Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XIV: Natuurplaatjes topic

Ik eerst bij MIMI's :P in Weurt bij de enige echte dikkop Coert ( ouwe gewichtheffer)
Daarna bij fitness first, en tegenwoordig bij Fit for free, lekker goedkoop 16,95 all in.



hee dat ik jou nooit gezien heb _O-

heb ook bij beide getraint.....

tegenwoordig ben ik liever lui dan moe _O-

althans kon eerst vanwege een operatie aan me kaak even tijdje niet meer fysiek trainen op het punt dat ik dat wel weer kon had ik der geen zin meer in......

maar onze rode kawasaki vriend heeft wat trappen moet incasseren _O-
 
Hee gwennie jij bedoelde deze sneeuw zaterdag...

heb zaterdag heerlijke wandeling gemaakt van 3 uurtjes.... vanuit hier richting malden en toen richting molenhoek....

tot zelfs me haren waren bevroren op een gegeven moment ben ook niet meer warm geworden totdat ik maar naar bed ging :P

full
 
hee dat ik jou nooit gezien heb _O-

heb ook bij beide getraint.....

tegenwoordig ben ik liever lui dan moe _O-

althans kon eerst vanwege een operatie aan me kaak even tijdje niet meer fysiek trainen op het punt dat ik dat wel weer kon had ik der geen zin meer in......

maar onze rode kawasaki vriend heeft wat trappen moet incasseren _O-

He Ramon , inderdaad dat we elkaar daar niet gezien hebben.
Jij hebt zeker al die tijd in de sauna en het turks stoom bad gezeten. :}
 
Vandaag maar een andere auto aangeschaft, maar een andere dan de Dodge die ik reeds eerder bedoelde was er toch niet helemaal tevreden onder.
 
leuke combi, blauw met creme leder!

maar is dat niet erg overdreven om een terreinwagen aan te schaffen voor dat beetje sneeuw in Nederland?

Net zo overdreven als een motor aanschaffen en alleen rijden wanneer het mooi weer is... en er een auto naast hebben terwijl je maar met één vervoersmiddel tegelijkertijd kan rijden... :$ :+
 
Net zo overdreven als een motor aanschaffen en alleen rijden wanneer het mooi weer is... en er een auto naast hebben terwijl je maar met één vervoersmiddel tegelijkertijd kan rijden... :$ :+


nee, twee motoren aanschaffen, een derde overwegen en toch met 1 druppel regen in de auto stappen..........da's ruig!

nb, mijn conditie schiet wel omhoog met die ijsvlakte overal. 3-4x op de fiets naar het werk en nog een keer spinnen.........lekker el cheapo bij Fit4Free
 
nee, twee motoren aanschaffen, een derde overwegen en toch met 1 druppel regen in de auto stappen..........da's ruig!

nb, mijn conditie schiet wel omhoog met die ijsvlakte overal. 3-4x op de fiets naar het werk en nog een keer spinnen.........lekker el cheapo bij Fit4Free

_O- _O- _O-
Mijn post sloeg ook op mezelf, vandaar die :$ erbij....

Ik hou wel van wat sarcasme en zelfspot :Y :Y :Y

Ik neem mezelf nooooit serieus, en anderen al helemaal niet... ;) :+ _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-
Mijn post sloeg ook op mezelf, vandaar die :$ erbij....

Ik hou wel van wat sarcasme en zelfspot :Y :Y :Y

Ik neem mezelf nooooit serieus, en anderen al helemaal niet... ;) :+ _O- _O- _O-

Ik vermoede al zoiets whahahhaha , zie nog maar weinig motoren rijden.
Moet wel zeggen en PLUIM v :} oor de lesmotoren want dat gaat allemaal door. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan