MF Gooi en Vechtstreek deel * 86 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was weer gezellig en geslaagde dag, vandaag. *O* :}

Iedereen heel gehouden en route was leuk. Al mag hier en daar de tempo wat hoger. Maar Trike zat in de weg.

Ga nu foto's uploaden.

Hoe ging het vervolgroute via Leusden en Soesterberg via "Tankbaan" en langs de Militaire luchtvaart Museum? :)
 
Us?! :W :W :W

Wat jij allemaal uitgespookt Coon!?! :)


Bijna 100% dat jullie het waren, dat oranje pak van Jazz zie je niet snel over het hoofd :P

ik heb vandaag veel gezongen, gehuppeld en vooral tranen gelachen...moet nog wel een hoop gebeuren maar zit in de richting :P
 
Hoe is het met het keeltje?


keeltje gaat goed, snotterig is ook al veul beter dus ik schijn er goed doorheen te fietsen *D
Meesten in de omgeving blijven weken modderen...tenks voor asking :j



Ja, bedtijd, morgen vroeg, kijken of ik wat foto's kan maken die het aanzien waard zijn.
mountainbikeje is geregeld, zin an! *O* *O* *O*


Trusten peeps *D
 
Zijn er maar weinig met zo'n oranje pak.... hehehe

Hmmm begin ook lekker in te kakken hier... zo nog even naar buiten met Jazz en dan heerlijk het warme bedje opzoeken
 
Dat was weer gezellig en geslaagde dag, vandaag. *O* :}

Iedereen heel gehouden en route was leuk. Al mag hier en daar de tempo wat hoger. Maar Trike zat in de weg.

Ga nu foto's uploaden.

Hoe ging het vervolgroute via Leusden en Soesterberg via "Tankbaan" en langs de Militaire luchtvaart Museum? :)

Eeh Tankbaan!? Hele brede tweebaansweg?! Waar je maar 50 mag... -O- En ja heb ook een straaljager voorbij zien komen, dus zal het museum geweest zijn! :Y
 
Stuur je 't leukste door? *D

Dorna verwijdert alles supersnel, maar het leukste zijn ook alle 20 ronden....
Ik zat op het puntje van de bank zo gaaf :}


Als je weet hoe je torrents downloaden werkt dan heb ik wel een racing-underground accountje voor je :Y
Ere aan phoen want ik heb mijn invite van hem :}
 
Laatst bewerkt:
De "voortgang" hier vandaag: wandje moest er weer uit omdat de constructie aan het plafond na het sloopwerk wat anders in elkaar bleek te steken dan ik dacht |(

Afbreken gaat sneller dan opbouwen _O-

Nog een halve meter van het plafond weggesloopt...
[afbeelding] [afbeelding]

En hij zit nog niet vast, maar de eerste nieuwe balk van de vliering ligt op zijn plek *D

[afbeelding]

Nu eeerst een pizza :P
Jammer dat je er niet bij was man :/


'Maar goed bezig zo te zien *O*
 
Dorna verwijdert alles supersnel, maar het leukste zijn ook alle 20 ronden....
Ik zat op het puntje van de bank zo gaaf :}


Als je weet hoe je torrents downloaden werkt dan heb ik wel een racing-underground accountje voor je :Y
Ere aan phoen want ik heb mijn invite van hem :}
Foen bood ook al zoiets aan, maar is dat simpel, dan wil ik het wel geloof ik :+
 
:')
Dingen liggen bij de blokker voor minder dan 10 euro _O-

Grappig dat als het daarop komt dat mensen altijd denken dat het goedkoopste is ooit :P
Vorige keer ook al met die vholdr.... slimme marketing :P

Ja idd ze doen het gewoon slim, maar verder kijken is altijd slim vaak vind je het nog goedkoper!!
 
:')
Dingen liggen bij de blokker voor minder dan 10 euro _O-

Grappig dat als het daarop komt dat mensen altijd denken dat het goedkoopste is ooit :P
Vorige keer ook al met die vholdr.... slimme marketing :P

Niet helemaal. V-nix.nl bood de Vhold toen tijdelijk goedkoper aan. Dag daarna was ie weer een stuk duurder.


@ritjerijder: Leuk om te horen dat het een geslaagde dag was :)


Zelf in Harderwijk geweest met een hoop 600- en 1000RR's.
Was erg gezellig. Alleen een kneepad door m'n ruitje gevlogen :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan