GSX-F tour: de vFr editie

uhm ik heb vandaag een HD gehuurt. Straks m'n sik even laten groeien op het strand. Denk niet dat ik binnen 2 uur van Rhodos naar Eindhoven kan rijden. De HD gaat vast stuk onderweg :+

Volgende keer ben ik er wel bij ;(
 
goede morgen
Ook wakker.

Ik ben anderhalve week geleden nog op kreta geweest maar na eens een ritje daar heb ik besloten dat het niet echt een eiland is om motor te gaan rijden. Al hoewel ze er soms mooie wegen hebben liggen ze soms vol met stenen en gruis wat van de bergen af komt.
 
best mooi.
full
 
klopt het zal ook niet hard gaan. En als het regent wordt het als een spiegel. Maar wel leuk om me een dagje mee te vermaken en te ergeren aan HD.
 
hebben jullie er geen zin in ofsow?

Zekers wel!
Alleen ben ik deze week op kamp geweest met de jongeren van mijn werk. Gisteravond terug gekomen en blijkt toch wel zwaar vermoeiend te zijn geweest...
Aangezien ik in totaal 3 uur snelweg moet rijden alleen al om bij jullie te komen zie ik dat nu niet zitten.

Volgende keer hoop ik er wel bij te zijn.

:W
 
Vanochtend kloteweer hier in Zoetermeer; had geen zin om al in de regen te vertrekken. Volgende keer beter.

:W
 
Heb een oplossing gevonden voor mijn internet probleem van vanochtend!

Maar was een leuk ritje, en de weergoden hebben het ons toch goed gegund, zelfs zon gehad!
 
Terug
Bovenaan Onderaan