Den Bosch en omgeving Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat staat inderdaad niet vermeld op het kenteken, maar er is dan ook geen motorisch verschil. In ieder geval niet met de hele reeks huidige modellen.
 
Roedy,

Wat ik vernomen heb is dat de 996 het oude blok heeft en de 998 het nieuwere blok en die is een stuk betrouwbaarder dan het 996 blok ;) Wel dikke machines :9~
 
herinnert iemand zich nog dat ik deze duc liet zien met de vraag of het iets zou zijn?

http://link.marktplaats.nl/365798016

was toch even benieuwd naar het verleden van de motor, kreeg hetvolgende terug van de eigenaar:


Hallo Rudy,

Dank je wel voor je email. Ik heb er even mijn papier bij moeten pakken. Ik ben niet de eerste eigenaar er zijn mij 4 eigenaars voor geweest. Ik heb deze motor in Engeland gekocht toen ik daar woonde en heb hem met me meegenomen naar Nederland toen ik hier 11 maanden geleden weer kwam wonen.

Jammer genoeg heb ik de duc echt amper gebruikt omdat ik voor mezelf ben begonnen en gewoon niet zoveel tijd heb om te rijden. Hij staat in een loods in Woerden maar ik woon in Utrecht en dat is dus niet echt handig...

Ik heb het originele service boek, maar die is niet altijd ingevuld (wel in 2009, 2003, 2x 2001, 1999)

Echter ik heb bonnen die aantonen dat de duc op de volgende data / km gekeurd is:

21000 km: grote beurt - nieuwe distributieriemen, en tevens is er wat vervangen aan de koppeling. Sindsdien heb ik er dus nog geen 1000 kilometer mee gereden.
17/9/9: Engelse APK.
17/3/09: beurt - filters, bougies, etc vervangen.
7/10/8: Engelse APK.
21/4/7: Engelse APK.
6/7/6: Engelse APK

Zover ik weet zijn er geen aandachtspunten aan de motor; banden, remblokken etc zijn allemaal nog erg goed. Hij staat alleen wat laag op zijn stand maar dat heb ik me nooit aan ge-ergerd...

Nou ik hoor het wel...

Groet,
Freek Wisseloo

Ben je op zoek naar iets anders Rudy ?
Ik zou Corne ff een berichtje sturen als ik een duc ging kopen.
Dat is de kennisbron van ducs hier.

Mijn persoonlijke mening, afgaande op foto's en jouw info.
Mooie bike, Erg diepe / sportieve houding zo op het eerste gezicht.
Heb je al proef gereden ?
Vind het onderhouds schema wat wazig, maar misschien kan de verkoper je daar duidelijk over verschaffen.
Let ook goed op wat hij over zijn motor verteld, en hoe hij op je over komt .....

Maar geel is nie groen he ;)
 
Trouwens Harinkje gespot in Oss? Ruwaard, hoe laat geen idee.

Leek er sterk op, Burgman, zwarte jas en helm, was open meende dat jij het was, groene of bruine broek.

Tijd? Zal rond kwart of 4 half 5 geweest zijn, je sloeg af en ik ging rechtdoor, of de bocht om dan.
 
Trouwens Harinkje gespot in Oss? Ruwaard, hoe laat geen idee.

Leek er sterk op, Burgman, zwarte jas en helm, was open meende dat jij het was, groene of bruine broek.

Tijd? Zal rond kwart of 4 half 5 geweest zijn, je sloeg af en ik ging rechtdoor, of de bocht om dan.
_O-
Toen zat ik op de trapfiets :] richting huis :Y
:r Bruine of groene broek -O-
 
Laatst bewerkt:
Mozes, waar ik aan moest denken.. het geluid van je camera. Misschien dat je een watje ofzo voor de ingang van de microfoon kan tapen? Ik heb bij de mijne een pleister ervoor zitten voor de turbulentie (het geklapper) wat minder te maken.
Niet doen :N gewoon een stuk keukenspons gebruiken werkt veel beter :Y
 
bij de toko in de orthenstraat
Is te duur en niet altijd even vers.
Asian supermarket *O* bij sluis nul daar heb je meerdere varianten en nog ander lekkers :Y

Hinthamereinde 6-8
5211 PN 's-Hertogenbosch 073:6125811
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op zo'n motor gezeten Roedy en de zit is nog sportiever als je nu hebt.Je meid kan niet achterop.Dat is voor haar niet vol te houden.

Die blokken zijn wel erg duur in onderhoud.
Het is wel een erg mooie fiets.Daarom was ik er ook voor gaan kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan