Den Bosch en omgeving Deel 13, we gaon karten k#t!

Wanneer gaan we nou eens karten?

  • Zaterdagavond 6 november

    Stemmen: 3 23,1%
  • Zondagmiddag 7 november

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag(voor)avond 7 november

    Stemmen: 8 61,5%
  • Ander weekend

    Stemmen: 2 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je dat ding niet in je onderste kuip kwijt :?

Ik heb het geprobeerd, zo dat m'n voorwiel ook nog een gedeelte zichtbaar is. Lijkt me wel mooi de techniek aan het werk te zien. Alleen ik heb die zuignap die op zich wel goed plakt, alleen kan ik hem niet helemaal onderaan plakken want dan gaat ie of over de grond of hij dondert er (weer :+ ) af. Keertje de tijd voor nemen om een goede plek te zoeken. Ik heb ook al gekeken naar een groothoek opzetlensdingetje wat Mozes aanhaalde. Ik vind het vet om ook mezelf of in ieder geval het rem of schakelgedeelte erop te hebben. Een fisheye heet dat dacht ik. Was 8 euro maar waarschijnlijk is dat speulgoed (zeker vergeleken met het materiaal hier _O- )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd, zo dat m'n voorwiel ook nog een gedeelte zichtbaar is. Lijkt me wel mooi de techniek aan het werk te zien. Alleen ik heb die zuignap die op zich wel goed plakt, alleen kan ik hem niet helemaal onderaan plakken want dan gaat ie of over de grond of hij dondert er (weer :+ ) af. Keertje de tijd voor nemen om een goede plek te zoeken. Ik heb ook al gekeken naar een groothoek opzetlensdingetje wat Mozes aanhaalde. Ik vind het vet om ook mezelf of in ieder geval het rem of schakelgedeelte erop te hebben. Een fisheye heet dat dacht ik. Was 8 euro maar waarschijnlijk is dat speulgoed (zeker vergeleken met het materiaal hier _O- )

Zal wel eens wat spul meenemen voor iets te maken
Dubbelzijdige tape en klitteband
Daar kan je veel mee vastzetten
Pleurt ie er echt niet meer af
 
Was 8 euro maar waarschijnlijk is dat speulgoed (zeker vergeleken met het materiaal hier _O- )
Leuk spul om eens te proberen, en waaraan jezelf niet gelijk een buil aan valt, als niet is wat je zoekt.
 
Ja dat aandringen doet het het meestal wel })
Maar gezellie dat je mee komt praten en Pien komt ondersteunen :j
Over motoren word weing gelult,wel over eten,bier, honden en zigo natuurlijk :X
Shit was cameras vergeten :$

Haha ben ik blij dat het niet al te vaak over motors gaat heb daar niet zo veel verstand van dat laat ik liever aan mannen over... Maar over de rest kan ik me wel in vinden haha
 
wanneer karten? met wie? en waar?
oh ging het daarover.... ik wacht nog steeds op pien da ze me introduceert. hahahahahha

ok komtie dan heh *tromgeroffel*

ver van over zee, hoog vanuit de lucht, laat vanuit een andere tijdzone..van daar waar je telefoon niet bereikbaar is, van daar waar iedereen dezelfde kleren aanheeft, van daar waar ieder doel samen bereikt dient te worden, van daar waar daar overal ter wereld kan zijn, van daar waar hard werken gecombineerd kan worden met autowassen en mf volspammen..vanuit een koekblik welke geen koekblik genoemd kan worden en uiteindelijk toch de wijsheid is geboren geen optimale, want t rijd geen honda, maar da komt nog wel..hier istie dan de enige echte FRAAAANNNNSSS!!!!! daaaaaaag *O* *O* *O*
 
ik ga toch voor die met de losse kop, heeft ook een externe mic ingang zag ik, weer een +.
Hopelijk kan ik hem ook via een voedinkje op de motor voeden, dan is het gewoon altijd in standby en aanzetten wanneer het nodig is.
Ik denk nu ook dat het de meest mooie oplossing is...
enig maar dan wel een heel klein minpuntje is, dat het niet 60fps heeft in 720p mode.
 
Haha ben ik blij dat het niet al te vaak over motors gaat heb daar niet zo veel verstand van dat laat ik liever aan mannen over... Maar over de rest kan ik me wel in vinden haha


ik vind het iniedergeval gezellig dat je er bent :Y .. je hebt je eerste proefles toch al gehad? hoe was het???
 
k heb ovrigens mn agenda niet bij de hand, dus kan niet poll stemmen..morgen, anders moet ik uit mn warme bedje rijken
 
Als we jou niet hadden Pien... :j :j

Zat ie zielig in een hoekje zeker...? :+

armen om zn knieen te wiegen op de bank
pet.gif


en smeken doe je toch op je knietjes, hoort toch zo :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan