Speed Triple topic deeltje 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er hier eigenlijk mensen die een T595 hebben gehad? Blijven mooie machines, 1 keer op mogen rijden :9~~
:Y ik had een gele
gave dingen , wil er ooit nog een x 1 bij kopen
maar dan wel een zwarte O-)
full
 
Vandaag de gecoate spullekes erop gezet en de Mivv demper kwam ook net binnen .[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Net even de DB killer eruit gehaald en gestart,merk wel dat hij met deze tune met koude start best rookt en naarmate dat ie war word is het wel weg.
Denk dat ie een beetje erg te rijk staat.
Deze demper maakt echt rake klappen en vlammen _O-
Denk dat ruud dat er wel uit kan krijgen.




Wat een donkere sound :9~

Zijkapje en buddyseat liggen nog bij de spuiter en de zwarte stuur ...Tja :9~ })
geeiillllllllllll :Y :P

en weer een stukje sneller ;)

mooi man ziet er netjes uut :Y
volgende meeting maar eens van dichtbie be kieken
 
Laatst bewerkt:
Speed triple is al voorzien van poedercoat, ik heb nog gepoedercoate spullekes over waar ik niets mee doet.
Het gaat om de kapjes voor de dempers en voor de catalisator. :Y


Ik had zelfs geen schroefkes over _O-
Als dat kapje voor over de cat ook op een '09 past O-)
 
Mediamarkt, wel eentje met een 120gb hardeschijf. Die waren in de aanbieding, kon hem nu inclusief Gran Turismo krijgen voor 299 euro ipv 350 wat het pakket kost met 320gb hardeschijf *D


gt5 zou voor mij ook doorslaggevend kunnen zijn om (eindelijk) een ps3 aan te schaffen, moet t voorlopig nog even doen met de pc (eindejaarsuitkering zal aan een hifi setje worden besteed :Y )
had mezelf ook al voorgenomen om het gebrek aan gt5 te compenseren door 'grid' of 'F1 2010' voor de pc aan te schaffen


@leufie:

ziet r goed uit man! zo zonder plastic kappen ook best ruig ;)
en erg benieuwd naar de rake klappen uit de mivv
uiteindelijk klinken de 3in1 carbon pijpies toch het best :Y O-)
 
zo krijg je die er bij als je een nieuwe Speed Triple 1050 2011 koopt??
mis er nog wel 1, het is toch een triple :) dus 3 lekkere chickies
ze hebben trouwens ook een leuk t-shirt aan, zou daar onde ook triumph zitten :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
trouwens....... heb je al goed nieuws voor me Pina??
trouwens, ik ben weer lief, want dit komt uit spanje
[afbeelding]
[afbeelding]
word mijn speed eindelijk echt mooi (en dan in ruilen voor wat anders :) grapje, word 2012, de daytona 1200 RR
een neef van me is aan het kijken naar een Rocket, ben benieuwd hoe zo ding trekt
Nog al eentje die erg lief moet zijn geweest dit jaar :}
 
Vandaag de gecoate spullekes erop gezet en de Mivv demper kwam ook net binnen .[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Net even de DB killer eruit gehaald en gestart,merk wel dat hij met deze tune met koude start best rookt en naarmate dat ie war word is het wel weg.
Denk dat ie een beetje erg te rijk staat.
Deze demper maakt echt rake klappen en vlammen _O-
Denk dat ruud dat er wel uit kan krijgen.




Wat een donkere sound :9~

Zijkapje en buddyseat liggen nog bij de spuiter en de zwarte stuur ...Tja :9~ })
Lekker bezig :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan