Den Bosch en omgeving Deel 13, we gaon karten k#t!

Wanneer gaan we nou eens karten?

  • Zaterdagavond 6 november

    Stemmen: 3 23,1%
  • Zondagmiddag 7 november

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag(voor)avond 7 november

    Stemmen: 8 61,5%
  • Ander weekend

    Stemmen: 2 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal vanvond nog wat verder spitten, vind ik het niet meer, dan geef ik het op.
Kwam nog wel onderstaande sony tegen...

Sony HXR-MC1P HD Action Kamera
Broadcast, Professional and Business solutions
Er staat ook een handleiding op die site, lekker makkelijk om exact alle opties en hun instellingen te bekijken.
 
Ik zal vanvond nog wat verder spitten, vind ik het niet meer, dan geef ik het op.
Kwam nog wel onderstaande sony tegen...

Sony HXR-MC1P HD Action Kamera
Broadcast, Professional and Business solutions
Er staat ook een handleiding op die site, lekker makkelijk om exact alle opties en hun instellingen te bekijken.
Die kost een paar rooitjes... :o
Ik kan ook diegene niet vinden die je bedoelt, al volop gezocht op bullet en bullit enz.
 
Hallo allemaal,
Na aandringen van rudy om me eigen aan te melden om ook even te stemmen heb ik dat maar even gedaan (wat luister ik toch goed)
Zoals de meeste denk ik wel weten ben ik de vriendin van roedy. Ik heb zelf geen motor maar zit altijd braaf achterop.
Ook kom ik als vrouw zijnde pien ondersteunen hahah
njaa hoop dat ik zat heb gekletst voor dit berichtje en anders hoor ik het graag.
 
Hallo allemaal,
Na aandringen van rudy om me eigen aan te melden om ook even te stemmen heb ik dat maar even gedaan (wat luister ik toch goed)
Zoals de meeste denk ik wel weten ben ik de vriendin van roedy. Ik heb zelf geen motor maar zit altijd braaf achterop.
Ook kom ik als vrouw zijnde pien ondersteunen hahah
njaa hoop dat ik zat heb gekletst voor dit berichtje en anders hoor ik het graag.
Sharon welkom *O* *O* op dit lul (Bosche) topic ;)
Jos en Pien rijden samen in 1 kart om het eerlijk te houden :Y
 
Laatst bewerkt:
Die kost een paar rooitjes... :o
Ik kan ook diegene niet vinden die je bedoelt, al volop gezocht op bullet en bullit enz.

Ik heb een andere oplossing.
Ik heb vandaag voor me zoontje een Philips GoGear 30G MP4 speler gekocht.

Voordeel is dat ik daar een externe camera aan kan hangen.
Kan ik dus 30G vol filmen met die externe camera en het geluid word opgenomen via de MP4 speler.

Dit is ie;

philips_gogear_hdd6330.jpg
 
Die kost een paar rooitjes... :o
Ik kan ook diegene niet vinden die je bedoelt, al volop gezocht op bullet en bullit enz.
TOINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG..

Maar ik heb hem gevonden.
Zag ineens de naam dogcam (moet je eens op zoeken, rare videos jho.. ba ba met dieren...

Maar het is deze, ze maken gebruik van sony onderdelen....
DogCamSport.co.uk
 
Ik heb nog groene wanten ........ voor je ;)

Er zijn grenzen... ik heb begrepen dat groenen helemaal niet voorruit willen :N


:+


Edit; Corné, wat is de reden voor een andere camera? Die GoPro is toch ook super eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
Na aandringen van rudy om me eigen aan te melden om ook even te stemmen heb ik dat maar even gedaan (wat luister ik toch goed)
Zoals de meeste denk ik wel weten ben ik de vriendin van roedy. Ik heb zelf geen motor maar zit altijd braaf achterop.
Ook kom ik als vrouw zijnde pien ondersteunen hahah
njaa hoop dat ik zat heb gekletst voor dit berichtje en anders hoor ik het graag.
Welkom meid, Pien kan soms wel wat hulp gebruiken hier.... :X

Pien, kom er maar in met je zweepie.... :+
 
Ik heb een andere oplossing.
Ik heb vandaag voor me zoontje een Philips GoGear 30G MP4 speler gekocht.

Voordeel is dat ik daar een externe camera aan kan hangen.
Kan ik dus 30G vol filmen met die externe camera en het geluid word opgenomen via de MP4 speler.

Dit is ie;

[afbeelding]
Dat is een wel hele mooie oplossing peer.
Maar weet je het zeker dat er een camera aan gehangen kan worden.
Ik dacht dat het alleen bedoeld is voor muziek en film.
En dat je deze vanaf een pc er op moet zetten...

