MF Gooi en Vechtstreek deel * 85 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dûh. Kutdag vandaag, alles loopt voor geen meter. En aangezien ik deze week de klasseoudste ben, ben ik degene die op m'n flikker krijgt. De hele dag, elke keer weer.

Positief is dat we sinds 10 minuten niet meer geconsigneerd zijn (op de kamer blijven in tenue), we hadden eindelijk de kamers en de gallerij voldoende schoon.

En vandaag de hele dag naar de schietbaan geweest. Voor het eerst met scherp geschoten. Is op zich niet zo heel boeiend, maar toch wel kicken. Komt een enorm geluid vanaf. Had oordoppen in, daarover heen beschermkappen en nog denk ik dat dit me een gehoorbeschadiging heeft opgeleverd. Echt, wtf. :')

Oh, en de net afgevuurde patroonhulzen zijn echt bloedverziekend heet. En als je dan op de grond ligt, met de mouwtjes nog opgestroopt en een patroonhuls van je buurman rolt tegen je elleboog aan en blijft daartegen liggen, dan is gericht schieten niet meer echt een optie. :+

Sowieso die hele dag hulzen van de buurman terugkoppen. Tip van flip, als je op de schietbaan gaat liggen, zorg dan dat je de meest linker van de linie bent. Bloedirritant als elke keer dat je richt en bezig bent af te drukken er weer een huls tegen je hoofd of nek tikt.
_O- _O- _O-
 
Mijn baas belde net of ik morgen een ritje naar Engeland wilde doen, moet dan wel om 07.00 zijn :S
even over nagedacht en toch maar afgewezen, voel me al de hele dag niet zo lekker. Moe en als ik op moet staan erg duizelig. Voor mij maar vroeg naar bed en gewoon om 09.00 beginnen met werken lijkt me in dit geval verstandiger.

Volgende x beter, want lijkt me wel leuk om een x naar Engeland te gaan! *O*
Was jij aan het solliciteren bij het KLPD of was dat iemand anders???
 
O-) heerlijk om weer lachend de bespreking te verlaten omdat hij mij toch geen hol kan schelen _O-
En weer verlaat een tevreden klant het pand })
Hmm ja best wel lastig, maar de DR-Z geeft het meeste plezier...
En weekendje Eifel is nog prima te doen als ik hem op een trailer kan gooien :Y
RR is handiger om in de Eifel en ZwarteWoud te komen...En om daar nou een motor voor te bewaren het hele jaar, is ook zowat ;)
RR ruilen voor een trailer dus? :+
Binnenkort maar 's proefrijden op zo'n ding..
Als je net zo vaak was gaan proefrijden als dat je dit hebt gezegd hadden we je nu waarschijnlijk "Nocer" genoemd :+
Zou ik nogmaals onbetaald verlof kunnen aanvragen?
Vragen kan altijd :Y
[me="Coonie"]is ff snel eten en dan naar de Stopera om nógmaals Les vespres Siciliennes te zien.


Waarom? :P
Omdat het kan 8-) [/me]
Veel plezier, ik zal het einde niet verklappen :P
Tijdens het uitspreken van de laatste flikkerde mijn bord van de stelling.
Je krijgt het zelfs voor elkaar om dingen op tientallen meters afstand te slopen? :} :+
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

@ Kato,
Gefeliciteerd *O* *O*

Zo zeg, alweer een nieuw deeltje... Ben de laatste tijd wat drukker bezig met school... Als je het goed wil doen moet je er toch best veel tijd in steken.

Ben ook aan het rondkijken voor een hondje. Heb een leukert gezien. Tis nu even afwachten hoe die mensen reageren. Immers is het een hondje die al 6 jaar is en moet weg bij haar huidige baasjes omdat die niet meer de aandacht kunnen geven die ze graag zouden willen. Maar moet natuurlijk ook wel klikken. Even afwachten in elk geval.

Hey CF, ga je op vakantie joh ? waar gaat de trip heen ? In elk geval heel veel plezier man.

Ene poike... ze nemen je gewoon in de maling daar...
Hoop dat het wat wordt.
Lijkt me echt leuk, een hond.


_O-

:^

Ik ben afgewezen voor de sollicitatie dus helaas pindakaas B|
Ooh dat is jammer -O-


Hallo allemaal :W

Ik woon tegenwoordig in Hilversum dus meld ik me hier maar even! Ik woon aan de Emmastraat boven de fietsenzaak Antilope. Mijn motor staat daar meestal naast geparkeerd op de stoep, aan de Koningsstraat - meestal met onder z'n hoes. Als er nog iemand een garagebox in de buurt wil delen o.i.d. hoor ik het graag, want vind het wel zielig dat-ie buiten moet staan!

Gister de mooie zonnige middag gebruikt om eens het gooi te verkennen met de motor, dus een route van gpstracks door het gooi gereden (link). Schitterend hoor :D.

P.S. MF sticker is besteld O-)
Welkom hier :W


Ik werd gister trouwens zo ongeveer aangereden op de Emmastraat -O- . Gelukkig geen schade aan overgehouden. Ik reed op de emmastraat en ineens rijdt iemand vanuit een parkeervak hard de weg op, die had mij niet gezien (dooie hoek neem ik aan), dus reed tegen mij aan. Gelukkig zag ik het gebeuren en kon ik nog een beetje op zij sturen, waardoor ik alleen met de spiegel tegen zijn auto aan kwam en met m'n knie duwde ik af. Gelukkig niet gevallen en geen schade, de schrik zat er wel goed in en je beseft je toch weer even hoe onzichtbaar je soms bent als motorrijder. Stomme actie van de automobilist natuurlijk, hij voelde zich ook erg stom en bood 100x z'n excuses aan. Ook hij heeft geluk gehad dat het zonde schade is afgelopen!
Niet echt elkker nee.
Maar in iedere geval goed afgelopen. :)


Even openbaar maken wat die enkele hersencellen daar boven met elkaar aan het uitwisselen zijn;

Drie weken (zomer)vakantie moet lukken, misschien nog wat extra dagen erbij van dit jaar en dan kom ik wel aan de 4 als ik daar goedkeuring voor krijg...

Hmm... 4 weken voor dit plannetje maakt de kans op slagen wel erg nihil...

Zou ik nogmaals onbetaald verlof kunnen aanvragen? Plak ik er gewoon nog een week of 3 achteraan. 6 a 7 Weken in totaal zou wel moeten lukken...

Tis wel een mooie reis... als ik dat nou eens mooi inpak met een verhaaltje, dan "kopen" ze dat wel..... toch O-)





Michieltje wilt namelijk vrienden opzoeken in Tanzania. Maar in dat plaatje moet natuurlijk wel een motor voorkomen :Y Heb nu het idee om erheen te vliegen, vrienden gedag gezeggen en op de motor terug te rijden naar NL 8-)


Tot zover mijn nutteloze bijdrage voor dit moment :P
Oeh, Gaaf plan :Y
Hoop dat je alles rondkrijgt. ;)


Dûh. Kutdag vandaag, alles loopt voor geen meter. En aangezien ik deze week de klasseoudste ben, ben ik degene die op m'n flikker krijgt. De hele dag, elke keer weer.

Positief is dat we sinds 10 minuten niet meer geconsigneerd zijn (op de kamer blijven in tenue), we hadden eindelijk de kamers en de gallerij voldoende schoon.

En vandaag de hele dag naar de schietbaan geweest. Voor het eerst met scherp geschoten. Is op zich niet zo heel boeiend, maar toch wel kicken. Komt een enorm geluid vanaf. Had oordoppen in, daarover heen beschermkappen en nog denk ik dat dit me een gehoorbeschadiging heeft opgeleverd. Echt, wtf. :')

Oh, en de net afgevuurde patroonhulzen zijn echt bloedverziekend heet. En als je dan op de grond ligt, met de mouwtjes nog opgestroopt en een patroonhuls van je buurman rolt tegen je elleboog aan en blijft daartegen liggen, dan is gericht schieten niet meer echt een optie. :+

Sowieso die hele dag hulzen van de buurman terugkoppen. Tip van flip, als je op de schietbaan gaat liggen, zorg dan dat je de meest linker van de linie bent. Bloedirritant als elke keer dat je richt en bezig bent af te drukken er weer een huls tegen je hoofd of nek tikt.
Mooi dat de dag weer voorbij is dan. *D

Lijkt me ook best gaaf op een schietbaan, heb het 1 keer gedaan.
Maar wel met een ander kaliber dan jij lijkt me. ;)
 
@ Jantah: Wegens tijdgebrek komt het er bij mij al maanden niet van één proefritje te maken, dus ... -O-

En nu moet het gruwelijk gaan regenen!
 
Laatst bewerkt:
Je krijgt het zelfs voor elkaar om dingen op tientallen meters afstand te slopen? :} :+

Vind het eerder zorgwekkend dat ze zo'n figuur een wapen in zijn handen stoppen :/ :+

Enne die trailer mag er best voor geruild worden, als er een boot opligt :+
 
Laatst bewerkt:
Vind het eerder zorgwekkend dat ze zo'n figuur een wapen in zijn handen stoppen :/ :+
hij moet ook het eind van de cursus nog zien te halen :+














Ikke chinees, derde keer op rij deze week. WB laat het afweten :/
 
Laatst bewerkt:
Gloeiende, net even boodschappen gedaan in Bergen op Zoom, rij ik terug... *flits*...

Er hangt verdomme een nieuwe, een klein zwart kastje aan een lantaarnpaal. |( :r

Want er zal verdomme maar een kind oversteken op een 80 weg, omringd door weilanden. Sponsor ik toch mooi even de verkeersveiligheid. :')


Positief bekeken heb ik die staandehouding voor de doorgetrokken streep na de TT nog niet gekregen. Dat was ook al zo'n grove overtreding, had zomaar levens kunnen kosten. :')

Helemaal fijn dat ze die nieuwe aan een lantaarnpaal nét na een rotonde gehangen hebben. Dan scoor je de boete dus alleen als je even stevig doortrekt. Wat ik dus wél doe als ik op een invoegstrook rij, met een auto rechts van me. Dan trek ik voortaan toch even wat langzamer op, om daarna de auto over een dubbele doorgetrokken streep in te halen. Wat zal de veiligheid hiermee geholpen zijn. :') :')
 
Gloeiende, net even boodschappen gedaan in Bergen op Zoom, rij ik terug... *flits*...

Er hangt verdomme een nieuwe, een klein zwart kastje aan een lantaarnpaal. |( :r

Want er zal verdomme maar een kind oversteken op een 80 weg, omringd door weilanden. Sponsor ik toch mooi even de verkeersveiligheid. :')


Positief bekeken heb ik die staandehouding voor de doorgetrokken streep na de TT nog niet gekregen. Dat was ook al zo'n grove overtreding, had zomaar levens kunnen kosten. :')

Helemaal fijn dat ze die nieuwe aan een lantaarnpaal nét na een rotonde gehangen hebben. Dan scoor je de boete dus alleen als je even stevig doortrekt. Wat ik dus wél doe als ik op een invoegstrook rij, met een auto rechts van me. Dan trek ik voortaan toch even wat langzamer op, om daarna de auto over een dubbele doorgetrokken streep in te halen. Wat zal de veiligheid hiermee geholpen zijn. :') :')


Adem in, adem uit...... wel zuur overigens B|
 
Gloeiende, net even boodschappen gedaan in Bergen op Zoom, rij ik terug... *flits*...

Er hangt verdomme een nieuwe, een klein zwart kastje aan een lantaarnpaal. |( :r

Want er zal verdomme maar een kind oversteken op een 80 weg, omringd door weilanden. Sponsor ik toch mooi even de verkeersveiligheid. :')


Positief bekeken heb ik die staandehouding voor de doorgetrokken streep na de TT nog niet gekregen. Dat was ook al zo'n grove overtreding, had zomaar levens kunnen kosten. :')

Helemaal fijn dat ze die nieuwe aan een lantaarnpaal nét na een rotonde gehangen hebben. Dan scoor je de boete dus alleen als je even stevig doortrekt. Wat ik dus wél doe als ik op een invoegstrook rij, met een auto rechts van me. Dan trek ik voortaan toch even wat langzamer op, om daarna de auto over een dubbele doorgetrokken streep in te halen. Wat zal de veiligheid hiermee geholpen zijn. :') :')
Lijkt me sterk dat er een flitspaal bij 'n invoegstrook staat :P
 
Mijn baas belde net of ik morgen een ritje naar Engeland wilde doen, moet dan wel om 07.00 zijn :S
even over nagedacht en toch maar afgewezen, voel me al de hele dag niet zo lekker. Moe en als ik op moet staan erg duizelig. Voor mij maar vroeg naar bed en gewoon om 09.00 beginnen met werken lijkt me in dit geval verstandiger.

Volgende x beter, want lijkt me wel leuk om een x naar Engeland te gaan! *O*
Wat doe je voor werk?
En beterschap
full


4-op-een-rij? *O*
 
Lijkt me sterk dat er een flitspaal bij 'n invoegstrook staat :P

Oké. Dus wanneer kom je hier even koffie halen? Doen we even een paar rondjes hier in de buurt, dan kan je er gelijk even een paar keer goed hard langs scheuren. Dan horen we 6 weken later wel dat er toch eentje hangt. :')
 
Was jij aan het solliciteren bij het KLPD of was dat iemand anders???

Dat was ik ja, tijdje terug had ik voorlichting en intake. Ze vonden mijn motivatie te algemeen |(
Blijkbaar willen ze alleen mensen met een originele motivatie. Maarja misschien over een tijdje nog een x proberen...

Hoe gaat het solliciteren bij jou?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan