Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 64

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisterenavond met 2man uit het Belgentopic en Tam gaan kwissen. Was een kwis van 2fast4u.be, Belgische MF zeg maar. Gedeelde 1e plaats en dan op de schiftingsvraag verloren :/ wel ieder een bon van 50 euro van een grote motorzaak gewonnen :)
 
Een vrouw gaat vreemd in het echtelijk bed.
Midden in het vurige spel komt haar echtgenoot thuis.
Vlug werkt ze haar minnaar uit bed en sommeert hem in de hoek van de kamer te gaan staan.
Ze rukt de deur van de kast open en pakt een potje en een flesje.
Ze smeert de poedelnaakte man in met de inhoud van het flesje, 't is babyzalf.
Vervolgens opent ze het potje en stuift de man onder met wit talkpoeder.
Blijven staan en niet bewegen ! commandeert de vrouw als ze klaar is.
En net op tijd.
Haar echtgenoot komt de kamer binnen en ziet de man in de hoek staan en vraagt " Wat is dat ?"
Een standbeeld, antwoordt de vrouw, zo leuk, de buren hebben er ook zo een staan."
De echtgenoot maakt er verder geen woorden aan vuil.
Om een uur of twee s' nachts wordt de echtgenoot wakker en stapt uit bed.
Hij sluipt naar de keuken, trekt een flesje bier uit de koelkast en smeert een boterham met kaas.
Hij loopt met het bier en brood naar de slaapkamer en overhandigt de late lunch aan de naakte man
die nog steeds in de hoek staat.

Hier, zegt hij, eet wat, ik heb drie dagen bij de buren in de slaapkamer gestaan en niks te vreten gekregen !!!
_O- _O- _O-
 
Morge mannen!

Kom ff tussen het zondag programma melden dat de race cursus ook hier in het gezin meer gaat leven.

Net aan mijn vrouw uitgelegd waarom een kneedown nodig is.
Het leek haar maar overdreven zo langs de motor te hangen.

En ja nu begrijpt ze het en snapt dat ik dat op de OBW nooit gedaan heb maar dat zeker wel eens wil beleven. Net als dat in in glijden.

Heb maar niet gezegd dat ik dat gevoel toch al vaker gehad heb en dat ook wel prettig vind. Gelukkig snapt ze dat soort dingen wel, need for speed enzo als voormalig ski selectie lid.

Maar zelf motor rijden, nog niet misschien, en heb het al vaak geprobeerd hoor om haar eens echte acceleratie te laten beleven.
Maar aan de andere kant. Wie moet er dan zondag op de kinderen passen. :?
De oppas krijgt het ook al steeds drukker en is op zondag voor 1400 uur niet aanspreekbaar. :+

Have a nice day!
 
:N

Die doen alle2 niets dus ben nu bezig om via via toch nog iets te regelen. Morgen verder werk van maken.
Dat is fijn...van het kastje naar de muur :Z
Klinkt vaagjes bekend toen ik een akkefietje had mijn Honda-tassen. Nu viel het bedrag bij mij nog wel mee om een nieuw kontje te kopen, maar bij een heel blok is het een ander verhaal. Hoop dat je er uit weet te komen zonder dat je zelf op moet draaien voor alle kosten, want ik neem aan dat er ondertussen al flink gesleuteld is aan je motor.
 
gisterenavond met 2man uit het Belgentopic en Tam gaan kwissen. Was een kwis van 2fast4u.be, Belgische MF zeg maar. Gedeelde 1e plaats en dan op de schiftingsvraag verloren :/ wel ieder een bon van 50 euro van een grote motorzaak gewonnen :)
Lachen! Een tweede plaats is ook nog erg netjes en je houd er een leuk presentje aan over :Y .
 
Morge mannen!

Kom ff tussen het zondag programma melden dat de race cursus ook hier in het gezin meer gaat leven.

Net aan mijn vrouw uitgelegd waarom een kneedown nodig is.
Het leek haar maar overdreven zo langs de motor te hangen.

En ja nu begrijpt ze het en snapt dat ik dat op de OBW nooit gedaan heb maar dat zeker wel eens wil beleven. Net als dat in in glijden.

Heb maar niet gezegd dat ik dat gevoel toch al vaker gehad heb en dat ook wel prettig vind. Gelukkig snapt ze dat soort dingen wel, need for speed enzo als voormalig ski selectie lid.

Maar zelf motor rijden, nog niet misschien, en heb het al vaak geprobeerd hoor om haar eens echte acceleratie te laten beleven.
Maar aan de andere kant. Wie moet er dan zondag op de kinderen passen. :? De oppas krijgt het ook al steeds drukker en is op zondag voor 1400 uur niet aanspreekbaar. :+

Have a nice day!
Een kneedown moet eigenlijk geen doel zijn, maar een middel. Er zijn zat mensen die onwijs hard rijden en geen knie aan de grond krijgen, terwijl het omgekeerd exact heetzelfde verhaal kan zijn. Afijn, lekker rijden zoals je hetzelf prettig vind en lang leve de lol *O*

Prima argument trouwens om je vrouw geen motor te laten rijden. Je overdenkt wel alle mogelijkheden :} _O-
 
gisterenavond met 2man uit het Belgentopic en Tam gaan kwissen. Was een kwis van 2fast4u.be, Belgische MF zeg maar. Gedeelde 1e plaats en dan op de schiftingsvraag verloren :/ wel ieder een bon van 50 euro van een grote motorzaak gewonnen :)
Altijd leuk *O*
 
Morge mannen!

Kom ff tussen het zondag programma melden dat de race cursus ook hier in het gezin meer gaat leven.

Net aan mijn vrouw uitgelegd waarom een kneedown nodig is.
Het leek haar maar overdreven zo langs de motor te hangen.

En ja nu begrijpt ze het en snapt dat ik dat op de OBW nooit gedaan heb maar dat zeker wel eens wil beleven. Net als dat in in glijden.

Heb maar niet gezegd dat ik dat gevoel toch al vaker gehad heb en dat ook wel prettig vind. Gelukkig snapt ze dat soort dingen wel, need for speed enzo als voormalig ski selectie lid.

Maar zelf motor rijden, nog niet misschien, en heb het al vaak geprobeerd hoor om haar eens echte acceleratie te laten beleven.
Maar aan de andere kant. Wie moet er dan zondag op de kinderen passen. :?
De oppas krijgt het ook al steeds drukker en is op zondag voor 1400 uur niet aanspreekbaar. :+

Have a nice day!
Wat een gedoe :X

Ik zou gewoon zeggen: ik ga circuitrijden en :W

:Y
 
Laatst bewerkt:
Morge mannen!

Kom ff tussen het zondag programma melden dat de race cursus ook hier in het gezin meer gaat leven.

Net aan mijn vrouw uitgelegd waarom een kneedown nodig is.
Het leek haar maar overdreven zo langs de motor te hangen.

En ja nu begrijpt ze het en snapt dat ik dat op de OBW nooit gedaan heb maar dat zeker wel eens wil beleven. Net als dat in in glijden.

Heb maar niet gezegd dat ik dat gevoel toch al vaker gehad heb en dat ook wel prettig vind. Gelukkig snapt ze dat soort dingen wel, need for speed enzo als voormalig ski selectie lid.

Maar zelf motor rijden, nog niet misschien, en heb het al vaak geprobeerd hoor om haar eens echte acceleratie te laten beleven.
Maar aan de andere kant. Wie moet er dan zondag op de kinderen passen. :?
De oppas krijgt het ook al steeds drukker en is op zondag voor 1400 uur niet aanspreekbaar. :+

Have a nice day!
Het zaadje is gepland :}
 
Laatst bewerkt:
Nou vooruit, 1 foto dan van de vakantie :9
full
 
Een kneedown moet eigenlijk geen doel zijn, maar een middel. Er zijn zat mensen die onwijs hard rijden en geen knie aan de grond krijgen, terwijl het omgekeerd exact heetzelfde verhaal kan zijn. Afijn, lekker rijden zoals je hetzelf prettig vind en lang leve de lol *O*

Prima argument trouwens om je vrouw geen motor te laten rijden. Je overdenkt wel alle mogelijkheden :} _O-


:^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan