MF Gooi en Vechtstreek deel * 85 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Gloeiende, net even boodschappen gedaan in Bergen op Zoom, rij ik terug... *flits*...

Er hangt verdomme een nieuwe, een klein zwart kastje aan een lantaarnpaal. |( :r

Want er zal verdomme maar een kind oversteken op een 80 weg, omringd door weilanden. Sponsor ik toch mooi even de verkeersveiligheid. :')


Positief bekeken heb ik die staandehouding voor de doorgetrokken streep na de TT nog niet gekregen. Dat was ook al zo'n grove overtreding, had zomaar levens kunnen kosten. :')

Helemaal fijn dat ze die nieuwe aan een lantaarnpaal nét na een rotonde gehangen hebben. Dan scoor je de boete dus alleen als je even stevig doortrekt. Wat ik dus wél doe als ik op een invoegstrook rij, met een auto rechts van me. Dan trek ik voortaan toch even wat langzamer op, om daarna de auto over een dubbele doorgetrokken streep in te halen. Wat zal de veiligheid hiermee geholpen zijn. :') :')
ooh dat is wel weer K*t dan -O-



Pulse-jet ook weer klaar gemaakt voor een nieuwe poging.
Dit keer met andere gastoevoer (vorige slangetje smolt weg :P ) ,ontsteking via de bougie, en ander aanblaasventilator (moet alleen nog gekocht worden)
Zodat we ook ''op lokatie'' kunnen starten, om de buren een beetje te sparen. :P
 
klink heerlijk:

Komkommer met mierikswortel en gember

Ingrediënten zoetzure brunoise komkommers
•2 komkommers
•100 ml water
•100 ml azijn
•100 gr suiker
Ingrediënten mierikswortelijs

•2 dl kippenbouillon
•125 gr room ongezoet
•100 gr mierikswortelpasta
•20 gr Zwolse mosterd grof
•40 ml olijfolie
•12 gr verse mierikswortel
•1 blad gelatine
•50 ml yoghurt
•5 gr stabilisator per liter

Ingrediënten gemberschuim

•300 gr gember
•250 ml melk
•125 gr room
•1 limoen
•1 stemgember
•Zout naar smaak

Ingrediënten komkommerrolletje

•2 komkommers in brunoise gesneden en op zoetzuur
•150 gr St. Maure zonder as
•20 ml melk
•1 komkommer
•peper, zout, limoen
 
Dat was ik ja, tijdje terug had ik voorlichting en intake. Ze vonden mijn motivatie te algemeen |(
Blijkbaar willen ze alleen mensen met een originele motivatie. Maarja misschien over een tijdje nog een x proberen...

Hoe gaat het solliciteren bij jou?
Aha.. Wat zei je? "Ik wil m'n steentje bijdragen" ? Volgens mij is dat iets wat erg vaak gezegd wordt namelijk. Ik heb dat expres nooit gezegd, alleen bij het psychologisch interview kwam het even naar voren. Je motivatie is wel iets dat je goed moet overwegen. Blijkbaar wordt mijn verhaal wel origineel gevonden, hoewel dat per korps zal verschillen hoor.

Probeer 't bij eens bij kennemerland (qtboy is daar al bezig en ik ben ook al een heel eind), die hebben namelijk als een van de weinige nog een doorlopende vacature en 't werkgebied is erg divers.

Ik ben nu best ver, heb mijn rapport opgestuurd en ben in afwachting voor de uitnodiging van het korpsgesprek. Is inmiddels 2 weken terug dus ik hoop dat ze snel bellen..

De lees- en schrijfvaardigheid & de cognitieve testen kwamen als 9/10 naar boven (dus hoofdagent/bachelor) :9 Testdag B (gesprek) wijst naar hoofdagent en testdag B (rollenspel) naar agent.. Dus ik hoop dat ze meer naar 't gesprek kijken.. Hoewel ik denk dat je al blij mag zijn als je tegenwoordig de organisatie binnenkomt. Zal dan ook genoegen nemen met agent, ook al heb ik HAVO gedaan. Ga er zelf wel vanuit, kan het alleen maar meevallen


Ik wil doen wat ik leuk vind :P

Maar rijk word je er niet mee B|
 
Oké. Dus wanneer kom je hier even koffie halen? Doen we even een paar rondjes hier in de buurt, dan kan je er gelijk even een paar keer goed hard langs scheuren. Dan horen we 6 weken later wel dat er toch eentje hangt. :')
Die van mij redt het tenminste 6 keer :P



Ook als ik hem goed schoonmaak en het daarna regent :Y
 
Die van mij heeft het nu de afgelopen twee weken vlekkeloos gedaan, dus je punt is een beetje achterhaald. Probeer eens iets nieuws. :')
 
klink heerlijk:

Komkommer met mierikswortel en gember

Ingrediënten zoetzure brunoise komkommers
•2 komkommers
•100 ml water
•100 ml azijn
•100 gr suiker
Ingrediënten mierikswortelijs

•2 dl kippenbouillon
•125 gr room ongezoet
•100 gr mierikswortelpasta
•20 gr Zwolse mosterd grof
•40 ml olijfolie
•12 gr verse mierikswortel
•1 blad gelatine
•50 ml yoghurt
•5 gr stabilisator per liter

Ingrediënten gemberschuim

•300 gr gember
•250 ml melk
•125 gr room
•1 limoen
•1 stemgember
•Zout naar smaak

Ingrediënten komkommerrolletje

•2 komkommers in brunoise gesneden en op zoetzuur
•150 gr St. Maure zonder as
•20 ml melk
•1 komkommer
•peper, zout, limoen

:')
Sarcasme druipt er gelukkig ook niet vanaf :P
 
Aha.. Wat zei je? "Ik wil m'n steentje bijdragen" ? Volgens mij is dat iets wat erg vaak gezegd wordt namelijk. Ik heb dat expres nooit gezegd, alleen bij het psychologisch interview kwam het even naar voren. Je motivatie is wel iets dat je goed moet overwegen. Blijkbaar wordt mijn verhaal wel origineel gevonden, hoewel dat per korps zal verschillen hoor.

Probeer 't bij eens bij kennemerland (qtboy is daar al bezig en ik ben ook al een heel eind), die hebben namelijk als een van de weinige nog een doorlopende vacature en 't werkgebied is erg divers.

Ik ben nu best ver, heb mijn rapport opgestuurd en ben in afwachting voor de uitnodiging van het korpsgesprek. Is inmiddels 2 weken terug dus ik hoop dat ze snel bellen..

De lees- en schrijfvaardigheid & de cognitieve testen kwamen als 9/10 naar boven (dus hoofdagent/bachelor) :9 Testdag B (gesprek) wijst naar hoofdagent en testdag B (rollenspel) naar agent.. Dus ik hoop dat ze meer naar 't gesprek kijken.. Hoewel ik denk dat je al blij mag zijn als je tegenwoordig de organisatie binnenkomt. Zal dan ook genoegen nemen met agent, ook al heb ik HAVO gedaan. Ga er zelf wel vanuit, kan het alleen maar meevallen


Ik wil doen wat ik leuk vind :P

Maar rijk word je er niet mee B|

Ik ben gewoon eerlijk geweest en gezegd waarom ik bij het KLPD wilden werken. Volgens mij het ik niet gezegd "ik wil mijn steentje bijdragen". Ik wil met mensen werken, en gezegd dat een veilige samenleving begint bij jezelf. En dat ik dat op deze manier hoop te bereiken.

Ik ben er nog niet over uit of ik nog een x ga solliciteren. Maar heb nog even de tijd om dat te bedenken.

Rijk word je er idd niet meer, en dat is ook niet mijn doel.

Het belangrijkste is dat je werk doet dat je leuk vind, anders trek je het niet...
 
Waar had je op gesolliciteerd bij 't KLPD dan?? Ik wilde graag bij de verkeerspolitie, maar er zijn al tijden alleen maar vacatures voor op 't water ( :') ) en bij de trein...
 
Waar had je op gesolliciteerd bij 't KLPD dan?? Ik wilde graag bij de verkeerspolitie, maar er zijn al tijden alleen maar vacatures voor op 't water ( :') ) en bij de trein...

Ja had bij het KLPD gesolliciteerd. Ik wilde graag bij de Dienst Nationale Recherche, maar nu weet ik nog niet wat ik ga doen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan