Post hier je Dynojet-uitdraai

Kijkt wat makkelijker :

full
 
Dat weet ik wel maar om nu ff naar Scheveningen te rijden voor een printje
Daar heb ik ff geen zin in
Ik heb het gezien en dat is genoeg
Ik heb er meerdere uitdraaitjes van dieversen banken met diversen turbo drukken
Dus ik zit er niet op te wachten maar bedankt voor de je reactie *D

RIJDEN??? Wat dacht je ervan om hem een mailtje te sturen waarop hij het bestandje van wel een paar kB naar je emailt...
 
mmmmm beetje arm.... CO moet meestal tussen de 13 en 14 % zijn
wat zakt dat koppel weg zeg....
CO moet JUIST tussen de 12 en 13% zijn,je ziet op de grafiek steeds tussen de 12 en 13 vermogens toename en boven de 13 zakt het in!
Is trouwens 67Nm,niet verkeerd.
 
ZOOOOOOO, ff oud topicje omhoog halen :P

Weet iemand waar ik makkelijk op een testbank kan in de buurt van Arnhem? Het probleem is nl dat veel dealers de testbank alleen gebruiken voor als ze zelf gaan afstellen en zo, en ik wil gewoon weten hoe mijn vermogen verandert na andere uitlaat en carb.
 
ZOOOOOOO, ff oud topicje omhoog halen :P

Weet iemand waar ik makkelijk op een testbank kan in de buurt van Arnhem? Het probleem is nl dat veel dealers de testbank alleen gebruiken voor als ze zelf gaan afstellen en zo, en ik wil gewoon weten hoe mijn vermogen verandert na andere uitlaat en carb.

Gewoon even hier kijken http://www.dynojet.com/maps/bikedynos/netherlands.htm. Niet elke dealer is PowerCommander dealer, die hebben namelijk zéker de betere/nieuwere Dynamometer 250 (geremde bank i.p.v. de oude 150).

Er zijn maar vijf officiële Dynojet PowerCommander testcenters, deze http://www.powercommander.com/ipccdjemea.shtml is voor jou denk ik het dichtst bij. De foto is van begin vorig jaar, +17 pk op de bank, je kent je motor niet terug! Wel even een volledig uitlaatsysteem monteren...
 
Gewoon even hier kijken http://www.dynojet.com/maps/bikedynos/netherlands.htm. Niet elke dealer is PowerCommander dealer, die hebben namelijk zéker de betere/nieuwere Dynamometer 250 (geremde bank i.p.v. de oude 150).

Er zijn maar vijf officiële Dynojet PowerCommander testcenters, deze http://www.powercommander.com/ipccdjemea.shtml is voor jou denk ik het dichtst bij. De foto is van begin vorig jaar, +17 pk op de bank, je kent je motor niet terug! Wel even een volledig uitlaatsysteem monteren...
kick up.

Ik was eigenlijk op zoek naar een locatie hier in de buurt (Eindhoven) om mijn motor te laten testen/afstellen na montage van nieuwe demper en via de bovenste link hierboven kwam ik bij Maurice v/d Berg in Eindhoven. Dat is een HD/Buell-dealer. Maakt dat iets uit als ze bijvoorbeeld aan de afstelling moeten gaan kloothannesen? Lijkt me wel, dus daar ga ik maar niet naar toe.

Kom ik verder bij Dynojet of Vos in Oss of Hill Tech in Kaatsheuvel. Goes is me te ver weg. Of kan ik ook naar Leende? Ik heb bij Hoes in Rijen nog nooit een testbank zien staan.
Heeft iemand ervaring bij deze zaken? Ik lees er hier wel goede dingen over, maar ik ben ook benieuwd naar de kosten tegenwoordig. Ik wil absoluut geen prutsers aan mijn fiets hebben, dus goedkoop is geen prioriteit.

Sorry voor de luie post, maar die zoekfunctie gaf zo veel topics dat ik hier maar even ben ingehaakt.
 
Volgens mij heeft Paul Ritzen (wellicht een bekende naam? ;) ) tegenwoordig ook een testbank. Die zit in Weert. ;)
 
Ik was eigenlijk op zoek naar een locatie hier in de buurt (Eindhoven) om mijn motor te laten testen/afstellen na montage van nieuwe demper en via de bovenste link hierboven kwam ik bij Maurice v/d Berg in Eindhoven. Dat is een HD/Buell-dealer. Maakt dat iets uit als ze bijvoorbeeld aan de afstelling moeten gaan kloothannesen? Lijkt me wel, dus daar ga ik maar niet naar toe.

Kom ik verder bij Dynojet of Vos in Oss of Hill Tech in Kaatsheuvel. Goes is me te ver weg. Of kan ik ook naar Leende? Ik heb bij Hoes in Rijen nog nooit een testbank zien staan.
Heeft iemand ervaring bij deze zaken? Ik lees er hier wel goede dingen over, maar ik ben ook benieuwd naar de kosten tegenwoordig. Ik wil absoluut geen prutsers aan mijn fiets hebben, dus goedkoop is geen prioriteit.

Sorry voor de luie post, maar die zoekfunctie gaf zo veel topics dat ik hier maar even ben ingehaakt.

Dacht dat mijn antwoord duidelijk was, Oss is toch niet zo ver van Eindhoven? En dan bedoel ik natuurlijk dé bank in Oss van Hans, een van de weinige Dynojet PowerCommander testcenters in Nederland, tevens NL importeur...kom er al dik 8 jaar met diverse motoren. Uiteraard heeft hij ervaring opgedaan bij duizenden runs.
 
Dacht dat mijn antwoord duidelijk was, Oss is toch niet zo ver van Eindhoven?

Ja precies, Oss, Weert, Kaatsheuvel. Maakt weinig uit allemaal eigenlijk.

En dan bedoel ik natuurlijk dé bank in Oss van Hans, een van de weinige Dynojet PowerCommander testcenters in Nederland, tevens NL importeur...kom er al dik 8 jaar met diverse motoren. Uiteraard heeft hij ervaring opgedaan bij duizenden runs.

Zoiets wil ik horen/lezen! Maar goed dat er weer volop gepekeld is, dan kan ik nog even twijfelen waarheen te gaan.
 
Paul heeft er inderdaad een.
mijn motor gaat er as dinsdag op na montage van een dynojet kit + K&N filter :P
 
De software is idd nog steeds niet binnen :( , en ik wordt er onderhand :r misselijk van!
Telkens wordt de datum naar voren geschoven, bij god's gratie krijg ik hem hopenlijk dinsdag as.
Ook heeft er iemand geschreven dat het niks uitmaakt waar je de motor laat afstellen, en ik moet zeggen dat dit absoluut NIET waar is!
De kennis van motortechniek die de persoon bij de bank heeft is bepalend!, iedereen kan een bank kopen, en een runnetje maken is het probleem óók niet, doch het correct uitlezen van de waarden, en een bijbehorende oplossing vinden is een vak apart!
Iemand die bv 1500 runs gemaakt heeft, zou een véél slechter advies kunnen geven dan een vakman die nog nooit een testbank gezien heeft.
Een testbank is een stuk gereedschap, niet meer, en niet minder., de kwaliteit van de service wordt bepaald door de vakkennis van de uitbater.

Paul.
 
Zou 21 feb. kunnen lukken, dan heb ik een vrije dag. Of komt dat weer niet uit met motorbeurs?
 
Als de leverancier v/d hard/software eindelijk zijn woord houdt, mag het géén probleem zijn.
Als ik naar een motorbeurs ga, dan kan dat alleen op zondag, andere dagen zit ik lekker te sleutelen op m'n werk.

Paul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan