimaal 6X geflitst, van voor en van achter, in DL een paar keer en in Italie en Oostenrijk een paar keer. We hebben beide nog geen enkele bekeuring binnen! _O- Die van vorig jaar heb ik ook nog niet binnen! 8-)
*O* *O* *O*
:W

Jij bent niet te flitsen _O-
 
hoezo m'n srad gaat (op de teller) 290 met wind mee... volgens mij kun je een flitser pas ontwijken bij 400+ oid :+

Komop mensuh zeer waarschijnlijk de laatste echt mooie dag van het jaar... rijduh rijduh rijduh! :]
:W
 
dacht 250 km/h dat de flitser het niet meer zou trekken ... niet dat jij zo hard rijdt natuurlijk :+

Eigenlijk, serieus, rijd ik zelden 250+ , ik ken namelijk geen enkele bocht waar je met 250 door kan, hard rechtdoor is niet bepaald mijn ding ben meer van de bochten :]

@ Jefta:
Tot straks! :W
full
 
Eigenlijk, serieus, rijd ik zelden 250+ , ik ken namelijk geen enkele bocht waar je met 250 door kan, hard rechtdoor is niet bepaald mijn ding ben meer van de bochten :]

@ Jefta:
Tot straks! :W [afbeelding]

_O-

Hard rechtuit is ook saai :Z en om eerlijk te zijn, iedereen kan hard rechtuit. Bochten zijn leuker, begin ze nu eindelijk onder de knie te krijgen (slijten zullen die banden!!)
 
Laatst bewerkt:
Daar hoef je me absoluut niet voor te bedanken! Is echt geen probleem! :-)

Sta nu trouwens bij ANAC maar is nog niemand :-(
 
A.s zaterdag komt gpz_decoy deze kant op om o.a. de spookdorpen en wat andere 'aparte' objecten te gaan bekijken en fotograferen. Als je het leuk vindt om mee te rijden, dat kan! Je kan hier situaties zien die je in Nederland nooit tegen zal komen en die in de toekomst ook snel verleden tijd zullen zijn.

Verzamelen is rond 0900u bij de ANAC en vanaf daar is het een uurtje naar het tweede verzamelpunt, de McDonalds bij de afslag Wickrath (autobahn A61).

Wat gaan we die dag doen?
- half bewoonde spookdorpen bekijken
- verlaten dorpen bekijken
- verlaten half gesloopte dorpen bekijken
- een heel erg groot gat in de grond bekijken
- afgehakt stuk snelweg mee pakken
- klooster St. Jozefsheim / de Kent-School bezoeken

en de lunch dan? ja.. dat zal ook moeten gebeuren .. zat te denken aan een toepasselijke locatie, wat die gaat zijn.. daar kom je maar op één manier achter!

dus...

meetingpoint Nijmegen:
- 0900u ANAC

meetingpoint Wickrath
- 1000/1030u McDonalds Wickrath
 
Laatst bewerkt:
Ghehe leuke dag vulling djibber ;)

@ Bozzie en Jefta moest nog eten en daarna naar voetbal moest daarom al snel afhaken. Jullie vliegen trouwens wel lekker die bochten door :P
 
@ dutch tickler, je hoeft het kaartje niet in te scannen. ik heb de echte foto hier gewoon laat maar weten als ik m moet uploaden,

zag net bozzie, jefta en niels nog op oranje-singel ik reed tussen de drukte in t koekblik pfff
 
Terug
Bovenaan Onderaan