Den Bosch en omgeving Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Google Maps
:9~

Die op- en afritten van de snelweg zien er ook niet slecht uit. En ik zie nu ook dat je de dijk die we zondag tot in Nijmegen reden (de brug over Nijmegen in dat stuk), je ook helemaal kan rijden tot aan/in Duitsland eigenlijk :z
 
Google Maps
:9~

Die op- en afritten van de snelweg zien er ook niet slecht uit. En ik zie nu ook dat je de dijk die we zondag tot in Nijmegen reden (de brug over Nijmegen in dat stuk), je ook helemaal kan rijden tot aan/in Duitsland eigenlijk :z

Maar dat is over een stuk van dik 40 km.
Kan je dan niet lekker van Uden tot aan Eindhoven de af- en opritjes van de A50 nemen.... lekkere bochtjes, net asfalt en lantaarnpalen aan de binnenkant.
Terug is overigens minder interessant.

koning, dat google maps :}

ik denk dat ik vrijdag een uurtje eerder naar huis ga :9

Er wordt dit weekend wel goed weer voorspelt })

Dus dan wordt er gereden?
Misschien lukt het dan toch nog om dit jaar een keertje mee te gaan. O-)
 
Maar dat is over een stuk van dik 40 km.
Kan je dan niet lekker van Uden tot aan Eindhoven de af- en opritjes van de A50 nemen.... lekkere bochtjes, net asfalt en lantaarnpalen aan de binnenkant.
Terug is overigens minder interessant.Dus dan wordt er gereden?
Misschien lukt het dan toch nog om dit jaar een keertje mee te gaan. O-)

Ja ik ken er hier in de buurt wel genoeg om op te gummen :P Ook de A2/A50/A59 bij Vught, Rosmalen en Den Bosch. Lantaarnpalen of vangrails maakt me niet zo veel uit eerlijk gezegd :X
 
fijn pak he peter voor die prijs
hoe krijgen ze het gemaakt....

Ik heb hem net.Moet zeggen dat me jas erg strak zit dus denk dat ik hem ga ruilen tegen een grotere

he peer in leer ???????????
da ga er goe uitzien,op die ducie
maar waarom die overstap peerke ?

Ik hoor alleen maar voordelen over leer en sinds kort door me drastish afvallen past het me ook.

Mocht deze niet groter leverbaar zijn ga ik een berkin(sorry Corne) of een Alpine halen.
Ik Breda (ben ik vandaag ook geweest) zit een outlet van motorkleding en die is met alles belachelijk goedkoop.

Ook helmen laarzen en dat soort dingen.

Berkin pak wat Corne draagd kost daar nu €575,-
Alpine ook zoiets.

Al complete merkpakken vanaf €250,-

Heb deze alleen genomen omdat ik die ken van Roedy en ziet er mooi uit.Vandaag ff getest op de motor maar zit erg strak.
Denk een maatje te klein.
 
Ik heb hem net.Moet zeggen dat me jas erg strak zit dus denk dat ik hem ga ruilen tegen een grotereIk hoor alleen maar voordelen over leer en sinds kort door me drastish afvallen past het me ook.

Mocht deze niet groter leverbaar zijn ga ik een berkin(sorry Corne) of een Alpine halen.
Ik Breda (ben ik vandaag ook geweest) zit een outlet van motorkleding en die is met alles belachelijk goedkoop.

Ook helmen laarzen en dat soort dingen.

Berkin pak wat Corne draagd kost daar nu €575,-
Alpine ook zoiets.

Al complete merkpakken vanaf €250,-

Heb deze alleen genomen omdat ik die ken van Roedy en ziet er mooi uit.Vandaag ff getest op de motor maar zit erg strak.
Denk een maatje te klein.

Klopt, ik heb ook m'n laarzen, handschoenen en pak uit die Outlet in Breda. Op zich wel een goede winkel. Ik vermoed dat ze zo goedkoop zijn door de overjarige modellen.
 
Ik heb hem net.Moet zeggen dat me jas erg strak zit dus denk dat ik hem ga ruilen tegen een grotereIk hoor alleen maar voordelen over leer en sinds kort door me drastish afvallen past het me ook.

Mocht deze niet groter leverbaar zijn ga ik een berkin(sorry Corne) of een Alpine halen.
Ik Breda (ben ik vandaag ook geweest) zit een outlet van motorkleding en die is met alles belachelijk goedkoop.

Ook helmen laarzen en dat soort dingen.

Berkin pak wat Corne draagd kost daar nu €575,-
Alpine ook zoiets.

Al complete merkpakken vanaf €250,-

Heb deze alleen genomen omdat ik die ken van Roedy en ziet er mooi uit.Vandaag ff getest op de motor maar zit erg strak.
Denk een maatje te klein.
Dat heet Berik, heb ik gekocht bij FC Moto in Aken en kost daar ook zoiets, volgens mij nog ietsje minder zelfs. Was met schoenen en handschoenen iets van 750 euro kwijt. En geen overjarige collectie(s).
 
FC-moto is ook een goedkope winkel met scherpe prijzen :Y Heb daar m'n helm + vizier gekocht (normale prijs vond ik niet te betalen).
 

Ben daar ook wel eens een keer of twee wezen kijken, maar als je een standaard maat hebt, ben je snel uitgekeken. Het zijn natuurlijk altijd de grotere of juist kleinere maten die aan het einde van een seizoen naar een outlet gaan.

Ja ik ken er hier in de buurt wel genoeg om op te gummen :P Ook de A2/A50/A59 bij Vught, Rosmalen en Den Bosch. Lantaarnpalen of vangrails maakt me niet zo veel uit eerlijk gezegd :X

Mij ook niet zoveel hoor, het is gewoon een bijkomend voordeel. Maar ik laat me er niet door tegenhouden.

Overigens ging een jaartje of twee/drie geleden een vriend van me iets te enthousiast een bocht in op de A50, maar die is door het gebrek van palen of vangrails er goed vanaf gekomen (jammer dat de motor meteen hapte in het gras). Dan let je er toch wel een paar weekjes wat meer op. :/
 
ik heb een motor pak van spike
was ook iets te klein gekocht in de aanbieding ergens
maar later gewoon wat groter laten maken
toen er een nieuwe rits in ging toen paste die goed.
 

Volgende keer als je een "koe" aanschaft even proberen om er mee op een motor plaats te nemen als je 't pak aan hebt (óf voorovergebogen op een stoel gaan zitten met je benen/voeten ónder 't zitvlak).

Een (goed) leren pak rekt overigens níet/amper uit voor het geval ze je dat wijs willen maken in een winkel. Pakken die dat wél doen zijn vaak "slecht" (lees: goedkoop) gestikt zodat ze op de naden behoorlijk rekken.

Dat "Probiker" pak wat je gekocht hebt is overigens het huismerk van Louis.de/Motorzoom en is kwalitatief redelijk goed tot goed spul :Y

Mooi pak ... maar jammer dat 't niet helemaal lekker past.
 
Laatst bewerkt:
ik heb een motor pak van spike
was ook iets te klein gekocht in de aanbieding ergens
maar later gewoon wat groter laten maken
toen er een nieuwe rits in ging toen paste die goed.

Als ik iets koop ga ik het niet nog eens aanpassen.Dan koop ik wel een andere.Die man kwam ook met een combi waar ik de rits van moest laten maken.Dat doe ik dus niet


@Pythoon.

Zo ver ik gezien heb hebben ze van maat kind tot extreem groot wat mij niet eens past.Dus weet zeker dat jou maat er ook bij hangt.
Je kunt zelf combineren met verschillende maten.
 
Laatst bewerkt:
Toch erg of niet.Hoe kun je nu zo'n lading verliezen :S

De vrachtwagenchauffeurs van tegenwoordig.
Ik reed gisteren avond ook de brand op.Chauffeur van DHL voor me met een vrachtwagen.Die rijd met zijn vrachtwagen de stoep op en ram zo dwars op de weg.Ik vol in de rem.

Zei meneer dat ik te hard reed in het half duits(was een Duitser) dus ik van me motor af en naar zijn deur.Die ging gelijk op slot.
Ik zei al wie stuurt er zonder te kijken zijn vrachtwagen de weg af en weer op.
Meneer gaf geen reactie en deed snel zijn raam ook dicht.

Zo ook op de snelweg.Ze kijken steedsminder en hun matteriaal is ook steeds slechter van kwaliteit

Nou pak je wel weer de chauffeur als stereotyp.

Dat die kerel niet uit z'n doppen kijkt wil niet zeggen dat alle chauffeurs zo zijn.

En die mensen doen hun werk elke dag, die zien ook niet alles, hebben tig keer het gewicht van een motorfiets en/of auto, en als er iets gebeurd, is het altijd de vrachtwagenchauffeur.

Ik kan het weten, me pa is al bijna z'n leven lang werkzaam in de transport, en ben dan ook vaak zat meegeweest, en er wordt al genoeg gezevert over ''de chauffeur'' door blinde, lompe en achterlijke automobilisten, dus loop alsjeblieft niet over een (hane)kam te scheren.

Bekijk het eens vanuit hun perspectief...

En ja, klopt, tegenwoordig rijdt er steeds meer rommel rond maar dat komt mede door de crisis, heb toevallig net gelezen dat de verkoop van trucks alweer bijna op het niveau van 2006 zit, we gaan in de goede richting.

Nee ik ben niet boos, maar als ik dit wil zien kan ik net zo goed op FOK! gaan kijken, daar zeiken ze alleen maar over chauffeurs en motorrijders terwijl ze zelf het domme volk van nederland zijn.

Al eens goed om je heen gekeken goe gemiddeld Nederland rijdt?

Dan zet ik nog liever een pool in een Audi, da's bijna net zo gevaarlijk.
 
De rit over de waaldijk, afgelopen zondag.

waaldijk12min0044290703.jpg


3 afspeel opties. 8-)
Trage verbinding Low (480x270)
Wat betere verbinding MD (640x360)
En voor de snelle intenet verbinding (1280x720 HD)
Videootje: http://exposureroom.com/members/mozes/7f494a6ab51b456581733943db0abc9b/ :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan