GSX-F tour: de vFr editie

tis nog ff afwachten of de mijne eindelijk goed verzekerd is...
maatschappijen willen mij neit all-risk doen door n 1 negatieve schadevrije jaar, leeftijd, teveel vermogen etc etc...
dus nu maar een wa+diefstal aangevraagd voor zo'n 200 per maand minder
moet ik alleen wel heel voorzichtig met deze gaan doen en met elke spatje regen laat ik um wel binnen staan
 
Ik kan niet, heb de week erna tentamens waar ik nog genoeg voor moet doen. Zaterdag ben ik al de hele dag aan het sporten...
 
Nog tijd zat om een nieuw bandje om te laten leggen toch?

Btw. bram heb je m'n gsm nr nog? anders zal ik je even een sms sturen? Altijd makkelijk als je elkaar kan berijken.


Nee, kom er net achter van niet. Sms me maar eventjes idd das wel gemakkelijk.

Wat betreft anderen die mijn nummer willen hebben, stuur ff een PM
haal mij er ook maar af, lekke band B|

nog tijd genoeg voor een nieuwe band toch? das in no-time geregeld :9


weeronline geeft het weer voor aanstaande zondag trouwens een 8 voor de tijd van t jaar. wellicht hebben we eens geluk :)


Voor Brabant (waar de route dus plaatsvind :+ ) is het weer weliswaar bewolkt maar voornamelijk wel droog. Goed genoeg lijkt me!
 
Nee, kom er net achter van niet. Sms me maar eventjes idd das wel gemakkelijk.

Wat betreft anderen die mijn nummer willen hebben, stuur ff een PMnog tijd genoeg voor een nieuwe band toch? das in no-time geregeld :9Voor Brabant (waar de route dus plaatsvind :+ ) is het weer weliswaar bewolkt maar voornamelijk wel droog. Goed genoeg lijkt me!

verstuurd
 
Laatst bewerkt:
~
Start en eindpunt: Total tanksation aan de N65 bij Helvoirt (iets ten zuiden van Den Bosch)

Wanneer je van Den Bosch naar Tilburg rijdt kom je bij de stoplichten/kruising bij Helvoirt/Haaren, hier rechtdoor en dan vrijwel meteen aan je rechterzijde (zie startpunt in de route). Kom je vanaf Tilburg richting Den Bosch dan moet je bij de stoplichten van Helvoirt/Haaren even keren en dan ook meteen aan de rechterzijde.

[afbeelding]

quote]

nu ben ik me eens aan het verdiepen om een adres te vinden voor in de garmin, maar kan het ook kloppen dat het een esso pomp is ipv een total?
 
Terug
Bovenaan Onderaan