Heb je wat meer info, want het klinkt interessant. :Y
 
Er zijn grenzen... ik heb begrepen dat groenen helemaal niet voorruit willen :N


:+


Edit; Corné, wat is de reden voor een andere camera? Die GoPro is toch ook super eigenlijk?
Je moet rooie hebben hè! Ik vandaag op de ducati trapfiets nog een R6 eruit gereden, vanaf de Bruistensingel tot aan de Lokerenpassage }) Hij sloeg af en moest voor mij wachten, ik schreeuwen "Rooie zijn toch sneller hè!" :9

GoPro is inderdaad mooi, die Drift ook, maar dit lijkt me ideaal (heb ook nog heel veel overuren, dus kost me niet direct geld). Maak nu een keuze uit deze drie, de andere 2 gaan in de verkoop denk ik.
Het mooie van deze is dat de camera zelf klein en licht is, dus meer montagemogelijkheden, snoer is 1,5m, scherm zet ik op het stuur, dus altijd volledige controle. Zit ook te denken aan een stevige flexibele arm waar ik de camerakop op zet en ik dus vanaf een afstandje de motor zelf kan filmen tijdens het rijden.
 
Dat is een wel hele mooie oplossing peer.
Maar weet je het zeker dat er een camera aan gehangen kan worden.
Ik dacht dat het alleen bedoeld is voor muziek en film.
En dat je deze vanaf een pc er op moet zetten...

Heb je wat meer info, want het klinkt interessant. :Y
Ja, dat zou je even uit moeten zoeken, en wat voor camera er dan aan kan, analoge wellicht?
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Ben ik weer :W :W
Kan jullie niet missen hoor :9 :P
Is wel raar 1 dag geen slappe klets weg te zetten :X
En het duurt dan wel heeeeeeeeel lang voordat dit nummer vol is :Y :Y
Want lullen kunnen jullie echt niet :X
 
Hallo allemaal,
Na aandringen van rudy om me eigen aan te melden om ook even te stemmen heb ik dat maar even gedaan (wat luister ik toch goed)
Zoals de meeste denk ik wel weten ben ik de vriendin van roedy. Ik heb zelf geen motor maar zit altijd braaf achterop.
Ook kom ik als vrouw zijnde pien ondersteunen hahah
njaa hoop dat ik zat heb gekletst voor dit berichtje en anders hoor ik het graag.


Ja dat aandringen doet het het meestal wel })
Maar gezellie dat je mee komt praten en Pien komt ondersteunen :j
Over motoren word weing gelult,wel over eten,bier, honden en zigo natuurlijk :X
Shit was cameras vergeten :$
 
Laatst bewerkt:
Je moet rooie hebben hè! Ik vandaag op de ducati trapfiets nog een R6 eruit gereden, vanaf de Bruistensingel tot aan de Lokerenpassage }) Hij sloeg af en moest voor mij wachten, ik schreeuwen "Rooie zijn toch sneller hè!" :9

GoPro is inderdaad mooi, die Drift ook, maar dit lijkt me ideaal (heb ook nog heel veel overuren, dus kost me niet direct geld). Maak nu een keuze uit deze drie, de andere 2 gaan in de verkoop denk ik.
Het mooie van deze is dat de camera zelf klein en licht is, dus meer montagemogelijkheden, snoer is 1,5m, scherm zet ik op het stuur, dus altijd volledige controle. Zit ook te denken aan een stevige flexibele arm waar ik de camerakop op zet en ik dus vanaf een afstandje de motor zelf kan filmen tijdens het rijden.

*Dat stuk over die R6 even als niet gelezen beschouwende* :+ :

Wordt net een VROS voertuig :+

Wel mooi dat werk, kun je leuk spul kopen :Y Zou graag ook een leuke camera hebben maar we doen het nog wel even met deze :) Heb in ieder geval nu getest dat de positie naar achter het beste werkt bij deze.
 
*Dat stuk over die R6 even als niet gelezen beschouwende* :+ :

Wordt net een VROS voertuig :+

Wel mooi dat werk, kun je leuk spul kopen :Y Zou graag ook een leuke camera hebben maar we doen het nog wel even met deze :) Heb in ieder geval nu getest dat de positie naar achter het beste werkt bij deze.

Kan je dat ding niet in je onderste kuip kwijt :?
 
Ik heb een andere oplossing.
Ik heb vandaag voor me zoontje een Philips GoGear 30G MP4 speler gekocht.

Voordeel is dat ik daar een externe camera aan kan hangen.
Kan ik dus 30G vol filmen met die externe camera en het geluid word opgenomen via de MP4 speler.

Dit is ie;

[afbeelding]
Ik zat ook even te kijken Peer, maar ik zie alleen maar hdmi uit, geen ingang, maar misschien kijk ik niet goed of ik heb de verkeerde voor me
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan