Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

Afgelopen zaterdag bij Ten Kate een Kawa Z1000 gezien helemaal gepimpt met Rizoma spulletjes en heeeeeeeeele gave Bodis einddempertjes 2x2 GPX2 systeem, en dat is echt een super gave fiets.

De Z1000 heeft hele fraaie gepolijste velgen, wave schijven, hij is standaard al mooi gepimpt.

Seite.jpg


30%20Grad.jpg


Detail%20Hinten.jpg


Vind de Kawa Z1000 en de Kawa Z1000 SX sowieso bijzonder mooi.

big_kawasakiz1000sx2011_1.jpg


Als ik moest kiezen tussen die Kawa of de Suus GSR750 dan wist ik het echt wel... Sorrie!
 
Laatst bewerkt:
Dit is mooier als een kawa :]

:Y *O*

Moet je vriendin toch wel gelijk geven die achterbrug van die soes slaat gewoon helemaal de plank mis ziet er erg geoedkoop uit.

EDIT:
Oke, moet ik toegeven. Maar om nou een complete motor niet mooi te vinden voor een "lelijke" achterbrug vind ik niet nodig. 't Is verder een hele mooie fiets, een mixje van B-King / Gladius / GSX-R1000K7 K8, maar al met al lijkt het me een heerlijk naked tourmachientje met net dat btje meer power als de hedendaagse 600/650 fietsjes.

Ben benieuwd wanneer mn dealer m binnenkrijgt. Als het een demo wordt, maak ik er zeker een ritje op, puur nieuwschierigheid *D
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag bij Ten Kate een Kawa Z1000 gezien helemaal gepimpt met Rizoma spulletjes en heeeeeeeeele gave Bodis einddempertjes 2x2 GPX2 systeem, en dat is echt een super gave fiets.

De Z1000 heeft hele fraaie gepolijste velgen, wave schijven, hij is standaard al mooi gepimpt.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Vind de Kawa Z1000 en de Kawa Z1000 SX sowieso bijzonder mooi.

[afbeelding]

Als ik moest kiezen tussen die Kawa of de Suus GSR750 dan wist ik het echt wel... Sorrie!

Oke, eerlijk zeggen, die Z1000 is toch best wel woest (alleen die uitlaat onderlangs oogt niet echt als kwaliteit(lassen)) . Alleen die zogenaamde Z1000SX (die groene) is spuuglelijk! Net zoals die ZX-R series van 2011, hoe kunnen ze het bedenken! |( Kan ik absoluut niet mooi vinden..
 
Laatst bewerkt:
De GSR 750 is een beetje te laat. Had nu meer een 900/1000 verwacht of zo.
En met 118 PK is hij niet eens zoveel sterker dan de 600.
 
Laatst bewerkt:
De GSR 750 is een beetje te laat. Had nu meer een 900/1000 verwacht of zo.
En met 118 PK is hij niet eens zoveel sterker dan de 600.

Gaat ie toch wel redelijk de bestaande fietsen achterna. Z750 heeft ook 118/120 pk.

GSR1000 hadden ze een prototype van, hebben ze toen maar meteen de B-King van gemaakt om het echt goed af te maken _O-
 
Laatst bewerkt:
Nou, eindelijk bericht gehad
motor is niet totall loss, heb voor bijna 6000 euro schade
en kan dus gemaakt worden.

nu effe wachten wat de verzekering zegt.................. :?

of geld en iets anders uitzoeken ...........of laten maken??
 
@ Jehue kijk eerst wat je meer opleverd het laten maken of geld aannemen en kijken wat je voor de BK krijgt denk dat de laatste optie je het meeste voordeel opleverd moet haast wel.
trouwens bij jonkertrading staat nog een zwarte import bk uit 2007 voor een meeneemprijs van 10490 maar weet bijna zeker dat hier nog wel wat afkan.
in venlo staat nog een bk met yoshi`s uit 2008 met 8000 km 10990

Aan de andere kant ben je wel zijn baasje en laat hem niet graag onverzorgd achter :).
 
Laatst bewerkt:
@ Jehue kijk eerst wat je meer opleverd het laten maken of geld aannemen en kijken wat je voor de BK krijgt denk dat de laatste optie je het meeste voordeel opleverd moet haast wel.
trouwens bij jonkertrading staat nog een zwarte import bk uit 2007 voor een meeneemprijs van 10490 maar weet bijna zeker dat hier nog wel wat afkan.
in venlo staat nog een bk met yoshi`s uit 2008 met 8000 km 10990

Aan de andere kant ben je wel zijn baasje en laat hem niet graag onverzorgd achter :).

tja deze komt ook bij jonker trading vandaan...........dus da's probleem niet
en wil ook wel wat met de prijs doen.
alleen had ik liever er eentje met abs erop.
moet ik bij ten kate alleen betalen voor taxatierapport en mn eigen risico (675 '( )
maar ja dan heb ik er wel eentje zonder schade.
of zelf opknappen kan ook, is wel wat werk, maar ja de winter is nog lang......toch?
 
Vandaag nog ff heerlijk de B-King uit gelaten. Was prima weer ervoor. Moest wel opletten dat de banden niet echt warm waren. Ik miste hier en daar wat grip.
 
Vandaag OOK even wezen rijden naar MSB Barendrecht.
Staat daar een TROTSE eXtreme B-King eigenaar.
Met een Smile voor oor tot oor.
K'zeg , EN !
Hij weer , K'heb er net 30 km op gezet.
1 woord WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Tís een naakte BUSA man ! !
Allemachtugpragtug wat een kanon.

Hij komt hier in dit TOPIC neuzen .
Vertelde hij.

We gaan hem sien ! !

Groeten van Flakkee(s)
 
Hartstikke mooi weer een rbij heb nog wel een xtre op voorraad liggen ;)

Ik heb mijn gsr ingeruild voor de nieuwe Z 750 R want vond de nieuwe soes 750 niet echt mooi en nu was nieuwsgierig of er ook qua healtech ook iets voor dit model was? En kan er op deze nu een Powercommander V op?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag OOK even wezen rijden naar MSB Barendrecht.
Staat daar een TROTSE eXtreme B-King eigenaar.
Met een Smile voor oor tot oor.
K'zeg , EN !
Hij weer , K'heb er net 30 km op gezet.
1 woord WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Tís een naakte BUSA man ! !
Allemachtugpragtug wat een kanon.

Hij komt hier in dit TOPIC neuzen .
Vertelde hij.

We gaan hem sien ! !

Groeten van Flakkee(s)

Ha Keessssss,
wat ik me nou afvroeg, ben je ooit in een ver verleden ook op Zandvoort geweest toen daar een soort American Day was met o.a een demo van Henk Vink en als klap op de vuurpijl aftellen voor Sammy Miller. Bijna iedereen die daar toen was, en ik was er gelukkig ook , heeft er wel een tik aan overgehouden. Jij ook???????????????????????
gr Kees
 
Laatst bewerkt:
De Bking ligt momenteel uit elkaar. Voetsteunen en schetsplaten en pedalen vanmiddag in de kleur van het frame gespoten en als ik morgenmiddag even tijd heb gaan we beginnen met de airbox modificatie. De beide bestaande aanzuigbuisgaten zijn gedicht en de nieuwe kunnen er in. Ik denk de originele aanzuigbuizen te verplaatsen naar binnen en op de plaats waar ze zaten grotere (60mm) te plaatsen. Dus 4 naast elkaar.
Daarna de cat. eruit en de PC5 met de Autotune installeren. Voor je het weet is het winter.
 
Goeie keuze crazy
Er is niks van healtech misschien een giprotje maar anders niet.
De PC V is beschikbaar voor de Z750 daaraan is de 750R bijna gelijk.
 
Goeie keuze crazy
Er is niks van healtech misschien een giprotje maar anders niet.
De PC V is beschikbaar voor de Z750 daaraan is de 750R bijna gelijk.

Thnxs, qua motorisch is de motor gelijk aan de gewone Z. Alleen wat andere remmen, vering, achterbrug 8-) en Akra uitlaat :9~ . Ik heb besloten om de groene te nemen. Hij komt in april. Ik bestel tegen die tijd ff zo'n gearindicator (die zit er weer niet op B| ) in de groene versie *D. Kan die PC V ook meer als de 3 usb of is het een kleinere PC3?
 
Hij is 2 keer zo klein.
Je kunt er een autotune bij kopen dan hoe je de motor niet af te laten stellen bij een tuner maar past je PC5 on the fly je mapping aan super dingetje dus.
Als je ooit interesse hierin hebt kun je me altijd ff mailen voor een scherpe pirijs.
 
Hey vampire ben zeer benieuwd naar je airbox mod.

@ Jeheu ik denk dat je beter voor een ander kan kijken dan zelf opknappen komt vaak er duur uit.
Een dealer kan dit vele malen goedkoper als je de motor weg doet.
De winter is lang maar voor je gevoel zonder motor zitten duurt ook erg lang.
 
Hey vampire ben zeer benieuwd naar je airbox mod.

@ Jeheu ik denk dat je beter voor een ander kan kijken dan zelf opknappen komt vaak er duur uit.
Een dealer kan dit vele malen goedkoper als je de motor weg doet.
De winter is lang maar voor je gevoel zonder motor zitten duurt ook erg lang.
Ik heb er net de schetsplaat voor de voetsteunen weer aangehangen. De gaten zijn dicht in de airbox, zodat ik ze met een gatenboor in iedere maat kan maken. Een aanvoer van lucht door de gaten in het frame lijken mij nu alles eraf is niet echt noodzakelijk. Ik denk dat de originele aanvoer kan blijven en l en r boven in de hoek een extra aanvoer van 50 mm. Deze komt dan uit net achter het knipperlicht. Evt. kan er dan later altijd een sleufgat in het matzwarte afdekkapje boven de knipperlichten als je toch koelere lucht wil. Voordeel hier is dat je niet allerlei korte bochten hoeft te maken in de aanzuigslang.
full
 
Laatst bewerkt:
Even wat anders,op de foto zie je dat de voorvork doorsteekt in de bovenste schetsplaat. Is dit origineel zo of hebben ze de voorkant laten zakken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan