Den Bosch en omgeving Deel 13, we gaon karten k#t!

Wanneer gaan we nou eens karten?

  • Zaterdagavond 6 november

    Stemmen: 3 23,1%
  • Zondagmiddag 7 november

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag(voor)avond 7 november

    Stemmen: 8 61,5%
  • Ander weekend

    Stemmen: 2 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, ik weet het, heb alleen zo verrekte weinig energie om te sporten, net een uurtje geweest, half uurtje sauna erachteraan en dan ben ik het al weer beu.

Net een half uurtje op de Hyper weggeweest, maar dat was ook al weer snel voorbij, best fris en een hoop rotzooi op de weg, dan rij ik niet lekker.

Ik heb net een rondje Empelse dijk gedaan en vond het meevallen. Wat frisjes aan de handen maar de rest niet. Ook kwa wegdek. Ik ga dat rondje zo misschien weer even doen als ik op tijd klaar ben met eten.


Even een arme student een beetje ziek maken; was net bij de Bossche bandenservice voor het koekblik, even gelijk geinformeerd naar de prijs van een MPP 2CT voor achter, als ik de velg aanlever 144 euro incl. alles.
Bij Sabra waar ik voorheen altijd ging, 199 c.q. 214 euro, ene keer wel montage berekend, andere keer niet denk ik.
Even een dop halen voor op de momentsleutel en ik breng voortaan het wiel wel ff naar de BBS... :+

Ik was 154 kwijt incl. opleggen en balanceren. Was wel de normale power ;)
 
Ik heb net een rondje Empelse dijk gedaan en vond het meevallen. Wat frisjes aan de handen maar de rest niet. Ook kwa wegdek. Ik ga dat rondje zo misschien weer even doen als ik op tijd klaar ben met eten.Ik was 154 kwijt incl. opleggen en balanceren. Was wel de normale power ;)

ik heb ook mn losse velg gebracht toen, vink nog leuk ook bietje sleutelen ;)
 
Oke, geef me nog ff dat adres van die toko in Waalwijk aub,
Schrijf ik het ff op deze keer.

Ik denk elke keer ik lees wel ff terug, maar dat is in dit topic niet te doen :)
 
Ik heb net een rondje Empelse dijk gedaan en vond het meevallen. Wat frisjes aan de handen maar de rest niet. Ook kwa wegdek. Ik ga dat rondje zo misschien weer even doen als ik op tijd klaar ben met eten.Ik was 154 kwijt incl. opleggen en balanceren. Was wel de normale power ;)
Zit daar dan 50 euro verschil in met de 2CT?
 
Als jij hem nou een keer heeeeeeel lief roept....dan komt ie wel... :+

ben vandaag al op ziekenbezoek geweest, lief genoeg geweest voor 1 dag :P ..tis dat ruben (petekindje) mn sinaasappel moest hebben, anders had k die wel naar zn hoofdje gegooit..hij leest gewoon mee hoor ;)
 
Panga filetje haring

mmmm dat leest als een rare opmerking.
_O- _O- _O- _O-
Nee joh sla tomaat erbij uien azijn olijfolie en aardappelen met een beetje pimento klaar Vis is een scholletje :9~

:9~ Toko Makmur :9~ :}
Grotestraat 195
5141 JS Waalwijk
0416-340109
 
Laatst bewerkt:
ben vandaag al op ziekenbezoek geweest, lief genoeg geweest voor 1 dag :P ..tis dat ruben (petekindje) mn sinaasappel moest hebben, anders had k die wel naar zn hoofdje gegooit..hij leest gewoon mee hoor ;)
Je gaat toch niet met een petekindje gooien?? :+

Leest ie wel mee, de kut?!
 
Wel mooi hoor, maar ik ga niet meer voor een 6. Met alle respect, maar er zijn nog maar een paar motoren die echt graag zou willen hebben. Uiteraard een 10, maar bijvoorbeeld ook en model K of M
(ZXR750RR) :)

1472284253_6c8b5210d8_z.jpg
 
Wel mooi hoor, maar ik ga niet meer voor een 6. Met alle respect, maar er zijn nog maar een paar motoren die echt graag zou willen hebben. Uiteraard een 10, maar bijvoorbeeld ook en model K of M
(ZXR750RR) :)

[afbeelding]
Over smaak valt niet te twisten, het zijn erg mooie motoren maar dat afschuwlijke groen :r
 
Laatst bewerkt:
Nee is niks mis mee of zo hoor, vermogen zat (meer dan mijn dino, minder als de 10).
Maar de zxr750rr is eigenlijk al van af dat ie gemaakt is iets waar mijn hartje sneller van gaat kloppen. En ja een zxr10 of voor jou misschien een R1, en voor de duc boys een 1098 spreekt voor zich :) Dat is gewoon brute power.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan