Speed Triple topic deeltje 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N

lekker vakantie *O* *O* *O*
[me=]Pina ook[/me] :+ .........al ruim 4 maanden :/
leuk leuk :]

doe ik nooit _O-

[afbeelding]

is alleen niet zo goed nie :N

[afbeelding]

[afbeelding]

en ook op het achterwiel sneller als een blaadje :+
full
:+
is inmiddels gebeurd :Y nog meer mensen een minimeet als het weer het toe laat :/
Wat dacht je van aanstaande donderdagavond in Utrecht? :+
 
...woensdagmiddag besteld.......vrijdagmorgen werden ze al afgeleverd...uit Duitsland,

het kán wel snel dus....... }) .. }) .. }) ...doe ik wel op de volgende speed meet, mag jij achter me rijden... O-)
Waar hadde gij die besteld???????
Mooi spulleke!!!
 
Hallo,
Even een vraagje aan de kenners.
Ik ben nu in het bezit van een Yamaha R1 (RN09).
ik loop sinds kort met de gedachte om over te stappen naar een Speed triple of een Street triple. (omdat ze er zo lekker eigenwijs uitzien *O* )
Welke zou volgens jullie de beste optie zijn en waarom?
Ik neig vanwege het vermogen naar de speed, maar hoe zit het met de handelbaarheid?
Alvast bedankt voor jullie feedback.
Speed is zeker zeer wendbaar en heeft een goede koppelkromme,heeft geen trap in de rug bij hogere toeren......begint al gelijk bij 2500 toeren in 1 stuk door .
Kan in de bergen aardig mee gummen en heeft overal 130 pk tot je beschikking.
Street is hoog in de toeren rijden 8000/9000 om lekker te kunnen rijden en rijd super.
Ik persoonlijk vond de street net een bromfiets zo licht en gaf de speed mij veel meer vertrouwen in de hoge snelheidsbochten, ook dankzij wilbers en HK.

Proefrijden en vergelijken.
Ben je de r1 nu al beu na 1 jaar?
 
Jammer ;(Dat bennun mooi ding! :9~*O*:} :} :}Zonder :Y ......ik heb nog nooit met ABS gereden :N , dus mis ik het niet ook *DGeen last van bladeren in de bochten? :?

Had er vorige week in NL al last van '(:} :} :}'t Is nog steeds niet 100% zeker! O-)Nu breng je me weer aan 't twijfelen!!! :X Even afkloppen O-) , maar als je niet al te gek doet hoef je nergens bang voor te zijn *D
Ik heb in 2004 voor 't laatst in Duitsland een boete gekregen voor 't "lawaai", en ik kom er toch minstens 1x per jaar :]

Ofwel: 't valt wel mee met de Arrow 3-in-1 :)Cheers mate![afbeelding]Tja, kerels zitten toch ietjes anders in elkaar dan vrouwen ;)
Nee man gewoon doen }) 8-) *D
kheb wel zin in je schakelsetje O-)
 
Vind ik best meevallen als je dan toch een 1050 S3 kan rijden ;)

Ik stel me ook graag aan hoor ;) .

Maar het is vooral dat ik net de grote beurt heb laten doen met nieuwe banden erbij, da's toch een flinke uitgave. Daardoor even geen centen over voor een paar mooie pijpen op het moment.
 
ik kan het gemist hebben op de vorige pagina's maar zou iemand me kunnen vertellen wat de speedtriple 2011 moet gaan kosten?

tnx
 
Primeurtest Triumph Speed Triple 2011

Thierry Sarasyn | 18.10.10
TAGS: tests |

[afbeelding]

De Triumph Speed Triple is een icoon. Hij is dat al sinds zijn lancering in 1994. In 2011 komt de fabriek uit Hinckley met een volledig nieuwe Speed Triple 1050. De nieuwste Triumph heeft een verbeterd blok, compleet nieuw frame, gewijzigde ergonomie, betere ophanging, hoger vermogen, lager gewicht…en zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan.

Triumph begon al in 2007 met de ontwikkeling van de nieuwste versie van hun meest iconische motor. Eén van de voornaamste aandachtspunten was het gewicht. Dat ging naar beneden én het werd herverdeeld. De wielen zijn elk bijna 1 kg lichter, ook de swingarm is 1 kg lichter en de uitlaten zelfs anderhalve kilo. Het volledig hertekende frame liet toe om het blok 2 cm voorwaarts te brengen en het ook nog eens extra te kantelen. Datzelfde blok krijgt meer vermogen en koppel: 135 pk en 111 Nm. Nochtans voelt de motor niet bepaald sterker aan. Dat komt omdat men in Hinckley er nog maar eens in geslaagd is een koppelcurve te maken die zo vlak is als het voetbalveld van FC de kampioenen: hier en daar wel een kleine golving, maar al bij al zo goed als horizontaal. Dat wil zeggen dat je overal koppel ter beschikking hebt en dat het blok sterk maar nooit brutaal is. Gekoppeld aan het nieuwe rijwielgedeelte, de ronduit fantastische ophanging en remmen die op een sportmotor thuis horen, wil dat zeggen dat Triumph zonder twijfel de beste Speed Triple ooit gebouwd heeft. En ze hebben er een vernieuwde styling bij bedacht die toch het nodige respect toont voor die van de iconische voorgangers die dit model groot gemaakt hebben. Chapeau!

De volledige test van de nieuwe Triumph Speed Triple 1050 leest u in de volgende editie van Motoren & Toerisme.


en wéér niks negatiefs!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan