MF Gooi en Vechtstreek deel *87* Komkommertijd = Crosstijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
:N Jongens, niet zo moeilijk doen, koop nou een appel :Y

Mogguh trouwens! :W

Nu snij je iets grappigs aan. :) Met de toenemende populariteit voor Apple zou het zo maar eens kunnen dat Apple gebruikers straks ook aan de virus scanner mogen. Ben benieuwd hoe Apple hier mee om kan gaan/gaat.
 
Laatst bewerkt:
Nu snij je iets grappigs aan. :) Met de toenemende populariteit voor Apple zou het zo maar eens kunnen dat Apple gebruikers straks ook aan de virus scanner mogen. Ben benieuwd hoe Apple hier mee om kan gaan/gaat.

er zijn al virusscanners voor en nodig ook ;)
 
Even wat humor om de maandag goed te beginnen:

A lady goes to her parish priest one day and tells him, Father, I have a problem. I have two female parrots but they only know how to say one thing. What do they say? the priest inquired.

They say, 'Hi, we're prostitutes. Do you want to have some fun? That's obscene! the priest exclaimed, I can see why you are embarrassed. He thought a minute and then said, You know, I may have a solution to this problem. I have two male parrots whom I have taught to pray and read the Bible.

Bring your two parrots over to my house and we will put them in the cage with Francis and Job. My parrots can teach your parrots to praise and worship. I'm sure your parrots will stop saying that...that phrase in no time. Thank you, the woman responded, this may very well be the solution.

The next day, she brought her female parrots to the priest's house. As he ushered her in, she saw this two male parrots were inside their cage, hold their rosary beads and praying.

Impressed, she walked over and placed her parrots in with them.

After just a couple of seconds, the female parrots exclaimed out in unison, Hi, we're prostitutes. Do you want to have some fun?

There was a stunned silence. Finally, one male parrot looked over at the other male parrot and said:"Put the beads away, Francis, our prayers have been answered!
 
Zowwwwww..... daar zijn we weer...

Heerlijk een weekje herfstvakantie hier nu. Was ik wel aan toe. Vandaag bezig geweest met huiswerk.... (grmbl... moest een planning maken) en met Jazz naar de arts weer geweest.... Kleine mannetje is goed bezig. Volgende week mag ie voor knip/knip :) hehe

En dan nog straks naar de tandarts... gadver heb ik echt zo geen zin in... maarja na 8 jaar moet het maar weer eens he.

Zag een mooi plaatje voorbij komen van een tiger... Mooi ding is dat zeg. Stoer uiterlijk en mooie kleur ook.

En het feesie bij chiel was erg gezellig las ik.... leuke foto's ook. Doe je best goed zo chiel met een kleine in je armen hehehe
 
Zowwwwww..... daar zijn we weer...

Heerlijk een weekje herfstvakantie hier nu. Was ik wel aan toe. Vandaag bezig geweest met huiswerk.... (grmbl... moest een planning maken) en met Jazz naar de arts weer geweest.... Kleine mannetje is goed bezig. Volgende week mag ie voor knip/knip :) hehe

En dan nog straks naar de tandarts... gadver heb ik echt zo geen zin in... maarja na 8 jaar moet het maar weer eens he.

Zag een mooi plaatje voorbij komen van een tiger... Mooi ding is dat zeg. Stoer uiterlijk en mooie kleur ook.

En het feesie bij chiel was erg gezellig las ik.... leuke foto's ook. Doe je best goed zo chiel met een kleine in je armen hehehe

Bofkont! :) Veel plezier in je herfstvakantie!
Huiswerk voor? :) Kleine Jazz! *O*

@X :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan