Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 64

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff nog net op tijd om in dit deel te posten. Sorry mannen ben weer aan het werk en ontbreekt me aan tijd om hier volop mee te gaan '( But I'll be back!
 
Geachte CBR-rijders



Graag zou ik jullie hulp willen inschakelen bij het volgende:



Een goede vriend van ons is afgelopen vrijdag om het leven gekomen bij een motor-ongeluk. Hij was lekker aan het toeren op zijn motor toen hij in een woonwijk in Nieuwkoop door een dronken vrouw die op zijn weghelft kwam, is geschept(google:dronken vrouw rijdt alphenaar dood). Het is voor ons heel moeilijk te verkroppen dat dit is gebeurd en we zijn er allemaal kapot van. Hij laat een jonge vrouw achter waarmee hij graag een gezin had willen stichten.

Wij zouden als laatste eerbetoon aan hem graag op de dag van zijn begrafenis a.s. vrijdagmiddag zoveel mogelijk Honda Fireblades in Repsol uitvoering(de motor die hij reed en helemaal idolaat van was) bij de begraafplaats willen hebben. En dat die motors dan op een bepaald moment het gas ff lekker opentrekken en daarna langzaam wegrijden.

Het blijkt erg moeilijk om dit voor elkaar te krijgen omdat dit toch een vrij zeldzame motor is en daarom vragen wij jullie hulp. We hopen dat jullie ons hierbij kunnen helpen om dit idee werkelijkheid te laten worden. We zijn ons ervan bewust dat het heel kort dag is maar hopen tegelijkertijd dat het toch gaat lukken. Wellicht kunt u een oproep doen bij leden van uw club die een fireblade repsol rijden en het verhaal uitleggen.

De begrafenis vindt plaats a.s. vrijdag om 14:00 uur bij de Oosterbegraafplaats te Alphen aan den Rijn, Verlengde Aarkade 22. Het idee is om daar om 13:00 uur te verzamelen. Indien er vragen zijn dan kunt u met ons contact opnemen via mail.

Graag krijgen wij een reactie terug ook al lukt het niet om iets voor ons te betekenen.



Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Terence de Preter


EDIT: mails kunnen naar skylight@planet.nl dan mail ik ze weer door

Was een erg mooi afscheid, met de brullende Blades en een zeer indrukwekkende fly-past van 2 F-16's. Mooi gedaan mannen!
 
moggel :W




full
 
heb net de blade op een poetsbeurt getrakteerd, zie ik dat ie praktisch geen olie meer heeft |(



welke is de best geschikte motorolie voor op een 2008 blade :?
 
Ziet goed uit Marcel....ook al mee gereden?

Kom net terug ja.

FF een uurtje mee rond getourt :+

Ja net of ik een grotere bike gekocht heb. Ook de dikker handvatten bevallen beter.
Op een fabriek terrein ff korte bochten en achtjes uitgeprobeerd. Gaat super makkelijk. Alleen bij het kleinste bochtje maken met maximale stuur uitslag kom ik ook net met mijn hand tegen de spiegels.

Stuur gewichten waren weer niet goed, maar als ik het stuur loslaat bij 170 blijft die nog gewoon stabiel. ( ja was ff de grens over O-) :X )
Vraag me nu af of die dingen dan nodig zijn.

Dus denk dat er een extra happy biker naar Harderwijk komt morgen.

Oh ja, en komt ook niet eerder van de grond af lijkt het nu.
 
Laatst bewerkt:
Kom net terug ja.

FF een uurtje mee rond getourt :+

Ja net of ik een grotere bike gekocht heb. Ook de dikker handvatten bevallen beter.
Op een fabriek terrein ff korte bochten en achtjes uitgeprobeerd. Gaat super makkelijk. Alleen bij het kleinste bochtje maken met maximale stuur uitslag kom ik ook net met mijn hand tegen de spiegels.

Stuur gewichten waren weer niet goed, maar als ik het stuur loslaat bij 170 blijft die nog gewoon stabiel. ( ja was ff de grens over O-) :X )
Vraag me nu af of die dingen dan nodig zijn.

Dus denk dat er een extra happy biker naar Harderwijk komt morgen.

Oh ja, en komt ook niet eerder van de grond af lijkt het nu.

kijk aan dus het bevalt goed. :)

gewichtjes heb je echt wel nodig , ik ben een keer zonder terug moeten rijden en ik had geen gevoel meer in me handen na 150 km ...
pokke dingen waren tijdens het rijden los getrild :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan