MF Gooi en Vechtstreek deel * 85 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y en nu issie pleite ;(
full
 
:W

Nog steeds niet terug gelezen en gaat ook niet meer lukken niet :N
Veul te druk :X

@ GilletiNo Heel veel sterkte met je vader.

Hier vandaag gehoord dat schoonma het lange traject in gaat.
Meerdere operaties, chemo en bestralingen.
Begint volgende week en zou zo'n beetje rond de kerst klaar zijn.
En dan kan het nog wel tig tijd duren en garantie tot aan de deur...
Nja, we hopen er met zijn allen het beste van.
En als er niets gedaan wordt, gaat het zeker bergafwaards.
We gaan het allemaal zien en meemaken.

L@terz :W

Mocht ik wat spannends of juist leuks missen hier...
Mail of bel me aub even.
Wordt/ is even een tijdje hectisch hier, dus zal waarschijnlijk wel een deel of twee missen -O-
 
avatars altijd lokaal op MF zetten en niet linken naar iets onbekends, krijg je nooit gezeik :N
 
:W

Nog steeds niet terug gelezen en gaat ook niet meer lukken niet :N
Veul te druk :X

@ GilletiNo Heel veel sterkte met je vader.

Hier vandaag gehoord dat schoonma het lange traject in gaat.
Meerdere operaties, chemo en bestralingen.
Begint volgende week en zou zo'n beetje rond de kerst klaar zijn.
En dan kan het nog wel tig tijd duren en garantie tot aan de deur...
Nja, we hopen er met zijn allen het beste van.
En als er niets gedaan wordt, gaat het zeker bergafwaards.
We gaan het allemaal zien en meemaken.

L@terz :W

Mocht ik wat spannends of juist leuks missen hier...
Mail of bel me aub even.
Wordt/ is even een tijdje hectisch hier, dus zal waarschijnlijk wel een deel of twee missen -O-

sterkte in deze hectische tijden voor jullie :Y
 
:W

Nog steeds niet terug gelezen en gaat ook niet meer lukken niet :N
Veul te druk :X

@ GilletiNo Heel veel sterkte met je vader.

Hier vandaag gehoord dat schoonma het lange traject in gaat.
Meerdere operaties, chemo en bestralingen.
Begint volgende week en zou zo'n beetje rond de kerst klaar zijn.
En dan kan het nog wel tig tijd duren en garantie tot aan de deur...
Nja, we hopen er met zijn allen het beste van.
En als er niets gedaan wordt, gaat het zeker bergafwaards.
We gaan het allemaal zien en meemaken.

L@terz :W

Mocht ik wat spannends of juist leuks missen hier...
Mail of bel me aub even.
Wordt/ is even een tijdje hectisch hier, dus zal waarschijnlijk wel een deel of twee missen -O-
Sterkte Steef, voor je vrouw ook niet makkelijk nu. :N
Hier met schoonmoeder is het ook mis. Ze heeft Alzheimer + Parkinson. De doktoren zijn het er over eens dat behandeling geen zin meer heeft en laten nu de natuur haar gang gaan. Dat betekent dat ze snel achteruit gaat en inmiddels is ze opgenomen in de Beukenhof in Loosdrecht. Ze is de jongste daar; ze wordt volgende week 68! :/ Gelukkig lijkt het nu door het verhoogde niveau van zorg (ipv het bejaardenhuis) iets beter te gaan....
 
Laatst bewerkt:
Sterkte Steef, voor je vrouw ook niet makkelijk nu. :N
Hier met schoonmoeder is het ook mis. Ze heeft Alzheimer + Parkinson. De doktoren zijn het er over eens dat behandeling geen zin meer heeft en laten nu de natuur haar gang gaan. Dat betekent dat ze snel achteruit gaat en inmiddels is ze opgenomen in de Beukenhof in Loosdrecht. Ze is de jongste daar; ze wordt volgende week 68! :/ Gelukkig lijkt het nu door het verhoogde niveau van zorg (ipv het bejaardenhuis) iets beter te gaan....
oefff...

Voor jullie beide veel sterkte. Geeft toch maar weer aan dat we allemaal erg blij mogen zijn om min of meer gezond door het leven mogen gaan. Genieten van de tijd zolang het kan, later is nu niet meer :N
 
oefff...

Voor jullie beide veel sterkte. Geeft toch maar weer aan dat we allemaal erg blij mogen zijn om min of meer gezond door het leven mogen gaan. Genieten van de tijd zolang het kan, later is nu niet meer :N
Precies! :Y

Af en toe is het moeilijker dan anders, maar we relativeren alles tot het gaatje en dan blijf je een perspectief houden. Overigens zijn we door de jarenlange ellende van mijn schoonvader inmiddels wel aan het een en ander gewend geraakt. Je wordt steeds bewuster van de mooie dingen en momenten enerzijds en de betrekkelijkheid van het geheel anderszijds.

Daarom beleef ik nu zoveel plezier aan het motorrijden, straks is het misschien anders.

Thnx anyway! :)
 
Laatst bewerkt:
Sterkte Steef, voor je vrouw ook niet makkelijk nu. :N
Hier met schoonmoeder is het ook mis. Ze heeft Alzheimer + Parkinson. De doktoren zijn het er over eens dat behandeling geen zin meer heeft en laten nu de natuur haar gang gaan. Dat betekent dat ze snel achteruit gaat en inmiddels is ze opgenomen in de Beukenhof in Loosdrecht. Ze is de jongste daar; ze wordt volgende week 68! :/ Gelukkig lijkt het nu door het verhoogde niveau van zorg (ipv het bejaardenhuis) iets beter te gaan....

Dat is nog erg jong inderdaad, sterkte ook voor jullie :Y
Leven is al kort maar voor sommigen helaas nog een flink stuk korter :/
 
Naaf! :W


@ Plex und S5: Veel sterkte :j :Y




Zo, dat was weer gaaaaaaaaaaaaaaf!!!! *D
Tweede keer zie je altijd meer :P
Wel een indringend dingetje dus ff uithangen met een zeer oude Bols voor ik kan slapen.


Ik ben as we speak omringt door 2 kleine coonies *O*

MZN is vanaaf met Nozem naar de dierenarts gegaan voor een tsjekkie wat betreft het oor.
Blijkt nu: bij een middenoorinfectie mag je ABSOLUUT NIET MET OORDRUPPELS GAAN KLOTEN want dan beschadigd het evenwichtsorgaan. Et voila, we hebben dus chronisch een kromme kat.. B|
Van sommige dierenartsen begrijp ik werkelijk niet dat ze ooit het papiertje gehaald hebben :(
Maargoed, Nozempie blijft netjes binnen, net als de rest van de Coonies (en nee, dat is niet zielig ;) ) en we gaan gewoon extra voor 'm zorgen *D
Zelf heeftie helemaal niet het idee dattie wat makeerd, zit momenteel het snoer van mijn camera te slopen dus game on! })
En zo'n scheef koppie maakt 'm zoooo charmant! :j *O*
 
Naaf! :W


@ Plex und S5: Veel sterkte :j :Y




Zo, dat was weer gaaaaaaaaaaaaaaf!!!! *D
Tweede keer zie je altijd meer :P
Wel een indringend dingetje dus ff uithangen met een zeer oude Bols voor ik kan slapen.


Ik ben as we speak omringt door 2 kleine coonies *O*

MZN is vanaaf met Nozem naar de dierenarts gegaan voor een tsjekkie wat betreft het oor.
Blijkt nu: bij een middenoorinfectie mag je ABSOLUUT NIET MET OORDRUPPELS GAAN KLOTEN want dan beschadigd het evenwichtsorgaan. Et voila, we hebben dus chronisch een kromme kat.. B|
Van sommige dierenartsen begrijp ik werkelijk niet dat ze ooit het papiertje gehaald hebben :(
Maargoed, Nozempie blijft netjes binnen, net als de rest van de Coonies (en nee, dat is niet zielig ;) ) en we gaan gewoon extra voor 'm zorgen *D
Zelf heeftie helemaal niet het idee dattie wat makeerd, zit momenteel het snoer van mijn camera te slopen dus game on! })
En zo'n scheef koppie maakt 'm zoooo charmant! :j *O*
Heu??!! :o :? B| Maar eigenlijk dus ook gewoon... *O* :P *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan