Den Bosch en omgeving Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sliders zijn al verkocht *D

Kwartiertje hahaha

Ga me zo aankleden en ff rijden.Zie jullie straks op de Brand
 
Laatst bewerkt:
op de brand?? het regent :( ik ga nergens heen dadelijk smelt ik nog

ga wel weer codmw2 spelen op de ps3
 
ja was net terug van het fitnis en moest nog ff snel koken
en eten vanavond ook weer sporten vandaar.
 
Als ik ze ga bestellen laat ik het jullie wel weten tegen die tijd. Snel onderzoek vertelt mij dat ze hier rond de €60 euro kosten, terwijl bij direct bij Wiz bestellen in Engeland ongeveer €30 euro kost (sparkies }) ) zonder de verzendkosten erbij.

WIZ KNEE SLIDERS

Dat zijn alle producten die ze hebben, zijn er nogal wat 8-)
 
Als ik ze ga bestellen laat ik het jullie wel weten tegen die tijd. Snel onderzoek vertelt mij dat ze hier rond de €60 euro kosten, terwijl bij direct bij Wiz bestellen in Engeland ongeveer €30 euro kost (sparkies }) ) zonder de verzendkosten erbij.

WIZ KNEE SLIDERS

Dat zijn alle producten die ze hebben, zijn er nogal wat 8-)

bij tweewielerservice Veghel kosten ze €32,50 en €42,00 voor de sparkies

link: http://link.marktplaats.nl/382572402
 
dus doe er je voordeel mee, voor 1 setje kan je ze denk ik beter in Veghel gaan halen maar bij meerdere setjes is het gunstiger om ze in Engeland te kopen
 
Net gereden in me nieuwe koe.
Moet wel zeggen dat het anders rijden is dat met textiel:

00000020.JPG
 
Heb je gelijk in en goed dat je het zegt, voor die €12 euro ga ik dan niet moeilijk doen als ik ze direct heb, en Veghel is ook op de motor te doen. Weet alleen niet wat de rest daar van denkt ;) Rechts is redelijk versleten maar links kan nog wel, misschien even omwisselen alleen zijn die Berik-sliders voorgevormd op links en rechts.
 
Heb je gelijk in en goed dat je het zegt, voor die €12 euro ga ik dan niet moeilijk doen als ik ze direct heb, en Veghel is ook op de motor te doen. Weet alleen niet wat de rest daar van denkt ;) Rechts is redelijk versleten maar links kan nog wel, misschien even omwisselen alleen zijn die Berik-sliders voorgevormd op links en rechts.

of voorlopig alleen maar linksom gaan :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan