Den Bosch en omgeving Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBezoek homepageMSN adresBerichten:1.889Reg. datum:30 jun. 2010Locatie:'s-HertogenboschGoedemorgen.

Gisteren definitief de keuze gemaakt voor de demper.
Heb al me spullen besteld gisteren.

Er komt op:

-Carbon hugger (had ik al)
-Carbon kontje (had ik al)
-Carbon buddyseatcover (ik had in kleur ,maar word carbon)
-Carbon bugspoiler(puntbakje) (komt er extra op)
-Quad-D Ebox demper (kon geen andere demper die ik mooi vind vinden en deze vind ik samen met het puntbakje erg mooi)

Er is zat problemen met de levering van Termignoni.Wist niet dat er met hun en Ducati dingen waren dat er niet veel dempers meer gemaakt worden.

Nu hopen dat het snel binnen is.Kan ik eindelijk weer rijden.


Dit is de demper met puntbakje:

DSCF0379.jpg
 
Laatst bewerkt:
MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBezoek homepageMSN adresBerichten:1.889Reg. datum:30 jun. 2010Locatie:'s-HertogenboschGoedemorgen.

Gisteren definitief de keuze gemaakt voor de demper.
Heb al me spullen besteld gisteren.

Er komt op:

-Carbon hugger (had ik al)
-Carbon kontje (had ik al)
-Carbon buddyseatcover (ik had in kleur ,maar word carbon)
-Carbon bugspoiler(puntbakje) (komt er extra op)
-Quad-D Ebox demper (kon geen andere demper die ik mooi vind vinden en deze vind ik samen met het puntbakje erg mooi)

Er is zat problemen met de levering van Termignoni.Wist niet dat er met hun en Ducati dingen waren dat er niet veel dempers meer gemaakt worden.

Nu hopen dat het snel binnen is.Kan ik eindelijk weer rijden.


Dit is de demper met puntbakje:

[afbeelding]
Zit genoeg herry in zo'n QuadD hoor, mooie spul!
 
Thanks

Ik hoop idd dat er wel een leuk geluid zit in deze demper.Een GROOT voordeel is dat ze me dempers niet meer eraf kunnen halen :(
*Edit Corne je was me al voor :)

@Little Brain :P het word betaald door de verzekering.
 
Laatst bewerkt:
De motorloze periode zit er binnenkort op. Het is de kawa zx10r uit 2004 geworden *O* . Donderdag ga ik hem ophalen.
Was een beetje bang om de 175 paardjes los te laten in het snertweer dat me teisterde tijdens de korte proefrit, maar ondanks dat erg onder de indruk.

Wanneer is de volgende fotosessie corneoo? :P .

Groeten Falierke

Proficiat man. Hele mooie motor. Ga je veel plezier mee hebben.
:} :} :}
 
Laatst bewerkt:
bwahhh het zou slechtweer worden vandaag kijk ik naar buiten is it fucking bijna zomer :( niet grappig nu heb ik me helmaal ingsteld dat ik niksging doen en nu moet ik dan toch wel iets gaan doen blehhh, dat is echt zow vervelend als dat gebeurd. ik denk dat ik me zwart witte sokken maar ga aandoen en dan met me geel met blauwe ondergoed over de bruin met rode overloop naar de grijs met groene doche loop om me zelf even lekker met roze blauwe zeep te gaan wassen. als ik dat heb gedaan loop ik via de oranje me chroome trap naar benede om een boterham met kaas en slagroom te eten dan giet ik nog een glas met melk en bier achterover om zow me dag toch nog goed te kunnen beginnen :P
 
Mijn zondag is ook weer goed besteed:
- nieuwe deurbel aangesloten; de vorige hoorden we niet (ook al komt er zelden iemand voorom)
- nieuwe lamp opgehangen; de vorige heb ik kapot gestoten met de ladder

Nu nog een leuke lamp(en) voor de eetkamer en keuken....




En nu naar Bladel, mijn zusje moet optreden.
 
Walter, check deze eens, ook mooi, heb wat meer info gevraagd per mail, kan er ook met google weinig over vinden. Doordat dat kopje zo klein is kun je hem wel om meer aparte plekken neerzetten :9
Actioncamera Kopen? Actioncamera direct online kopen | V-Nix.nl
Ah, die kwam ik ook al ergens tegen. voor 296 dollar (had linkje gesaved... heeft een rare naam "VEB-A26 Action Camera"
uitgebreide info (cameraatje is toch best groot/lang
http://www.chinadone.com/hd1080p-ac...9.html?zenid=58f214cec77cea588b444a4ebdbca9e6

Maar er is er nog 1.
Ik dacht even duur, maar incl een bijgeleverde losse stereo microfoon.
Als optie was er een speciale microfoon voor motors leverbaar,
Ben de naam kwijt, iets met red cam hat ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan