Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

Ik hoop echt voor je dat je zoveel terugkrijgt dat je een nieuwe/andere B-King kan kopen.
Maar er moet altijd geld bij. Is mij nog nooit gelukt om het met gesloten portomonnee te flikken, dus ga daar maar wel van uit.


Misschien deze keer Xtreme K9/K10 :9~~

Mij wel.... En zelfs twee motoren als het goed is })
Kwestie van je motor laten taxeren en hem dan voordat bedrag 3 jaar lang laten verzekeren zonder afschrijving :/
 
Ik ben benieuwd wat je terug krijgt.
Ik ben al een keer wezen babbelen om de B-King interuilen,maar ik kreeg er verot weinig voor terug omdat de dagwaarde niet zo hoog was.
De verkoop cijfers van de B-King zijn erg laag ze worden weinig verkocht dus de dagwaarde is ook niet zo hoog.
Ik wil je niet ontmoedigen hoor,ik hoop het beste voor je.
Probeer idd. je spulletjes eraf te halen

heb je enig idee van wat de dagwaarde zal zijn??????????
of iemand anders?????
 
Vandaag nog lekker stuk getourt, ook door het pitoreske Neede begeven. De King van Vampire niet zien rijden ;)
Kan ook niet, die stond in de garage. Vanmiddag nog even met het filterhuis bezig geweest en mevr.V wat geholpen met de tuin. We hebben net een garage aangebouwd en het was zo langzamerhand een beetje een zootje geworden. Nou woon ik aan de rand van het dorp aan de ringweg en heb wel heel veel motoren langs zien en horen komen, maar helaas heb ik je niet gezien, misschien wel gehoord...Ben je langs het Esso tankstation gekomen ri Eibergen Haaksbergen vanuit Diepenheim gezien? zoja,dan ben je vlak langs me heen gereden.
 
Ik wel,de Ducati Streetfighter kwam uit.
Ik ben gaan praten,puur informatief.
Ik had niet eens proef gereden.
Ik ben toch wel een beetje nieuwschierig aangelegd,dus ik rij wel eens proef op een andere motorfiets.
Maar wees gerust,tot nu toe is de B-King niet overtroffen.

Inruilen voor wat dan????

Of druf je dat niet te vertellen hier :+
 
Mijn B-King
Patrick uit Den Haag
full
 
Laatst bewerkt:
Ik wel,de Ducati Streetfighter kwam uit.
Ik ben gaan praten,puur informatief.
Ik had niet eens proef gereden.
Ik ben toch wel een beetje nieuwschierig aangelegd,dus ik rij wel eens proef op een andere motorfiets.
Maar wees gerust,tot nu toe is de B-King niet overtroffen.

streetfighter heb ik ook op gereden, maar valt wel tegen kwa vermogen.
heb met de S versie gereden, ben gelijk op mn bek gegaan :?
voor een auto onderuit geremt.................waren ze niet erg blij mee *D
remmen van de S zijn ergggg bijterig helaas :r :r :r
3x opnieuw aanleg om te remmen maar telkens blokkerend voorwiel :? :?
dus daar had ik gelijk de buik vol van :r
 
Laatst bewerkt:
Kan ook niet, die stond in de garage. Vanmiddag nog even met het filterhuis bezig geweest en mevr.V wat geholpen met de tuin. We hebben net een garage aangebouwd en het was zo langzamerhand een beetje een zootje geworden. Nou woon ik aan de rand van het dorp aan de ringweg en heb wel heel veel motoren langs zien en horen komen, maar helaas heb ik je niet gezien, misschien wel gehoord...Ben je langs het Esso tankstation gekomen ri Eibergen Haaksbergen vanuit Diepenheim gezien? zoja,dan ben je vlak langs me heen gereden.

Aah oke dat verklaart :) Maar ik kwam indd vanuit de richting Diepenheim, weet niet of ik langs een Esso ben gekomen, volgens mij wel.
Maar ben in ieder geval het centrum in gereden en toen rechtsaf richting de grote(re) weg zeg maar..
 
Even kijken,waar moet ik beginnen,
Bouwjaar oktober 2007

De dingen die ik veranderd heb:

)BOS GP-dempers
)MotoMaster wave remschijven
)X-tra box om de begrenzer te verwijderen
)Andere radiator zijkappen van Topline
)Bar-end spiegels
)Koppelings deksel en remdeksel van RF-Biketech
)Motordeksel tervervanging van de chrome deksel ook van RF-Biketech
)Buddy laten bekleden
)Rem-schakelset zwart laten poedercoaten.
)Pazzo rem en koppelings hendels
)Radiator en oliekoeler schermen met het B-King logo zwart gepoedercoat.
)Aluminium ketting rand met B-King logo laten maken.
)Xenon verlichting

En natuurlijk Suzuki blauw laten spuiten *O*


Ik zet 'm er bij. Heb je nog wat dingen aangepast, vast niet zo te zien _O-
Zet anders ff je mods erbij..

(Edit: en in welk jaar is ie geboren?)
 
Even kijken,waar moet ik beginnen,
Bouwjaar oktober 2007

De dingen die ik veranderd heb:

)BOS GP-dempers
)MotoMaster wave remschijven
)X-tra box om de begrenzer te verwijderen
)Andere radiator zijkappen van Topline
)Bar-end spiegels
)Koppelings deksel en remdeksel van RF-Biketech
)Motordeksel tervervanging van de chrome deksel ook van RF-Biketech
)Buddy laten bekleden
)Rem-schakelset zwart laten poedercoaten.
)Pazzo rem en koppelings hendels
)Radiator en oliekoeler schermen met het B-King logo zwart gepoedercoat.
)Aluminium ketting rand met B-King logo laten maken.
)Xenon verlichting

En natuurlijk Suzuki blauw laten spuiten *O*

Done, staat erbij :)
Ik zie dat jij je rem/schakelset hebt laten poedercoaten.
Wat koste dat ongeveer en heb je het hele setje gedaan, of alleen
die grote schetsplaat?
 
Soekzoekie ................

Ik wil even zeggen dat ik OT ontzettend
gaaf vind en dat je er heel goed mee bezig bent PETJE AF voor je ............


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

*Bloost :o *

Maar bedankt voor je compliment and your welcome *D, zo'n speciale fiets verdient ook een speciaal topic toch?
"Deel 1" was een beetje flauw, aan deel 2 wordt indd meer moeite en tijd besteedt.. :Y
 
Laatst bewerkt:
De Bking heeft gisteren op de vermogensbank gestaan. Omdat ik wat aanpassingen wil doen wilde ik eerst weten wat het vermogen was zonder afstelling e.d. Zoals verwacht tussen de 165 en 170 pk aan het achterwiel. Dat is iets hoger dan het standaard vermogen, veroorzaakt door de Yoshimura dempers. Met een Powercommander zal ie waarschijnlijk net iets boven de 170 uitkomen op deze testbank. Zegt allemaal niet zoveel, het gaat om het verschil wat bereikt wordt bij een volgende run op dezelfde bank. Uiteindelijk zal er naar ik schat in totaal nog zo'n 10 pk winst te halen zijn bij de airbox en de catalisator. En een veel beter lopende motor. Want met een vervangingsdemper zonder afstelling zit er vrij veel afwijking in de lucht/brandstofverhouding.
 
Heeft iemand eigenlijk enig idee of er al complete bochtensets / uitlaatsystemen bestaan voor de B-King?
Ben ik wel heel benieuwd naar eigenlijk, mocht het zo zijn dat de heer A. Krapovic er op korte termijn mee op de proppen komt, is dat een zeeer potentiele kanshebbert voor nieuwe aanschaf! :)
 
Heeft iemand eigenlijk enig idee of er al complete bochtensets / uitlaatsystemen bestaan voor de B-King?
Ben ik wel heel benieuwd naar eigenlijk, mocht het zo zijn dat de heer A. Krapovic er op korte termijn mee op de proppen komt, is dat een zeeer potentiele kanshebbert voor nieuwe aanschaf! :)
Voor zover ik weet is Brocks de enige met een full exhaust systeem. Is wel een onderligger.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan