MF Gooi en Vechtstreek deel *87* Komkommertijd = Crosstijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* Morregeeeh!*O* *O*

Gave SW, Tenks!! *D *O*
Leuk dat het leuk was! :Y

Namen: |(

Lessen: sommigen slagen en kunnen het nog niet dus... lekker belangrijk _O-
Gewoon genieten zodra je het hebt..
Alhoewel ik ook van elke les genoten heb!!!! Mooie tijd.... *D
 
Over namen gesproken, ooit een meisje ontmoet die "Pardon" als achternaam had. Erg onhandig bij een loket:

"Wat is uw naam?"
"Pardon"
"WAT IS UW NAAM?"

Die was erg blij dat ze inmiddels getrouwd was _O-
 
*O* Even een 'kleine' peiling... *O*

Ik/wij zijn benieuwd of hier mensen zijn die interesse hebben in een weekje wintersport in 2011 met MF (Gooi-topic uiteraard *D ).

Het zal dan gaan om een weekje in de maanden februari of maart. Naar aanleiding van de peiling zal ik eens kunnen kijken wat er qua chalets te huur is... Grotere groep = vaak lagere kosten :Y

Graag even aanvullen met je naam:

- Phoen
- Noor

wintersport%20vof%20(27).JPG
 
Koffie @#$%

Zot is nog nog steeds rookvrij en heeft weinig tijd dus bijlezen gaat niet lukken.
Iedereen nog gelukkig? Stanley al geld gevangen? Zot gaat voorlopig nog niet hardlopen. Deze week nog fietsen en Zondag OTR ritje dus wel genoeg beweging.

full
 
*O* Even een 'kleine' peiling... *O*

Ik/wij zijn benieuwd of hier mensen zijn die interesse hebben in een weekje wintersport in 2011 met MF (Gooi-topic uiteraard *D ).

Het zal dan gaan om een weekje in de maanden februari of maart. Naar aanleiding van de peiling zal ik eens kunnen kijken wat er qua chalets te huur is... Grotere groep = vaak lagere kosten :Y

Graag even aanvullen met je naam:

- Phoen
- Noor

[afbeelding]

Leuk initiatief!!! *O*
Heb alleen nog nooit geskied (ja, 1 keer indoor met 't Gooi _O-), dus gaat hem niet worden. ;)
 
Een vriend van me had deze gekocht. Écht wow!!! :} Wat een fiets.

7b601296fd695f5e33057adc05e8912f1278351636.jpg


En dat zeg ik niet omdat het een KTM is. O-)
Maar carbon frame, FOX RP23 achter, FOX 32 F120 TERRALOGIC voor, XTR afwerking, DT Swiss wielen, etc... :9

Ben alleen niet echt een carbon fan voor mountainbikes.
 
*O* Even een 'kleine' peiling... *O*

Ik/wij zijn benieuwd of hier mensen zijn die interesse hebben in een weekje wintersport in 2011 met MF (Gooi-topic uiteraard *D ).

Het zal dan gaan om een weekje in de maanden februari of maart. Naar aanleiding van de peiling zal ik eens kunnen kijken wat er qua chalets te huur is... Grotere groep = vaak lagere kosten :Y

Graag even aanvullen met je naam:

- Phoen
- Noor

[afbeelding]

Leuk initatief!
Ik ga thuis ff overleggen :) Dan gaan we met 4 uiteraard ;)
 
Koffie @#$%

Zot is nog nog steeds rookvrij en heeft weinig tijd dus bijlezen gaat niet lukken.
Iedereen nog gelukkig? Stanley al geld gevangen? Zot gaat voorlopig nog niet hardlopen. Deze week nog fietsen en Zondag OTR ritje dus wel genoeg beweging.

[afbeelding]

goed bezig Ro! :} :} :}
 
@skiën, leuk idee maar het zit er hoe dan ook financieel niet in -O-
Koffie @#$%

Zot is nog nog steeds rookvrij en heeft weinig tijd dus bijlezen gaat niet lukken.
Iedereen nog gelukkig? Stanley al geld gevangen? Zot gaat voorlopig nog niet hardlopen. Deze week nog fietsen en Zondag OTR ritje dus wel genoeg beweging.

[afbeelding]
:}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan