BELANGRIJK!! Media aandacht voor diefstalzaken

Dani-81

MF veteraan
17 sep 2005
3.276
0
Beste MF-ers,

Zoals jullie misschien wel weten heb ik vorige week onderstaand bericht geplaatst m.b.t. de diefstal van een Yamaha R1 '09.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/17663714#17663714

Sjaak ( mijn buurman ) kreeg gistermiddag een verrassend telefoontje van de redactie van Endemol.
Gedurende het gesprek is naar voren gekomen dat er interesse is vanuit de media om dit onder de aandacht te brengen via een televisieprogramma.

Hiervoor moeten er echter een aantal dingen gebeuren.

Graag komen wij in contact met mensen die soortgelijke zaken hebben meegemaakt.
Denk bijvoorbeeld aan het verhaal van Tijgertje, soortgelijk verhaal.
Belangrijk in het verhaal is dat er proces-verbalen overhandigd kunnen worden en dat er verteld kan worden wat de verdere afloop van de zaak was.

Nog even voor de duidelijkheid voor MF-ers die de bovenstaande link van de diefstal overslaan:

Let op:
Het gaat dus om zaken van motoren die te koop staan en gedurende de proefrit of bezichtiging ontvreemd worden van de rechtmatige eigenaar!

Geen diefstalzaken van motoren die 's nachts uit de straat gestolen zijn etc.
Dat is heel erg voor die mensen maar het moet echt om verduisteringszaken gaan met proefritten.

Politie Rotterdam e.o. en de verzekeringmaatschappij geven hun medewerking, wij hopen ook op die van jullie!!

Des te meer zaken wij kunnen overhandigen, des te beter.
In onze ogen is dit een kans die we niet mogen laten schieten!!

Voor meer informatie of je aanmelding met een zaak kan via onderstaande gegevens:

Sjaak: 0681327110 of mailen naar j.v.doorn-schilderwerk@hetnet.nl
Daniel: via pb


Graag jullie medewerking om dit onder de aandacht te brengen via de media.


Met vriendelijke groet,

Sjaak
Daniel
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de tip.

Ik hoop dat dit (een beetje) helpt om dergelijke :r criminaliteit :r te verminderen.
 
Of je inspireert bepaalde groepen mensen door zoiets op tv te brengen. :Y
 
Zeer goed initiatief van TS en ik spoor mensen van wie de motor verduisterd is tijdens een proefrit ook zeker aan om hier aan mee te werken! Wellicht komt er eindelijk eens schot in deze zaken!
 
die van tijgertje is leuk, aangezien iedereen weet wie het is

Leuk als ze die gast dan met alberto stegeman ofzo achterna rennen
 
die van tijgertje is leuk, aangezien iedereen weet wie het is

Leuk als ze die gast dan met alberto stegeman ofzo achterna rennen


Niks leuks aan om hem achterna te rennen terwijl de politie niks doet. Als die nou eens voor de camera opgehangen wordt heb je echte sensatie tv.
 
Mijn steun hebben ze ;) Gooi er maar wat lood tegenaan zeg ik :9
Mag niet meer , is slecht voor de gezondheid.

aandacht aan besteden op een ander medium kan nooit geen kwaad, er zijn per slot van rekening ook mensen(motorrijders) die geen forum bekijken.
Er staan in het gestolen topic een paar linkjes van soortgelijke zaken dus ik zou zeggen stuur die TS (lees gedupeerden)een PM

succes.
 
Ja man, sinds dat de James Bond-films op tv te zien zijn, zie ik ook constant mensen gebouwen opblazen en andere mensen overhoop knallen!

Toch het argument waarom o.a. de game-industrie wordt aangepakt. Kul is het indd ;)
 
Heel mooi... ik hoop dat ze een paar lok motoren gaan verkopen.. met die gasten vol in beeld en dan politie er achteraan (minstens 6 helikopters) en na negeren stopteken hem goed van zn sokken rijden...

Maar dat zal wel niet :(

desalwelteplus goed om onder de aandacht te brengen
 
Ah mooi ik heb toen inderdaad ook een tijdje terug een aantal van die Peter R. de Vries dingen een berichtje gestuurd of ze hier eens naar wilden gaan kijken. Leuk dat ze er toch mee bezig zijn. Hopelijk komt er wat uit. ZX10R-pride zal hier ook wel op reageren.
 
Probeert de media nu om op deze manier MF-ers te trekken? Zelf mogen ze hier geen oproepen doen, maar via een user mag het wel?

Bedenk wel, het gaat ze er niet om om zaken op te lossen of om misstanden aan de kaak te stellen. Er zijn geen edele motieven. Het gaat om kijkcijfers.
 
Probeert de media nu om op deze manier MF-ers te trekken? Zelf mogen ze hier geen oproepen doen, maar via een user mag het wel?

Bedenk wel, het gaat ze er niet om om zaken op te lossen of om misstanden aan de kaak te stellen. Er zijn geen edele motieven. Het gaat om kijkcijfers.

Als door een uitzending hieromtrent, de mensen wantrouwiger en voorzichtiger gaan worden, en op deze manier misschien 1 motor minder gestolen wordt (eerst geld op tafel, dan rijden), dan is het idee voor mijn part al geslaagd.
Of het nu om kijkcijfers gaat of niet.
 
Als door een uitzending hieromtrent, de mensen wantrouwiger en voorzichtiger gaan worden, en op deze manier misschien 1 motor minder gestolen wordt (eerst geld op tafel, dan rijden), dan is het idee voor mijn part al geslaagd.
Of het nu om kijkcijfers gaat of niet.

Dat is ook onze enige bedoeling met dit verhaal.

Wij hebben dit ook op eigen initiatief geplaatst...van motorrijders voor motorrijders.
Wij willen/ hopen dat mensen voorzichtiger gaan worden.
 
Laatst bewerkt:
Probeert de media nu om op deze manier MF-ers te trekken? Zelf mogen ze hier geen oproepen doen, maar via een user mag het wel?

Bedenk wel, het gaat ze er niet om om zaken op te lossen of om misstanden aan de kaak te stellen. Er zijn geen edele motieven. Het gaat om kijkcijfers.

Het dient naar mijn mening een groter doel. Ik ga ervan uit dat ts niet betaald wordt om dit te doen maar dat hij het doet om ons allen te helpen. Als de praktijken van die mensen op tv uitgelicht worden, bereik je een hele hoop motorrijders + aanhang met 1 uitzending. Als de kijkcijfers goed zijn dan lijkt me dat jiust positief. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan