Den Bosch en omgeving Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net terug van de Biggelaar.
Gelijk me nieuwe drukplaat,veren en dergelijke laten monteren:

00000010.JPG


Daarna gelijk op de testbank.Was zaterdag de bedoeling maar ik mocht nu al.

Het resultaat:

00000008.JPG

00000009.JPG

00000011.jpg


had ik van de week toch gelijk alleen verkeerd geformuleerd.
Het was 100pk op de krukas.
Ik heb 77,3 pk op het achterwiel.

Standaard 65pk op de krukas.Op het wiel weet ik niet.


Ik ben UITERS tevrede!
 
Laatst bewerkt:
Knooppunt Valburg (a15/a50) klaveren ligt ook op jou route ;) Één blad/afslag is wel hobbelig en niet geschikt.
 
Vanavond iemand op de Brand???

Ik ben er rond half 7 a 7 uur en ga dan waarschijnlijk nog een stukkie rijden.
Niet over dijken maar door Berlicum,Vinkel en dat soort dorpen.Lekker bochtige wegen.
Of iemand moet een ander voorstel hebben??
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen :W

Mozes, waar ik aan moest denken.. het geluid van je camera. Misschien dat je een watje ofzo voor de ingang van de microfoon kan tapen? Ik heb bij de mijne een pleister ervoor zitten voor de turbulentie (het geklapper) wat minder te maken.

Microfoon zit weg gewerkt in de camera, dat ding kan 20 meter diep onder water.
Ik denk dat de microfoon de mechanische trillingen van de motor opvangt, en deze omzet in dat irri geluid.
Ook het aan en uitzetten geeft een klik.
Die klik zie je duidelijk "overbelast" terug in de audio wave ('n geluid bewerking programma laad die piek daarin mooi duidelijk zien, sony vegas/studio heeft die standaard erin zitten.
De behuizing is van plastic, en als die al dat geluid opvangt, en de microfoon is heel gevoelig (zegt de maker van de camera) dan komt het daardoor.
Bv tikken tegen de behuizing terwijl je opneemt geeft al dat overbelaste geluid, als of je op een microfoon zitten te tikken.
verder denk ik dat het geluid dan gaat resoneren in de ruimte van de mic...

Ik heb hem nu helemaal rondom in de rubbers hangen.
Maar ik ga toch je tip van dat watje eens uitproberen... thx.. :Y


Net terug van de Biggelaar.
Gelijk me nieuwe drukplaat,veren en dergelijke laten monteren:

[afbeelding]

Daarna gelijk op de testbank.Was zaterdag de bedoeling maar ik mocht nu al.

Het resultaat:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

had ik van de week toch gelijk alleen verkeerd geformuleerd.
Het was 100pk op de krukas.
Ik heb 77,3 pk op het achterwiel.

Standaard 65pk op de krukas.Op het wiel weet ik niet.


Ik ben UITERS tevrede!
65 pk op het achterwiel.
Je bent er 12 pk op vooruit gegaan, das toch een 16% meer *O*
 
Laatst bewerkt:
Net terug van de Biggelaar.
Gelijk me nieuwe drukplaat,veren en dergelijke laten monteren:

[afbeelding]

Daarna gelijk op de testbank.Was zaterdag de bedoeling maar ik mocht nu al.

Het resultaat:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

had ik van de week toch gelijk alleen verkeerd geformuleerd.
Het was 100pk op de krukas.
Ik heb 77,3 pk op het achterwiel.

Standaard 65pk op de krukas.Op het wiel weet ik niet.


Ik ben UITERS tevrede!

Kijk dat zijn leuke waarden :) Alleen hij heeft er standaard 75 op de krukas ;)
 
Zow ... Vanmiddag ook weer even op de Leeghwaterlaan geweest om m'n pasje op te halen. Nou nog even wachten op de acceptgiro van €430,- en dan sta ik weer kiet met de dames/heren van justitie (buiten dat ik een aantekenig op m'n conto heb die 5 jaar blijft staan....).

Al met al dus nog géén 6 dagen zónder rijbewijs gezeten, gelukkig. Én een beller is sneller .... brief dat ik m'n pasje mag komen ophalen valt waarschijnlijk pas Donderdag óf Vrijdag op de mat hier omdat ze die morgen pas automagisch opstellen en posten.
 
Laatst bewerkt:
Sow sow, begin maar vast eens te shoppen voor de winter aankopen.
Flesje forté, accu druppellader, en nog wat zooi.

Mooie resultaten peer, maar het gaat vooral om de fun factor en het plezier wat je er aan beleefd.
Al die mooie pk sheets zeggen mij niet zoveel.
 
Zow ... Vanmiddag ook weer even op de Leeghwaterlaan geweest om m'n pasje op te halen. Nou nog even wachten op de acceptgiro van €430,- en dan sta ik weer kiet met de dames/heren van justitie (buiten dat ik een aantekenig op m'n conto heb die 5 jaar blijft staan....).

Al met al dus nog géén 6 dagen zónder rijbewijs gezeten, gelukkig. Én een beller is sneller .... brief dat ik m'n pasje mag komen ophalen valt waarschijnlijk pas Donderdag óf Vrijdag op de mat hier omdat ze die morgen pas automagisch opstellen en posten.

ovj moet binnen 10 dagen een beslissing nemen. first offenders hebben hem meestal snel terug, mits het niet heel gek was wat je deed op de weg.
 
Kijk dat zijn leuke waarden :) Alleen hij heeft er standaard 75 op de krukas ;)

En hier gaan we weer zelde als in het Duc stuk.
Ik heb een Carberateurversie!!

Die heeft 67pk op de krukas!!!
Dus veel minder op het wiel.

Mijne heeft ong 100 op de krukas en 77.3 op het achterwiel.

General information
Model: Ducati 900 Monster
Year: 1998
Category: Naked bike
Rating: 64.8 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 904.00 ccm (55.16 cubic inches)
Engine type: V2, four-stroke
Power: 67.00 HP (48.9 kW)) @ 7000 RPM
Torque: 82.00 Nm (8.4 kgf-m or 60.5 ft.lbs) @ 5000 RPM
Top speed: 195.0 km/h (121.2 mph)
Valves per cylinder: 2
Gearbox: 6-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front brakes: Dual disc
Rear brakes: Single disc
Physical measures and capacities
Dry weight: 184.0 kg (405.7 pounds)
Power/weight ratio: 0.3641 HP/kg
Seat height: 770 mm (30.3 inches) If adjustable, lowest setting.
Other specifications
Starter: Electric
Further information
Parts and accessories Check out parts and accessories from our partners.
Ask questions Join the 98 Ducati 900 Monster discussion group.
Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
Related bikes List related bikes for comparison of specs

Dit zijn mijn standaard specs.

Microfoon zit weg gewerkt in de camera, dat ding kan 20 meter diep onder water.
Ik denk dat de microfoon de mechanische trillingen van de motor opvangt, en deze omzet in dat irri geluid.
Ook het aan en uitzetten geeft een klik.
Die klik zie je duidelijk "overbelast" terug in de audio wave ('n geluid bewerking programma laad die piek daarin mooi duidelijk zien, sony vegas/studio heeft die standaard erin zitten.
De behuizing is van plastic, en als die al dat geluid opvangt, en de microfoon is heel gevoelig (zegt de maker van de camera) dan komt het daardoor.
Bv tikken tegen de behuizing terwijl je opneemt geeft al dat overbelaste geluid, als of je op een microfoon zitten te tikken.
verder denk ik dat het geluid dan gaat resoneren in de ruimte van de mic...

Ik heb hem nu helemaal rondom in de rubbers hangen.
Maar ik ga toch je tip van dat watje eens uitproberen... thx.. :Y65 pk op het achterwiel.
Je bent er 12 pk op vooruit gegaan, das toch een 16% meer *O*

Ik ben er iets meer op vooruit gegaan kerel.
Ik heb ong 100 pk op de krukas.77,3 op het achterwiel.Standaard is 65 op de krukas.
 
Laatst bewerkt:
Dan zou ik even mailen met RDW gezien je dan verkeerd geregistreerd staat. Zou je problemen mee kunnen krijgen met een ongeluk. Op de kentekengegevens staat nu namelijk 55 kw ;)
 
Dan zou ik even mailen met RDW gezien je dan verkeerd geregistreerd staat. Zou je problemen mee kunnen krijgen met een ongeluk. Op de kentekengegevens staat nu namelijk 55 kw ;)

En het verschil van de standaard 900 of de 900s al eens gezien??
Dat vermeld het RDW niet.Die gaan niet voor elk speciale motor een kenteken aanpassen.

Maar goed denk wat je wilt denken.Op mijn papieren staat iets anders.En nogmaals hier ook.Ik geloof de jongens van de Biggelaar iets sneller als mensen die niet aan Ducs sleutelen
 
Laatst bewerkt:
Wat jij wil peer maar jij hebt toch de S uitvoering ??

Het eten zit in me maag.
De hond heb zijn rondje ook gehad.

Moos schuift mooi zijn pak in.....
Kan nog net een uurtje, doe de brand nog wel even aan... :]
 
Ach een peekaatje meer of minder ....... Als je op het circuit ronde tijden wil verbeteren moet je je daar druk over maken. En hoe je je fiets sneller kunt maken.

En anders moet je hem op de fun-factor testbank zetten. Hoeveel plezier heb ik er van .......
Voor mij het enige wat telt.
 
Ik heb goeie schik met m'n 34 pk's, ik kan heus nog wel even wachten op vol vermogen hoor. _O-

T'gaat om de fun inderdaad, meer pk's is natuurlijk leuker!
Maar mooier is als je met de standaard pk's net zo hard kunt gaan.
En voor jou is dat ook helemaal niet interressant Peer, hoe minder pk's hoe makkelijker je kunt (leren) harder (lees: vloeiender) te kunnen rijden!

Neemt niet weg dat je't van mij niet mag hoor. :P
 
herinnert iemand zich nog dat ik deze duc liet zien met de vraag of het iets zou zijn?

http://link.marktplaats.nl/365798016

was toch even benieuwd naar het verleden van de motor, kreeg hetvolgende terug van de eigenaar:


Hallo Rudy,

Dank je wel voor je email. Ik heb er even mijn papier bij moeten pakken. Ik ben niet de eerste eigenaar er zijn mij 4 eigenaars voor geweest. Ik heb deze motor in Engeland gekocht toen ik daar woonde en heb hem met me meegenomen naar Nederland toen ik hier 11 maanden geleden weer kwam wonen.

Jammer genoeg heb ik de duc echt amper gebruikt omdat ik voor mezelf ben begonnen en gewoon niet zoveel tijd heb om te rijden. Hij staat in een loods in Woerden maar ik woon in Utrecht en dat is dus niet echt handig...

Ik heb het originele service boek, maar die is niet altijd ingevuld (wel in 2009, 2003, 2x 2001, 1999)

Echter ik heb bonnen die aantonen dat de duc op de volgende data / km gekeurd is:

21000 km: grote beurt - nieuwe distributieriemen, en tevens is er wat vervangen aan de koppeling. Sindsdien heb ik er dus nog geen 1000 kilometer mee gereden.
17/9/9: Engelse APK.
17/3/09: beurt - filters, bougies, etc vervangen.
7/10/8: Engelse APK.
21/4/7: Engelse APK.
6/7/6: Engelse APK

Zover ik weet zijn er geen aandachtspunten aan de motor; banden, remblokken etc zijn allemaal nog erg goed. Hij staat alleen wat laag op zijn stand maar dat heb ik me nooit aan ge-ergerd...

Nou ik hoor het wel...

Groet,
Freek Wisseloo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan