Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 64

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst even goed naar het plaatje kijken......meneer Belg, dan begrijp je vast wat deze Ollander bedoelt _O-
:+

Ik begrijp het wel alleen snap ik het niet :P

Heb er zelf ook naar aant kijken geweest maar had teveel nadelen voor mij, vandaar niet gedaan. Zou nochtans heel vet staan maar toch eens 1x voor functie boven looks gaan :Y
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig idee hoe ik mijn vering wat minder hard kan zetten??

Mark heeft hem ooit is laten afstellen op zijn gewicht en ik weeg toch gauw 30kg minder. Nu ik iets vlotter begin te rijden begint dat gestuiter toch wel beetje irritant te worden. :X


mischien staan je banden dan te hard of je het asfalt waar je op rij
niet mooi straks ;)
 
Iemand enig idee hoe ik mijn vering wat minder hard kan zetten??

Mark heeft hem ooit is laten afstellen op zijn gewicht en ik weeg toch gauw 30kg minder. Nu ik iets vlotter begin te rijden begint dat gestuiter toch wel beetje irritant te worden. :X
Als hij op gewicht is afgesteld, is waarschijnlijk de veervoorspanning omhoog geschroefd
dus moet je deze ff wat terug schroeven, en als hij dan nog teveel stuitert zal waarschijnlijk de uitgaande demping te dicht staan, achter is dat de onderste stelschroef en voor de bovenste.
 


full

full

full

full

full
 
mensen mensen


het was prachtig vandaag . *O*

mooie heen rit gehad. :X :P :P

en nog mooier de gezichten toen ik met nameles aankwam rijden . :o _O-

uiteindelijk nog goed gegeten :P mark nog bedankt voor de taart :W :}
 
Iemand enig idee hoe ik mijn vering wat minder hard kan zetten??

Mark heeft hem ooit is laten afstellen op zijn gewicht en ik weeg toch gauw 30kg minder. Nu ik iets vlotter begin te rijden begint dat gestuiter toch wel beetje irritant te worden. :X

Pim,
alleen de voorspanning is aangepast.
Achter is nog standaard af-fabriek
 
Weet je nog hoeveel slagen?? dat is toch hetgeen je kon instellen met die gouden dopjes die ik bovenop de poten heb zitten?

Geen flauw idee meer.
Is al weer een jaartje of vier geleden.
En daarbij is er ook nog meerdere keren gedraaid, steeds weer een klein beetje na elke keer een stukje te hebben proefgereden.
Er is ook aan de onderkant van de veerpoten aan de knopjes gedraaid.
Eén is vering, ander is demping.

Volgens mij is er een standard instelling.
Moet je alles helemaal dicht draaien en dan X slagen opendraaien.
Maar vraag me niet hoeveel slagen dat moet zijn :X
 
:W Ook weer thuis uit het gezellige Almere.

Heb dan vandaag 325 km met de LSL Mod rondgereden. En het zal wel niet mogen kunnen, maar niets gemerkt dat er geen stuur gewichten in zitten.

Verder nog een voordeel van het brede stuur ondervonden. Kan nu platter dan ooit op de blade liggen. Omdat het stuur breder is, kan ik met mijn ellebogen naast mijn benen. :+

Tis echt anders rijden. Geeft zelfs een stoerder gevoel. Extra breed he. :P

Ook de handvat verwarming getest. Wilde bij Barneveld het iets warmer hebben. Maar kan alleen maar kiezen tussen low en high. En dat laatste krijg je zelfs zweet handen van. Dus zelf maar een traploze regelaar maken. Kan die meteen minder lomp.

Hier wat test zitters.

Baba:

5c101f6472ee2b558defb73741ee4a11


Rummer:

b03452d6c60a104b8a1c2db348dde68b


En hier eentje voor het verschil *D

c1faa4623e6d119e6058daf9d3ad79ff


En hier kijkt Steven op het forum wat Paul net gepost heeft.

c71ff29315386e16abe3e37b2ae7a566


Was weer gezellig! Zelfs 2 stukken taart van Mark op :9~
 
Laatst bewerkt:
:W Ook weer thuis uit het gezellige Almere.

Heb dan vandaag 325 km met de LSL Mod rondgereden. En het zal wel niet mogen kunnen, maar niets gemerkt dat er geen stuur gewichten in zitten.

Verder nog een voordeel van het brede stuur ondervonden. Kan nu platter dan ooit op de blade liggen. Omdat het stuur breder is, kan ik met mijn ellebogen naast mijn benen. :+

Tis echt anders rijden. Geeft zelfs een stoerder gevoel. Extra breed he. :P

Ook de handvat verwarming getest. Wilde bij Barneveld het iets warmer hebben. Maar kan alleen maar kiezen tussen low en high. En dat laatste krijg je zelfs zweet handen van. Dus zelf maar een traploze regelaar maken. Kan die meteen minder lomp.

Hier wat test zitters.

Baba:

[afbeelding]

Rummer:

[afbeelding]

En hier eentje voor het verschil *D

[afbeelding]

En hier kijkt Steven op het forum wat Paul net gepost heeft.

[afbeelding]

Was weer gezellig! Zelfs 2 stukken taart van Mark op :9~~

je ziet weinig verschil met het ori stuur, veel beter dan met een sb stuur idd :Y

Maar waarom staat je remhendel onder een totaal andere hoek dan je koppelingshendel :?
 
Net nog iets gevonden om nog op de blade te zetten *O*

Heb nog steeds de standaard luchtfilter :o :X

Zou graag een andere steken want als mijn blok gefixt is gaat ie toch terug naar de testbank, kan gelijk het filter erin nu en dan afstellen :Y

Vroeger zou ik sowieso K&N gezegd hebben, maar nu weet ik het ff niet :N

Iemand ervaringen/suggesties qua merk (met motivatie waarom welteverstaan) :?
 
Net nog iets gevonden om nog op de blade te zetten *O*

Heb nog steeds de standaard luchtfilter :o :X

Zou graag een andere steken want als mijn blok gefixt is gaat ie toch terug naar de testbank, kan gelijk het filter erin nu en dan afstellen :Y

Vroeger zou ik sowieso K&N gezegd hebben, maar nu weet ik het ff niet :N

Iemand ervaringen/suggesties qua merk (met motivatie waarom welteverstaan) :?

gewoon K&N of green sport filters.

zo zijn er natuurlijk nog wel een aantal merken op de markt, maar die 2 merken heb ik gewoon goede ervaring mee ;)
 
Net nog iets gevonden om nog op de blade te zetten *O*

Heb nog steeds de standaard luchtfilter :o :X

Zou graag een andere steken want als mijn blok gefixt is gaat ie toch terug naar de testbank, kan gelijk het filter erin nu en dan afstellen :Y

Vroeger zou ik sowieso K&N gezegd hebben, maar nu weet ik het ff niet :N

Iemand ervaringen/suggesties qua merk (met motivatie waarom welteverstaan) :?

Omdat ze bij Powercommander / dynojet vaak download mappings hebben met KN filters.
De EU versie die je kan downloaden met Tailor Made is met KN. (die van mij ;) ) en is een goed uitgangspunt voor jou dan weer om daarvandaan te fine tunen op jouw stukgatie. :P

Reden genoeg>> O-)
 
vandaag ff snel wat add-ons erop gezet die ik nog had liggen ....

Gilles tooling - chain adjuster setje (met haken)
G-Craft achterrem reservoir
CNC tankdopgatdinges

kunnen ze gelijk in de OP want daar staat nog een oude
foto met andere schijven e.d.

[afbeelding]
[afbeelding]



denk dat ik de monatge beugels van het remreservoir en hitteschild
ook maar ga verwijderen zodat de lijn wat mooier loopt ...


Staan in de OP :)
 
je ziet weinig verschil met het ori stuur, veel beter dan met een sb stuur idd :Y

Maar waarom staat je remhendel onder een totaal andere hoek dan je koppelingshendel :?


Ben er nog in testfase mee, ook het afstellen moet weer opnieuw met de handels. Heb alles zo los mogelijk gezet met monteren.

Maar zo in NL rijden geeft nog niet genoeg idee hoe ik ze ga afstellen. Zal wel weer hetzelfde worden als voor de mod.
 
Omdat ze bij Powercommander / dynojet vaak download mappings hebben met KN filters.
De EU versie die je kan downloaden met Tailor Made is met KN. (die van mij ;) ) en is een goed uitgangspunt voor jou dan weer om daarvandaan te fine tunen op jouw stukgatie. :P

Reden genoeg>> O-)


Heb in al mijn auto's ook altijd K&N gehad, gaat mijn voorkeur sowieso naar uit :Y

grilleenspiegelkappen008.jpg



En het is Taylormade btw Marcel ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan