MF Gooi en Vechtstreek deel * 86 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Phoen: spuit elf :+

@7 man/vrouw: tot morgen *D

@rest: slaap lekker :W
 
Laatst bewerkt:
We hebben niet veel gereden hoor. Meer ouwehoeren en op het terras zitten. :P
Ben blij dat het bij materiale schade is gebleven. En die wordt gewoon vergoed door de veroorzaker :)
Das toch 1 van de definities van motorrijden?? :P

Jah, die zal ook wel ff raar gekeken hebben denk ik..





Hier ga ik nu mn bed in, fijne nacht allemaal! En tot een volgende keer weer! :W
 
Mazzel gehad Rabasa. Liever het ruitje dan je vizier. :X

Nette snelheid. :Y

Ik heb net ook een hele nette snelheid aangehouden. Twee uur lang niet boven de 90km/h uitgekomen, alleen maar achter vrachtwagens blijven hangen. Bandje doet helaas toch waar ik al bang voor was, loopt langzaam leeg. Bij Rotterdam begon ik het te voelen, bij Bergen op Zoom stonden de rullen er op. Was gelukkig nog wel een beetje mee te sturen, min of meer. :X

Van de week even langs een toko hier ergens om er een plug in te laten knallen, want als ik daar mee wacht tot vrijdag dan staat ie echt plat ben ik bang. '(

Toch wel beter dat ik daar achter kwam voordat ik hier naartoe ging, normaal tik ik wel even de 200 aan. Terug naar huis vanaf het eindpunt ook nog even gedaan. :/

Anyway, genoten van vandaag. X, Plexat en Erwin bedankt voor het voorrijden/achterrijden en de route. Was een erg mooie route trouwens. :Y

En op de Trike e.d. na was het nog best wel rustig op de weg eigenlijk. :)
Je bent iig op tijd binnen! *O* Fijne week weer! :Y
 
Filmpje Rabasa: :X
Band fiets Lankho -O-
Gemiddelden snelheid ritje *D
Trusten voor de slapers :W

Ik ga ook afsluiten. 5 heren + 1 dame: tot morgen; sterkte met opstaan!
full

@rest: maak er morgen een mooie dag van!
 
Laatst bewerkt:
Sah je zou m met je open bmw helmpie omdat je toch geen last van de wind heb vanwege je hoge raampje op je oog krijgen :P
 
:W truste... morgen weer is werken zo na een maandje vrij gehad te hebben.. voel me net zo als vroeger... op de basischool na de grote zomervakantie... :P
 
Tis dat je in de vertraging kan zien dat het een Kneepad is.... :X

Truste all, 't was een mooi daggie! :Y
 
Mogguh *D

Crossers veel plezier in de blubber het zand :]

@Rabasa: dat is een mooie klap -O-
@Lanho: heb je het weer voor elkaar? :/


Ik heb het ook weer voor elkaar. De vierde media box van upc geeft geen digitale TV gids, en als ik dat geprobeerd heb doet de time shifting het niet meer, en deze bromt weer net zo hard als de eerste :(
 
Jantah, je bent de Lankho onder de mediaboxen. :')

Goedemorgen!!! 3 graden maar liefst! ;)
 
:Z :Z :Z Mogguh!

@Erwin en WB: dank voor de foto's :Y

Nu de auto inladen en crossen *O* *O* :W
 
Crossers veel plezier vandaag! *O*

@Jantah: Ja, heb het voor elkaar. Maar deze heb ik niet helemaal zelf gedaan natuurlijk, iemand anders heeft die spijker neergelegd! :/ Wel een gave is het, om tijdens een ritje waar ik eigenlijk de hele tijd halverwege de groep gereden heb, dus toch met 8 man ofzo voor me, net die ene spijker op te pikken. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan