Speed Triple topic deeltje 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn beestje is weer helemaal schoon :P . Was flink nodig in ieder geval O-) . En praise the lord for WD40! Heerlijk spul blijft dat toch!

Ik weet nu overigens waarom jullie allemaal andere dempers monteren. RVS poetsen is maar suf werk :P .

Maar, net nog even kort gereden naar opa, die had ik al een tijd niet gezien^^ Durfde nu ook weer de weg op nadat ie weer schoon was. Ook gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt om de ketting weer te smeren, dat doe ik niet als ie net gewassen is, kun je gelijk weer beginnen :P

Nu lekker aan den Hertog Jan Herfstbock. Op jullie gezondheid!


proost!
 
Kan je met die lage 3-1 Arrow nog Duitsland in zonder der Polizei een reden te geven je stil te zetten?

Grapjas :+ . D'r staat enorm groot "not for road use op", er zit geen e-keur op en er zitten geen killers in. Ga je geen vrienden maken met Herr Polizei ben ik bang :N
 

Kwam misschien wat botter over dan het bedoelt was :) .
Maar nee, de 3-in-1 is écht goed luid wat mij betreft. Ik vind het mooi, maar ik kan me voorstellen dat buren er veel minder blij mee zijn, laat staan dat Duitse agenten je zullen laten rijden.
 
Kwam misschien wat botter over dan het bedoelt was :) .
Maar nee, de 3-in-1 is écht goed luid wat mij betreft. Ik vind het mooi, maar ik kan me voorstellen dat buren er veel minder blij mee zijn, laat staan dat Duitse agenten je zullen laten rijden.


boete betalen en doorrijden
 
tsjeeezzz... je kunt tegenwoordig niet eens meer gewoon rustig een dagje jarig zijn zonder gelijk een half topic te missen... O-)

nog bedankt voor de felicitaties allemaal :W

helaas geen 2011 s3 met lage arrow en clip ons gehad -O-
Jammer ;(
wel een aardig klokje *O* *O* *O*

[afbeelding]
Dat bennun mooi ding! :9~
kreeg gister ook t langverwachte telefoontje dat de lsl kettingkast binnen is *O*
alleen nog geen tijd gehad t ding op te halen B|
*O*
:} :} :}
@Pina,

Wordt het er eentje met of zonder ABS?
Zonder :Y ......ik heb nog nooit met ABS gereden :N , dus mis ik het niet ook *D
Vandaag nog even heerlijk gestuurd in oa Duitsland :]
Geen last van bladeren in de bochten? :?

Had er vorige week in NL al last van '(
:} :} :}
:X :Y
joe hebt mensenkennis :Y
't Is nog steeds niet 100% zeker! O-)
Nu breng je me weer aan 't twijfelen!!! :X
Kan je met die lage 3-1 Arrow nog Duitsland in zonder der Polizei een reden te geven je stil te zetten?
Even afkloppen O-) , maar als je niet al te gek doet hoef je nergens bang voor te zijn *D
Ik heb in 2004 voor 't laatst in Duitsland een boete gekregen voor 't "lawaai", en ik kom er toch minstens 1x per jaar :]

Ofwel: 't valt wel mee met de Arrow 3-in-1 :)
Mijn beestje is weer helemaal schoon :P . Was flink nodig in ieder geval O-) . En praise the lord for WD40! Heerlijk spul blijft dat toch!

Ik weet nu overigens waarom jullie allemaal andere dempers monteren. RVS poetsen is maar suf werk :P .

Maar, net nog even kort gereden naar opa, die had ik al een tijd niet gezien^^ Durfde nu ook weer de weg op nadat ie weer schoon was. Ook gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt om de ketting weer te smeren, dat doe ik niet als ie net gewassen is, kun je gelijk weer beginnen :P

Nu lekker aan den Hertog Jan Herfstbock. Op jullie gezondheid!
Cheers mate!
full


ja, zou kunnen, maar ik ben bang dat hij andere dingen belangrijk vindt dan ik :P
Tja, kerels zitten toch ietjes anders in elkaar dan vrouwen ;)
 
Laatst bewerkt:
Kwam misschien wat botter over dan het bedoelt was :) .
Maar nee, de 3-in-1 is écht goed luid wat mij betreft. Ik vind het mooi, maar ik kan me voorstellen dat buren er veel minder blij mee zijn, laat staan dat Duitse agenten je zullen laten rijden.

Zo ervaarde ik het niet hoor :) En heb een redelijk dik huidje :9
 
Toch wel? :? ......ik vraag me nog steeds af of ABS nu zo'n grote toevoeging is, al lees ik er best wel goede dingen over :$Mezelf! :+:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

Ik zou zeggen: Waarom géén ABS? Het heeft alleen maar voordelen wat mij betreft :) . Nouja, behalve dat het iets extra kost :P Maar mocht je ooit jezelf een keer onderuit remmen, dan ben je meer kwijt dan die lullige 600E die het extra kost (wat overigens weinig is!)
 
Toch wel? :? ......ik vraag me nog steeds af of ABS nu zo'n grote toevoeging is, al lees ik er best wel goede dingen over :$Mezelf! :+:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
Ik was ook nooit voor ABS, totdat we vorig jaar een keertje noodstops zijn gaan oefenen. Ik op de S3 en Swifty op de CB met ABS (en DCBS). Ik stond iedere keer sneller stil, weliswaar niet geheel super stabiel (op de grens van stoppie of niet). Na een keer of 4 of 5 had ik met de S3 wel het maximale er uit gehaald. Toen ben ik op de CB gestapt, en gelijk de eerste keer stond ik zeker 2 meter eerder stil. Nou moet ik er wel bij zeggen dat de CB behalve ABS ook voor en achter gecombineerd (DCBS) heeft, en daardoor blijft hij echt super stabiel :} Je kunt echt ineens als een dolle knijpen zonder dat het mis gaat, doet wel wat met je vertrouwen kan ik melden :Y
 
Laatst bewerkt:
Mijn volgende motor (hoop de S3) word ook zeker met ABS, gegarandeerd dat ik me verrem met een andere motor als ik zonder neem. Denk dat mijn motor de slechtste remmen heeft van alle moderne motoren. :9
 
Mijn beestje is weer helemaal schoon :P . Was flink nodig in ieder geval O-) . En praise the lord for WD40! Heerlijk spul blijft dat toch!

Ik weet nu overigens waarom jullie allemaal andere dempers monteren. RVS poetsen is maar suf werk :P .

Maar, net nog even kort gereden naar opa, die had ik al een tijd niet gezien^^ Durfde nu ook weer de weg op nadat ie weer schoon was. Ook gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt om de ketting weer te smeren, dat doe ik niet als ie net gewassen is, kun je gelijk weer beginnen :P

Nu lekker aan den Hertog Jan Herfstbock. Op jullie gezondheid!
Ik heb nog wel carbon dempers voor je liggen hoor.
 
Ik was ook nooit voor ABS, totdat we vorig jaar een keertje noodstops zijn gaan oefenen. Ik op de S3 en Swifty op de CB met ABS (en DCBS). Ik stond iedere keer sneller stil, weliswaar niet geheel super stabiel (op de grens van stoppie of niet). Na een keer of 4 of 5 had ik met de S3 wel het maximale er uit gehaald. Toen ben ik op de CB gestapt, en gelijk de eerste keer stond ik zeker 2 meter eerder stil. Nou moet ik er wel bij zeggen dat de CB behalve ABS ook voor en achter gecombineerd (DCBS) heeft, en daardoor blijft hij echt super stabiel :} Je kunt echt ineens als een dolle knijpen zonder dat het mis gaat, doet wel wat met je vertrouwen kan ik melden :Y

Lijkt mij ook, heb gelesd op een Hornet 2007 met ABS en met noodstop kon je gewoon knijpen zonder dat het mis gaat inderdaad. Bij een remproef zul je jezelf niet snel onderuit remmen maar met een schrikreactie denk ik dat je hem snel vol zult doorknijpen wat met ABS dus geen probleem is. Ik zou het wel weten als ik de keuze zou hebben mits de extra prijs niet te hoog is :)
 
De overheid is zelf van plan om ABS en dag-rij-verlichting te verplichten op alle nieuwe motoren :Y Weet niet wanneer dat in moet gaan.
Ik zelf ga zou ook met ABS kiezen, beter voor de waarde als je m ooit weer weg gaat doen.
 
Heeft hier iemand trouwens een Shoei XR-1100 of een Shoei Qwest? Heb vorig jaar namelijk een schuivertje gemaakt en ook ff met mn kop de grond geraakt maar nog geen nieuwe helm gekocht. Is alleen een stukje lak af, verder niet maar men zegt dat je zo'n ding altijd na een val moet vervangen. Of heeft men hier een andere mening over? O-)
 
zo ben nu ook in het bezit van zwarte koplampen :)
full

full

@all bedankt voor de felicitaties, was een zware dag met al die KKK :) gelukkig was het lekker weer dus konden ze lekker buiten spelen, dan merk je pas dat ik toch wel groter moet gaan wonen :)

@geluksvogels, ben benieuwd naar jullie ervaring live a.s. donderdag
denk dat ik vroeger te vaak heb proef gereden bij dealers zonder daar de motor te kopen, waardoor ik geen vrienden heb overgehouden :(
vroeger had je ook toen de importeur nog in warmond zat, van die demo dagen daar, zins ze in alkmaar zitten is dat over :(

zo verjaardag is wel weer goed voor je sociale netwerk, sprak dus 2 vrienden, 1 daarvan zou wel een trip binnen door naar italie willen maken, alleen zijn doel is wel een beetje minder, hij wil naar de motorguzie fabriek
iemand ervaring met zo trip, en wat ben je kwijt kwa tijd, red je het binnen een week??
en tips voor een andere fabriek ?, bestaat bimota nog?? of de ducatie/aprilia of is dat te ver van elkaar vandaan, zou wel naar zo fabriek waar ze zo rode 4 wielere maken...
 
Heb ooit een Beemer met ABS gehad.
Vond het destijds geen meerwaarde.
Nare was dat wanneer je hard remde en over een bultje in de weg reed het ABS direct ingreep.
Op klinkerwegen niet echt een voordeel.
Enige voordeel kan ik alleen maar zien met regenachtig weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan