Speed Triple topic deeltje 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de gecoate spullekes erop gezet en de Mivv demper kwam ook net binnen .[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Net even de DB killer eruit gehaald en gestart,merk wel dat hij met deze tune met koude start best rookt en naarmate dat ie war word is het wel weg.
Denk dat ie een beetje erg te rijk staat.
Deze demper maakt echt rake klappen en vlammen _O-
Denk dat ruud dat er wel uit kan krijgen.




Wat een donkere sound :9~

Zijkapje en buddyseat liggen nog bij de spuiter
Nice! :9~ :9~ :9~
en de zwarte stuur ...Tja :9~ })
full
:+


Denk dat ik vanavond maar niet ga sleutelen! _O-
ziet er goed uit Okie..... :Y :Y

vlammen en klappen verdwijnen gegarandeerd na een bezoekje aan Ruud

....waar blijft dat stuur toch..... :X
Begin jij ook nog ff!!!
full



:+
 
ziet er goed uit Okie..... :Y :Y

vlammen en klappen verdwijnen gegarandeerd na een bezoekje aan Ruud

....waar blijft dat stuur toch..... :X
Dealer gaf al aan dat hij wel te rijk zal staan,ik had een tune voor hoge dempers van arrow.
Volgens de dealer komt een lage arrow volle systeem het dichts bij om hem nog beter te laten lopen.(was een 15 min werk voor hem om hem in te laden.(tune dan) :+
 
Vandaag de gecoate spullekes erop gezet en de Mivv demper kwam ook net binnen .[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Net even de DB killer eruit gehaald en gestart,merk wel dat hij met deze tune met koude start best rookt en naarmate dat ie war word is het wel weg.
Denk dat ie een beetje erg te rijk staat.
Deze demper maakt echt rake klappen en vlammen _O-
Denk dat ruud dat er wel uit kan krijgen.




Wat een donkere sound :9~

Zijkapje en buddyseat liggen nog bij de spuiter en de zwarte stuur ...Tja :9~ })
staat gaaf man al dat zwart :9~ :9~ :9~ :9~
nu nog je stuurtje he :Y
 
Vandaag de gecoate spullekes erop gezet en de Mivv demper kwam ook net binnen .[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Net even de DB killer eruit gehaald en gestart,merk wel dat hij met deze tune met koude start best rookt en naarmate dat ie war word is het wel weg.
Denk dat ie een beetje erg te rijk staat.
Deze demper maakt echt rake klappen en vlammen _O-
Denk dat ruud dat er wel uit kan krijgen.
Wat een donkere sound :9~

Zijkapje en buddyseat liggen nog bij de spuiter en de zwarte stuur ...Tja :9~ })

mooi man, zwarte koplampen met wit :)
je brengt me op een idee :)
 
:} Leuk, zit ik ook aan te denken, waar heb je m gehaald?

Mediamarkt, wel eentje met een 120gb hardeschijf. Die waren in de aanbieding, kon hem nu inclusief Gran Turismo krijgen voor 299 euro ipv 350 wat het pakket kost met 320gb hardeschijf *D
 
Laatst bewerkt:
Mediamarkt, wel eentje met een 120gb hardeschijf. Die waren in de aanbieding, kon hem nu inclusief Gran Turismo krijgen voor 299 euro ipv 350 wat het pakket kost met 320gb hardeschijf *D
*D klink wel weer aantrekkelijk maar zit er zeker maar 1 controler bij :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan