Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 64

Status
Niet open voor verdere reacties.
O ja,

boete zal iets zijn van €450 a €500 en 3 maand voorwaardelijk

Hoe is dat in godsnaam mogelijk als ze niets hebben kunnen meten of wat dan ook?? een artikel 5 ofzo zou ik nog kunnen verzinnen maar meer dan dat ook niet..

niemand van jullie een EMG ?? das dan nog weer mazzel. dacht dat ze die ook uitdeelden als kaasvlinders op een verjaardag. :X
 
Laatst bewerkt:
Damn :( Kom je goed weg zeg... maar je maat is mooi de sigaar '(

Overigens, een vriend van me moest tijdje terug voorkomen voor een zelfde vergrijp, reed toen 74 km te hard.. (en je mag daar 100 op de doorgaande weg, en ze pakten hem met 174 in een undercover Volkswagen Golf R32).. meteen rijbewijs inleveren, na 1 week had hij het terug, en mocht toen dus voorkomen bij de rechter.. resultaat € 1.400,- boete, 2 jaar voorwaardelijk met in het vooruitzicht 4 maanden rijontzegging...

En dit was de eerste keer dat hij gepakt was met zo'n grote snelheidsoverschrijding '(

Ik hoop voor je maat dat het mee valt, maar ik heb de indruk dat ze tegenwoordig een stuk strenger straffen...


belachelijk.. :r

Het CJIB berekend voor winkeldiefstal € 50,- en mishandeling kost je iets van € 140,-
Hoezo scheef |( |(
 
Zelf rijd ik altijd eigenlijk met BMC-filters. Waarom? Na positieve ervaringen van anderen wilde ik deze ook proberen. Kwalitatief zullen K&N en BMC elkaar niks ontlopen.
Verwacht er geen 5pk's meer van, maar eerder 0,5 ;)

Heb jij eigenlijk een powercommander ertussen zitten :?

:^ zitten er bij mij ook in....samen met de Akra...afstellen van de PC was een half uurtje werk. Prima filters
 
Gisteren met 2 vrienden even leuk wezen sturen.
Resultaat: alle 3 staande gehouden en 1 x invordering rijbewijs :(

Ik reed voorop en kwam op een 80km weg uit die in totaal 7,2km lang is en eigenlijk alleen maar rechtdoor gaat. Zover ik kon kijken, geen verkeer dus vol op het gas.
Op een gegeven moment even op de km teller gekeken, 254km/h. Nog ff gas erbij en toen weer wat rustiger aan gedaan.

Einde weg is een parkeerplaats bij een frietkraam, die 2 vrienden zag ik nog niet aankomen. Dus daar ff gewacht.
Even later komen ze eraan met een stuk achter hun een iets geels op 2 wielen.... Politie dus.

Om een lang verhaal kort te maken (als dat nog mogelijk is). We hadden alle 3 veels te snel gereden maar 1 vriend van me heeft hij kunnen laseren dus die was z'n rijbewijs kwijt. Gepakt met 162km/h (waar je 80 mag).

Die motoragent vertelde dat hij was 'geschrokken' van mij, toen ik langs vloog O-) En toen maar even had gekeken of er nog meer aankwamen, en ja hoor....

Niemand valt iets te verwijten, alleen ons zelf. Eigen schuld... :$

Dat kan toch niet???? Aso :(



;)
 
Damn :( Kom je goed weg zeg... maar je maat is mooi de sigaar '(

Overigens, een vriend van me moest tijdje terug voorkomen voor een zelfde vergrijp, reed toen 74 km te hard.. (en je mag daar 100 op de doorgaande weg, en ze pakten hem met 174 in een undercover Volkswagen Golf R32).. meteen rijbewijs inleveren, na 1 week had hij het terug, en mocht toen dus voorkomen bij de rechter.. resultaat € 1.400,- boete, 2 jaar voorwaardelijk met in het vooruitzicht 4 maanden rijontzegging...

En dit was de eerste keer dat hij gepakt was met zo'n grote snelheidsoverschrijding '(

Ik hoop voor je maat dat het mee valt, maar ik heb de indruk dat ze tegenwoordig een stuk strenger straffen...

Dan heeft hij met de correctie denk ik net geluk gehad. Met snelheden met meer dan 70 km te hard is er geen vervroegde teruggaaf van rijbewijs mogelijk, ook al is het de eerste keer. De rechter bepaald of hij het terugkrijgt. Zitting rechtbank is na 4 maanden!!! Zelfs brieven van de werkgever etc. Mogen niet baten. '(

Jeronimerel weet er momenteel alles van, zit met een werknemer opgescheept die zoiets is overkomen. :)
 
Gisteren met 2 vrienden even leuk wezen sturen.
Resultaat: alle 3 staande gehouden en 1 x invordering rijbewijs :(

Ik reed voorop en kwam op een 80km weg uit die in totaal 7,2km lang is en eigenlijk alleen maar rechtdoor gaat. Zover ik kon kijken, geen verkeer dus vol op het gas.
Op een gegeven moment even op de km teller gekeken, 254km/h. Nog ff gas erbij en toen weer wat rustiger aan gedaan.

Einde weg is een parkeerplaats bij een frietkraam, die 2 vrienden zag ik nog niet aankomen. Dus daar ff gewacht.
Even later komen ze eraan met een stuk achter hun een iets geels op 2 wielen.... Politie dus.

Om een lang verhaal kort te maken (als dat nog mogelijk is). We hadden alle 3 veels te snel gereden maar 1 vriend van me heeft hij kunnen laseren dus die was z'n rijbewijs kwijt. Gepakt met 162km/h (waar je 80 mag).

Die motoragent vertelde dat hij was 'geschrokken' van mij, toen ik langs vloog O-) En toen maar even had gekeken of er nog meer aankwamen, en ja hoor....

Niemand valt iets te verwijten, alleen ons zelf. Eigen schuld... :$


er zou maar eens een kind oversteken :+
 
Gisteren met 2 vrienden even leuk wezen sturen.
Resultaat: alle 3 staande gehouden en 1 x invordering rijbewijs :(

Ik reed voorop en kwam op een 80km weg uit die in totaal 7,2km lang is en eigenlijk alleen maar rechtdoor gaat. Zover ik kon kijken, geen verkeer dus vol op het gas.
Op een gegeven moment even op de km teller gekeken, 254km/h. Nog ff gas erbij en toen weer wat rustiger aan gedaan.

Einde weg is een parkeerplaats bij een frietkraam, die 2 vrienden zag ik nog niet aankomen. Dus daar ff gewacht.
Even later komen ze eraan met een stuk achter hun een iets geels op 2 wielen.... Politie dus.

Om een lang verhaal kort te maken (als dat nog mogelijk is). We hadden alle 3 veels te snel gereden maar 1 vriend van me heeft hij kunnen laseren dus die was z'n rijbewijs kwijt. Gepakt met 162km/h (waar je 80 mag).

Die motoragent vertelde dat hij was 'geschrokken' van mij, toen ik langs vloog O-) En toen maar even had gekeken of er nog meer aankwamen, en ja hoor....

Niemand valt iets te verwijten, alleen ons zelf. Eigen schuld... :$

Was nog vroeg vanochtend, ik bedoel 142 km/h |(
 
Laatst bewerkt:
Damn :( Kom je goed weg zeg... maar je maat is mooi de sigaar '(

Overigens, een vriend van me moest tijdje terug voorkomen voor een zelfde vergrijp, reed toen 74 km te hard.. (en je mag daar 100 op de doorgaande weg, en ze pakten hem met 174 in een undercover Volkswagen Golf R32).. meteen rijbewijs inleveren, na 1 week had hij het terug, en mocht toen dus voorkomen bij de rechter.. resultaat € 1.400,- boete, 2 jaar voorwaardelijk met in het vooruitzicht 4 maanden rijontzegging...

En dit was de eerste keer dat hij gepakt was met zo'n grote snelheidsoverschrijding '(

Ik hoop voor je maat dat het mee valt, maar ik heb de indruk dat ze tegenwoordig een stuk strenger straffen...

dat is een best bedrag :r

Die motoragent wist ook niet precies wat het zo gaan kosten, maar hij zei dat je kon rekenen op 8 a 9 maal de aantal km's die je harder reed dan de maximale toegestane snelheid....

Maar als ik dat uitreken voor je maat z'n boete dan klopt er niks van.. Dat is bijna keer 19 |(
 
Hoe is dat in godsnaam mogelijk als ze niets hebben kunnen meten of wat dan ook?? een artikel 5 ofzo zou ik nog kunnen verzinnen maar meer dan dat ook niet..

niemand van jullie een EMG ?? das dan nog weer mazzel. dacht dat ze die ook uitdeelden als kaasvlinders op een verjaardag. :X

Aan die EMG moest ik ook gelijk denken, maar ik heb het maar niet ter sprake gebracht O-)
 
en ze pakten hem met 174 in een undercover Volkswagen Golf R32).. meteen rijbewijs inleveren, na 1 week had hij het terug, en mocht toen dus voorkomen bij de rechter.. resultaat € 1.400,- boete, 2 jaar voorwaardelijk met in het vooruitzicht 4 maanden rijontzegging...
.

Tsja in het donker vanaf Almere is dat ook altijd de vraag. Had er gisteren 1 die ik niet vertrouwde, en me ff laten inhalen. Goed naar binnen gekeken en daarna er weer voorbij. Volgend jaar daar ook geen last meer van.

En als ik die boetes zo zie hier, investeer ik dat liever in de luxe van het relaxt rijden. *D
 
je ziet weinig verschil met het ori stuur, veel beter dan met een sb stuur idd :Y

Maar waarom staat je remhendel onder een totaal andere hoek dan je koppelingshendel :?
Zit veel verschil in. Mijn Blade staat een stuk hoger, kijk maar eens naar het stuur tov de koplampen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan