Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

Hallo, B-Kingers....

Als je een PowerCommander in je King hebt zitten, heft die dan ook de begrensing op in de eerste 3 versnellingen? Of heb je nog een x-tre nodig??
 
@ Vampire ik ga eerst nog even wat info inwinnen bij mijn groothandel en anders stuur ik even een mailtje naar heal-tech ik weet in ieder geval dat deze gasten geen rommel maken en zeker wat extra achtergrond info willen geven.
Ben zelf nog steeds van mening dat je met een pc V in combinatie met de ander pc accessoires en stuk verder komt maar mischien is het voor ander kwa prijs/kwaliteit wel een topapparaatje.
Maar misschien kan ik een ander strikken dit apparaatje te testen voor een mooie prijs ;) .
 
Ik was rond de € 100 kwijt geloof ik.
Ik heb de hele set matzwart laten coaten inclusief de voetsteunen voor de passagier.

Dat zijn indd leuke prijsjes en ziet er strak uit. Ga binnenkort eens informeren bij een
plaatstelijke coatboer. Kan ik het best in de winter laten fixer natuurlijk :)
 
Iemand van jullie die vandaag even naast me kwam hangen op de A12 bij zoetermeer? Reed zelf op de king in het zwart-wit...

PS ; plaats anders een foto van je king, zet ik je in de OP en wordt je de volgende keer misschien wel herkent ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn indd leuke prijsjes en ziet er strak uit. Ga binnenkort eens informeren bij een
plaatstelijke coatboer. Kan ik het best in de winter laten fixer natuurlijk :)
Hardchroom Hengelo is een goed adres voor poedercoat. De juiste kleur is alleen lastig, het frame is niet uni zwart maar een metallic.
 
Zo op het oog ziet het er goed uit.
Vraag anders om wat betere foto's.
Waar je op moet letten daar kan ik je niet zo mee helpen .Ik Koop alles altijd bij de suzuki dealer. Altijd goed.

Vraag prijs is 9200 dus de verkoop prijs is dan lager!
Hmmm, oké....

Ik denk dat ik toch maar ff gaat kijken...
Kijken kan geen kwaad natuurlijk :/

Zijn er nog specifieke punten waar ik op met letten?? :?
 
We hebben er een broertje bij, iemand al gezien :P
Ik vind m op zich best strak, net wat vlotter uiterlijk als de gsr600..
Mooie gulle middenweg tussen de 600 en 1340.

Suzuki 2011 -> Suzuki GSR750
 
Laatst bewerkt:
Kan mn vriendin misschien overhalen om die te kopen.
Ze vind nu een Kasawaki Z750 mooi, maar ik als Suzuki-addict zijnde
ziet deze liever in de garage staan.
Samen met de B-King een compleet plaatje dacht ik zo *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan