MF Gooi en Vechtstreek deel * 85 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verdraaid... :/ Baco nr. 2 dan maar! :9

Mwah... post 250, ik zeg tijd voor billen! :9

miranda-kerr-1280x800-39249.jpg
 
Laatst bewerkt:
Svijf en Plex: Sterkte
Coon: Zo lang t beestje los gaat *D

Net bijna rellen in de kroeg......
Sta in de kroeg met wat mensen, waaronder een meisje van 17. Staat er een vent van 38 tegen haar aan te rijden.
Dus de dame zegt dat hij weg kan gaan, want ze valt op wat jongere mannen.
Gozer gaat gewoon door, dus ik herhaal t even voor m.
Zegt die gozer dat ik dood kan vallen, want hij doet wat hij wil..... En verder rijden tegen dat meisje aan.
Dus dat meisje loopt weg en gaat even verderop staan. Loopt die gozer achter haar aan. Nouja, dan bereik je mijn grens en ik vertel die vent dat hij op moet rotten.
Krijg ik te horen dat ik dood kan vallen want als hij aan haar wilt zitten dan doet hij dat!!! :(

Komt op dat moment de uitsmijter langs en die krijgt een beetje mee wat er aan de hand was en hij waarschuwt die vent. Nog geen minuut later wil hij weer naar dat meisje toe... Maatje van me beukt m weg en de uitsmijter ziet dat en trapt m naar buiten.....

Lopen wij naar buiten, staat die gast met 2 vrienden daar te wachten. Begint hij te duwen, maar de uitsmijters kwamen er tussen.... Naja, wij zeggen die vent dat hij met zijn 38 jaar op met rotten en weg moet blijven van een meisje van 17, laat staan een meisje van 17 die 2 keer zei dat hij van dr af moet blijven.

Nouja, bijna vechten daar.... Lopen ze naar t politiebureau, worden wij naar binnen geroepen daar en worden we gewaarschuwd dat als we ze aanraken we een probleem hebben.

Dus ik leg t verhaal uit en de uitsmijters bevestigen dat... Begint die agent: WAT WIL JE NOU? Euhm..., ik kom niks doen, maar als je toch bezig bent... Misschien die vent vertellen dat hij van 17 jarige meisjes af moet blijven?

Agent: Er is geen wet die dat verbiedt! Dus ga maar weg!
Ik: Euhm.... Meisjes/vrouwen ongewenst betasten is volgens mij strafbaar?
Agent: Dan moet je een 17 jarige niet mee naar de kroeg nemen, want dan vraag je er om!
Ik: :o :? Je bent gek?!
Agent: We hebben betere dingen te doen, dus opzouten.

Worden wij weggestuurd uit t politieburea, staan die gozers binnen te lachen :( :( :(

Uitsmijters waren aardig boos, dus daar komt hij in ieder geval niet meer binnen.... Houding van de politie was hoogst merkwaardig, want de hele binnenstad was rustig, tijd zat zou je denken :P Snap heus wel dat ze niet zomaar mensen kunnen vasthouden ofzo, maar een uitsmijter die over de rooie is en een aantal mensen en dan dergelijke antwoorden.... B|
 
Goedemorgen.. ik lag iets te lekker vanmorgen :P
(of had het te maken met het feit dat ik nogal een realistische droom had dat mijn geliefde Bandit werd gestolen B|? )
Het is besmettelijk, ik heb vannacht gedroomd dat de Duc total loss werd gereden ;(
Het was maar een droom, goedemorgen!! *O* *O* *O*


@Scheve kitten: doet me steeds aan Nemo met flapperende vin denken ;)
@S5: Sterkte de komende tijd
@Plex: Ook sterkte
@Plex: Stekkertje hebben ze bij Grootveld :Y
 
Mogguh!
@S5: nogmaal sterkte man!
@Coonie: Tof poeseding. (ben niet zo van de katten en poesen)
@Poik: Beetje aparte gewaarwording ja.

Ik ben weer pleite.
:W
 
Mogguh! :Z

Poikie, bizar verhaal zeg :? D'r zitten hier ook een paar agenten tussen, ben benieuwd hoe die reageren op jouw verhaal :Y

Laterzz :W
 
@ Bartje: omdat die maat al op de motor zit :X
@ Jantah: Thnx, ga vanmiddag ff langs! :Y
@ Poik: Gelukkig ben ik geen 38! O-) Wat een idioot en wat een idiote reactie van die dienders.

@ All: mogguh! :W



Edit: Jan: Kan ik hem dan niet beter van je overnemen dan? ;)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

@Poik: slechte zaak :/
@Coonie: jemig, wel nog kans dat ie goed herstelt?
Als ie er maar zo min mogelijk last van heeft :Y
 
Goedemorgen, wat heb ik heerlijk geslapen *D

Plex: dat is wel heel erg jong :/ Sterkte.
Poik: :? Wat stom!
Coon: gelukkig heeft ie er zelf niet al te veel last van. En heb je nog meer fotoooosssss...! *O*
GV: tussen woon en werk heb ik helaas niet zoveel groen zitten. -O- Wel lekker filmpje :Y
 
mogguh!!

Sommige mensen snap ik niet... Netjes alle emails verwerkt gisteren voor 17u. Zijn er blijkbaar gewoon nog mensen die tot laat in de avond aan het mailen zijn; 25 nieuwe berichten (en ja, allemaal werk gerelateerd)...


:Z


@Poik; :X zal helaas niet de eerste of laatste keer zijn ben ik bang
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan