Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

Hallo B-king Rijders.
Na 1 jaar geleden afscheid te hebben genomen van de B-king wordt het tijd om de Paddockstands ook de deur uit te doen.
Pasklare set voor bijna iedere motor maar ik heb het gebruikt voor de B-king. De pin onder het balhoofd zit op maat vastgelast want echt universeel was die bok niet.
vraagprijs 60€ voor de set en is op te halen in De Meern.
Bij hele afname krijg je de Bobbins erbij.
full

full
 
Ja ik ga er hypro onder laaten zeten

Mooi hor 200 + pks

Ik zou de voor standaard wel willen achter heb ik all
 
Hallo B-king Rijders.
Na 1 jaar geleden afscheid te hebben genomen van de B-king wordt het tijd om de Paddockstands ook de deur uit te doen.
Pasklare set voor bijna iedere motor maar ik heb het gebruikt voor de B-king. De pin onder het balhoofd zit op maat vastgelast want echt universeel was die bok niet.
vraagprijs 60€ voor de set en is op te halen in De Meern.
Bij hele afname krijg je de Bobbins erbij.
[afbeelding]
[afbeelding]

De voor-paddockstand heb ik ook. Kun je aangeven (bv met foto) welke modificatie je hebt gedaan. Die van mij past er niet goed onder.

Groet, Edwin
 
@ Edwin, de pin die in het balhoofd gaat die zit op de juiste schuinte op de bok gelast waardoor de Kong heel stabiel staat. De standaard schuinte is voor de King niet goed en valt hij naar voren toe.
 
@ Edwin, de pin die in het balhoofd gaat die zit op de juiste schuinte op de bok gelast waardoor de Kong heel stabiel staat. De standaard schuinte is voor de King niet goed en valt hij naar voren toe.

Oke, je hebt hem eraf geslepen en onder een andere hoek opnieuw gelast.
Ga ik ook doen. TNX!
 
Vandaag geprobeerd powerbronze carbon dashpanel te monteren.Originele crome dashpaneel eraf gehaald. Nu zie ik dat de unit met schakelaars vastzit met 4 schroeven. Alleen hoe moet ik de unit vastzetten op de powerbronze paneel want daar zitten geen schroefgaten in om de unit vast te zetten?Hoor graag als iemand weet hoe het
 
@b king72

dan heb jij zeker van die Chinese prullaria die missen dat inderdaad. sommigen zetten het vast met een rubberclip. maar past hij niet over de originelen die zijn er namelijk ook die zet je vast met dubbelzijdige tape.

@jpjp
Ik heb het met jou over die spiegels gehad (bareind) mijn spiegels gingen ook naar binnen bij te hoge snelheid. daar voor moet je het systeem van Suzuki zelf gebruiken die gaan dieper in het stuur en hebben twee rubber blokjes met een stale bus die draaien echt niet. en die koppelings hendel wil ik nog steeds wel overnemen ; misschien dat wij elkaar een keer treffen bij een HCH bijeenkomst als jij hem nog weg wil doen :]
 
Laatst bewerkt:
juist dat is de datum :] niet dar er aan mijn motor gesleuteld moet worden maar ik ga voor de gezeligheid en de bbq
 
Laatst bewerkt:
Hallo hier.. Ik heb vorige week mijn zzr1400 verkocht en de kans is groot dat ik nu voor een B-king ga. (Omdat de vmax1700 nog niet binnen mn budged valt)

Ik vind die yoshi bi oval dempers van de 2008 extreme uitvoering echt het mooiste, zijn deze niet los te koop voor een 2007? Ik zie bij veel dempers dat er 2008-2010 staat, is de uitlaatbevestiging dan echt anders van het 2007 model? De orginele demperkappen vind ik zelf ook lekker gek, zijn er mogelijkheden om de demping uit de orginele uitlaat te halen of zijn er dempers waarvan de tuutjes in hetzelfde kapje passen?
 
Hier de link voor RR1000RR.
Reg. je zelf op SB-King .org.
Ik hoop dat je link ook voor niet gereg. werkt.

Log in

Nog een link , om Yoshi in de orgineel " From out off space " kappen te bouwen.

Log in

Sux6,7 en 8 met de aankoop van het B-East.
Garoete van Vee Pee
 
Proefrit gemaakt maar vond het tegenvallen. Ik denk vooral doordat hij standaard is. Wat doet zo'n ding met gipro atre kastje? Volgens mij net als mn vorige zzr1400 zwaar geknepen in lage en middengebied. Waar zit de exup klep trouwens? Ik vond hem af en toe ook erg vaag op het gas reageren en enorm inhouden, wellicht door andere uitlaat zonder afstellen?

Ik denk toch ook buiten dat dat ik geen 4in lijn meer wil, jammer genoeg is er weinig keuze in de V4 motoren. Aprilia Tuono v4R lijkt me cool maar weer belachelijk weinig windprotectie. Toch jammer dat er niet meer V4 motoren gemaakt worden.
 
Laatst bewerkt:
b king heeft een nadeel hij doseert zo zijn kracht dat je denkt dat het een trage motor is maar in tegen deel. een zzr1400 is heel krachtig in het begin maar na mate hij verder in zijn toeretal loop neemt de expresie weg. king blinft in zijn gehele toeren gebied zijn kracht maar dan moet h7j wel geflascht worden kosten €250 dan zijn ook alle beveiligingen verwijderd en heb je het zelfde vermogen als een hayabusa allen ervaar je het niet zoo tjha de wind.een uitlaat doe op z'n vermogen niet veel je krijgt er echt niet 5pk meer door. ik heb mijn b king laten flaschen door ruud frederiks in goes 185pk en 165 nm op het achterwiel gemeten niet wat de fabrikanten doen meten op de krukas. op die manier kag ik er nog 10 procent bij tellen een xtre werkt ook goed maar dan gaat de motor echt veel verbruiken omdat hij de mapping van de 4de versnelling gebruikt voor alle versnellingen. als je dat ooit wil dan heb ik die nog wel voor jou. mijn buurman heeft een vmax maar die is niet sneller op de rechte stukken en zeker niet in de bochten wij kunnen elkaar niet wegrijden. maar ook een geweldige fiets allen al om te zien.

ach alle motor fietsen hebben wel iets hd vind ik ook mooi maar zal er nooit een kopen denk ik. altijd voorzichtig zijn.

mijn advies altijd de motor fiets kopen die jou het beste bevalt in een proefrit leer je nooit de motor kennen, veel te kort.
 
thanx voor je reactie, Nee met een proefrit leer je idd nooit een motor helemaal kennen maar zegt mij vaak genoeg. Bijvoorbeeld waar ik dit jaar na een proefrit superenhausiast over was id de Speedtriple 1050R, wat een rijwiel superstrak en ook comfortabel! Jammer genoeg vind ik hem niet mooi. Ik doe wel voorzichtig met een proefrit maar omdat ik weten wil wat ik koop gaat het gas er toch vol op, snel opschakelen, terugschakelen volgas etc. Mijn ZZR was anders van begin tot eind supersterk, 186pk 167nm achterwiel. Mijn vorige exemplaar (is gestolen) Had dezelfde spullen erop en kram niet verder tot 168pk, we vergeten vaak dat motoren onderling ook erg kunnen verschillen. Het verbruik bleef bij mij gewoon gelijk met de XTRE die hem bij de zzr in zijn 6 zet. Ik had eindelijk een motor die ik 100% goed vond presteren, dat is nog het meest jammere maargoed ik wil gewoon redelijk comfortabel en rechtop zittend de weg over.

Het kan zijn dat het B-king exemplaar waarop ik heb gereden ook minder goed presteerde, hij had ook erg rare vertragingen met het gas in lage en midden toeren. Als ik dan volgas gaf deed hij nauwelijks wat, gaf ik wat minder gas ging hij juist harder.

Dat de Vmax niet sneller is interesseert mij geen bal, de brute krachtexplosie in lage en middengebied is ongeevenaard en de loopcultuur van een V4 blok geeft je met alle gasstanden voldoening of je nu 1mm of volgas geeft. 4in lijn loopt pas leuk met minimaal half gas vind ik zelf. De Vmax 1700 is een mega motorblok en je raad het al, als je dat blok tuned komt er echt enorm veel bij. Alleen ECU flashen uitlaatje filter resulteerd in 210pk en 185nm op het achterwiel, in lage en midden toeren is het verschil helemaal absurd. Dat hij niet stuurt als een supersport, boeiend met mijn Honda Magna chopper stuur ik 99% van alle motorrijders helemaal zoek. Ik denk dat ik hard ga sparen voor zo'n Vmax1700 machine.
 
Laatst bewerkt:
bij alexbike shop staat er een voor een scherpe prijs en bij van klunderd ook die is heel mooi en jong voor weinig. een nadeel er staan meer nieuwe te koop dan jong gebruikte.

succes

p.s. mijn buur man gaat volgende week emigreren 3 keer raden wie zij v max van 2013 overneemt ook ik vind het een bruut machine b-king en v max in een schuur alleen als zijn baan doorgaat
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan