Den Bosch en omgeving Deel 13, we gaon karten k#t!

Wanneer gaan we nou eens karten?

  • Zaterdagavond 6 november

    Stemmen: 3 23,1%
  • Zondagmiddag 7 november

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag(voor)avond 7 november

    Stemmen: 8 61,5%
  • Ander weekend

    Stemmen: 2 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Rijd een kart nou anders dan een auto? en in welke zin? tips zijn altijd welkom.
De laatse keer dat ik met een kart de baan opging toen was ik 6 of 7 jaar.
 
Jos dit was na 30 km dijk. Met de pipo's kun je eigenlijk bijna al aan de slag na aankoop. Die gladde laag is er supersnel af.

file0003s.jpg
 
Ik stem trouwens voor in het weekend. Overdag of s'avonds en zaterdag of zondag maakt me niet zo veel uit als er geen verjaardagen zijn voor mij ofzo. Als het maar niet zaterdag van 07.30 tot 13.00 want dat zijn mijn werkuurtjes :+ Vrijdagavond op 19 nov. hebben Alae en ik trouwens personeelsfeest.
 
Klopt, na die rit ook gelijk gedaan :Y Al blinken die rolletjes vrij snel, ook al zit er 3 kuub tussen de schakels nog.
 
Oké, ik wacht sowieso nog ff, zal op zijn vroegst dinsdag worden, doe ik op het werk.
Zo'n kleine licht kop biedt wel veel voordelen, makkelijker te monteren, bijvoorbeeld bij de remklauw vóór, lekker laag boven de weg :9
Zo heel klein is die dacht ik niet Corneoo....
33523344.jpg


Die ik bedoel, lijkt op deze.
DogCamSport.co.uk

En als ik me niet vergis, schreef die de data weg op meer dan 22 mb/s
De prijs was +/- 300 dollar voor de basis handset en de camera.
Het pakket was verder uit te breiden met microfoons en weet ik al wat nog meer...
 
Zo heel klein is die dacht ik niet Corneoo....
[afbeelding]

Die ik bedoel, lijkt op deze.
DogCamSport.co.uk

En als ik me niet vergis, schreef die de data weg op meer dan 22 mb/s
De prijs was +/- 300 dollar voor de basis handset en de camera.
Het pakket was verder uit te breiden met microfoons en weet ik al wat nog meer...
Ik zag al wel aan een foto met een hand erop, dat ie niet zo klein was. Maar wel redelijk compact en makkelijk ergens aan vast te maken met trekbandjes volgens mij.
Ik heb ook nog gezocht op wat jij bedoelt, maar kan em niet vinden.
 
is mijn filmpje op 70% met uploaden kapt mijn computer er ineens mee :(

mag ik ook mee gaan karten? :)
 
Weet je nog de zoom 3
Er is er nu ook in HD http://samsontech.com/products/productpage.cfm?prodID=2062
Zoom has announced the new Q3HD Handy Video Recorder – a pocket camcorder that records full 1080p HD and captures high quality audio (24-bit/96KHz). The Q3HD shoots video at full 1080p HD at 30FPS and 720p at 30FPS and 60FPS with a 4x digital zoom. The pocket camcorder uses the same microphone capsules as Zoom’s well known H4n recorder in a wide 120° X/Y pattern.
Maar waar ik naar op zoek ben.... grrrr
 
Wie gaat er mee karten? Quote even deze post en zet je naam in het lijst, haal de quote code daarna weg.

- Alae
- Dannyz750
- Corneoo
- Haringkje
- jammerr
- Jos
- Littleloony
- Mart
- Maurits
- MiT
- Peerke (als kijker)
- Pythoon
- Roedy87
- Walter (o.v)
- Furygan
- Rukster

Gelijk even een kleine discussie starten over de datum, in het weekend of door de week, zaterdag of zondag, 's avonds of overdag?

Mij introduceert het niet zoveel, kan meestal wel, behalve op 27 november.

volgens mij is het Rikster B|
 
Voordat dit deeltje al weer vol is... we kunnen alvast een kart-locatie kiezen? Alles geheel democratisch natuurlijk :+
 
Oké, ik wacht sowieso nog ff, zal op zijn vroegst dinsdag worden, doe ik op het werk.
Zo'n kleine licht kop biedt wel veel voordelen, makkelijker te monteren, bijvoorbeeld bij de remklauw vóór, lekker laag boven de weg :9

Zoek idd maar ff Mozes.
Had een mail gehad van Conrad waar ik de camera besteld had en ze hebben hem momenteel niet op voorraad.
Dus krijg ik me geld terug.Wacht ik liever tot er zeker een goede camera is.

Heb liever ook een losse camera met los scherm.

Hoor het wel als je een goede gevonden hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan