Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

:W Heej Kingerts...
Long time no speaky. :$

Gelijk maar effe met een vraag de deur binnen vallen... Weet iemand van jullie waar ik een katvervanger voor Godzilla kan krijgen? 2007 model. Volgens mij is er niet veel veranderd aan de uitlaat set up door de jaren heen maar goed... Tips/links e.d. welkom! :Y
 
Hey Wasbeer77, ik ga voor jou zoeken.
K'weet dat Paul/ KojaksPowerShop NU dicht is tot einde MEI.

Kojaks Power-Shop

Maar hij heeft een vervanger voor de kat.
Is voor een orgineel 4-1> kat.> Einddemper.
K'zal een pic zoeken en plaatsen voor jou.

Garoete van Flakkee(s)
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond Kingers, long time no speak.. :o

Ik zie het al, jullie houden de eer van de King netjes hoog! Goed bezig mannen. Mijn B-King heeft ook weer een nieuw baasje gevonden, na een aantal maandjes in de showroom.
Gelukkig blijft ie in de buurt, kan ik m af en toe nog een aai over de koplamp geven misschien :P


Heb de laatste tijd niet veel mee gekregen van dit topic, dus bij deze ; nog Kinger bijgekomen of Kingers ons verlaten? Iemand nog wat aan te passen in de OP.. Nog een paar berichten en dan zal ik de TS-titel overdragen aan een huidige King bezitter, tot die tijd zal ik mijn best doen om dit topic bij te houden/blijven..

Groeten ex-Kinger & Busa-bezitter :W
 
:W Heej Soek...

Busa super fiets, hoor. Wat heeft je eigenlijk doen beslissen om voor een Busa te gaan ipv een King?


Hee Beertje!


Eerlijk gezegt wilde altijd al een Busa willen hebben. Dat zou "ooit" wel komen zei ik tegen mijzelf.
Maar ik zou mijn geliefde King nooit zomaar inruilen tegen de eerste de beste Busa. Alleen tegen de Busa van een vaste klant van Motoport Hengelo. Laat die Busa nou net een paar maand geleden in de showroom terecht komen. (hij had m ingeruild voor een Panigiale)

Na de 1e proefrit met een brede grijns op het oor terug naar Motoport en vrij kort daarna de deal al gesloten. Al met al heeft ie 4 dagen in de showroom gestaan, voordat ik m er weer wegplukte _O-


Dit is echt een supersupersuperkanon, helemaal tutti-completi. Enige wat ik er nog aan kon/wilde veranderen waren de stalen remleidingen voor en achter. Verder zit er gewoon alles al op. En met een flinke bak liefde behandeld!

Sprak de oude eigenaar tijdje later en was zooo opgelucht dat ik zijn Busa gekocht had, omdat wij beide met liefde met de fietsen omgaan. Hij was al bang dat één-of-andere sjappie met teveel geld 't ding zou vernaggelen -O-
 
Aha! Dat klinkt als een gouwen deal! :Y
Ja, ik kan me goed voorstellen dat als je een hoop tijd en liefde in dat ding hebt gestoken dat je niet de eerste de beste GTI-upgrade puber met een dikke beurs wil zien die jouw pride en joy effe de puin in draait omdat ie geen respect heeft voor techniek...

En tja... Het arme ding op een MFMM met een verlengde achterbrug, afgeblafte koppelingsplaten en "blingbling patta's" terugzien terwijl Jermaine er met z'n achteropzitsnol stoer mee komt doen, dat wil je ook niet... :+
 
Aha! Dat klinkt als een gouwen deal! :Y
Ja, ik kan me goed voorstellen dat als je een hoop tijd en liefde in dat ding hebt gestoken dat je niet de eerste de beste GTI-upgrade puber met een dikke beurs wil zien die jouw pride en joy effe de puin in draait omdat ie geen respect heeft voor techniek...

En tja... Het arme ding op een MFMM met een verlengde achterbrug, afgeblafte koppelingsplaten en "blingbling patta's" terugzien terwijl Jermaine er met z'n achteropzitsnol stoer mee komt doen, dat wil je ook niet... :+


_O- Verlengde achterbrug vs blingbling patta's.. Nee swa, gaat niet gebeuren jweetzelluf _O-



Moet eerlijk zeggen dat ik 't zelf wel een keer meegemaakt heb. Mn Gsx-r750K6 met moeite ingeruild tegen de King. 54k op de teller, maar ding glimmen als een drol in de maneschijn, geen krasje, geen plekje, geen piepje, geen kraakje..

Paar maanden later verkocht, weer een maand erop weer terug bij de dealer, in 7 stukken. Total loss, motor stond/lag in de werkplaats, rest van de onderdelen lagen in de stelling.
Toen had ik 't er ff moeilijk mee toch wel '(


178945_10151347226300786_199417514_n.jpg


"Die goeie oude tijd"
 
Laatst bewerkt:
:o

Jeezusch! Wat zonde! Ja, dat doet een echt motorliefhebber toch wel pijn. Mooie brommert was het wel, zeg... En 54k is ook niet kinderachtig trouwens.

En dan zijn er nog van die Harley bobo's die durven te beweren dat Jappen niet lang mee kunnen. Tsss...
 
Gvd kenteken is ingenomen om Dat ik let aan de zijkant heb en geen reflector achter en teveel herie Woensdag moet ik hem rdw kuren wat een gezijk :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan