MF Gooi en Vechtstreek deel * 86 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kwaliteit is bagger, anders hadden we een nieuwe zwaai-foto gehad :')

Foto-F6XRKMMA.jpg


En de Gooiers tijdens de lunch-stop:

Foto-QU6JPLV6.jpg


Alle foto's staan hier
 
Laatst bewerkt:
Niet helemaal. V-nix.nl bood de Vhold toen tijdelijk goedkoper aan. Dag daarna was ie weer een stuk duurder.


@ritjerijder: Leuk om te horen dat het een geslaagde dag was :)


Zelf in Harderwijk geweest met een hoop 600- en 1000RR's.
Was erg gezellig. Alleen een kneepad door m'n ruitje gevlogen :X

Ik moet zeggen je hebt zo wel een heel erg origineel kuipruitje!!!! *O*
 
Was een waardige afsluiter vandaag :Y

X& Plex: prima job
Erwin: mooie route

Trusten Gooi en sommige tot morgen :W
 
:W

Ziet er uit als een gezellig ritje! Ik kon er helaas niet bij zijn omdat ik een weekendje in Winterberg was met de motor. Erg lekker gereden en het weer heeft het natuurlijk helemaal compleet gemaakt. :)
 
Niet helemaal. V-nix.nl bood de Vhold toen tijdelijk goedkoper aan. Dag daarna was ie weer een stuk duurder.


@ritjerijder: Leuk om te horen dat het een geslaagde dag was :)


Zelf in Harderwijk geweest met een hoop 600- en 1000RR's.
Was erg gezellig. Alleen een kneepad door m'n ruitje gevlogen :X
Dat zal een aardige klap hebben gegeven! Beter het ruitje dan dat ie tegen jou aan vliegt...
 
Whahahahahha ik sta weer lekker op de foto's hoor! 8-)


@Rabs: poep man! -O-
Achteraf toch liever met t Gooi meegegaan?? Wij hadden vandaag een gemiddelde snelheid van 28 km/u *O*
 
Laatst bewerkt:
Whahahahahha ik sta weer lekker op de foto's hoor! 8-)


@Rabs: poep man! -O-
Achteraf toch liever met t Gooi meegegaan?? Wij hadden vandaag een gemiddelde snelheid van 28 km/u *O*

We hebben niet veel gereden hoor. Meer ouwehoeren en op het terras zitten. :P
Ben blij dat het bij materiale schade is gebleven. En die wordt gewoon vergoed door de veroorzaker :)
 
Mazzel gehad Rabasa. Liever het ruitje dan je vizier. :X

Nette snelheid. :Y

Ik heb net ook een hele nette snelheid aangehouden. Twee uur lang niet boven de 90km/h uitgekomen, alleen maar achter vrachtwagens blijven hangen. Bandje doet helaas toch waar ik al bang voor was, loopt langzaam leeg. Bij Rotterdam begon ik het te voelen, bij Bergen op Zoom stonden de rullen er op. Was gelukkig nog wel een beetje mee te sturen, min of meer. :X

Van de week even langs een toko hier ergens om er een plug in te laten knallen, want als ik daar mee wacht tot vrijdag dan staat ie echt plat ben ik bang. '(

Toch wel beter dat ik daar achter kwam voordat ik hier naartoe ging, normaal tik ik wel even de 200 aan. Terug naar huis vanaf het eindpunt ook nog even gedaan. :/

Anyway, genoten van vandaag. X, Plexat en Erwin bedankt voor het voorrijden/achterrijden en de route. Was een erg mooie route trouwens. :Y

En op de Trike e.d. na was het nog best wel rustig op de weg eigenlijk. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan