MF Gooi en Vechtstreek deel *87* Komkommertijd = Crosstijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
..een extern internetlijntje! *D

:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

full


:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
:(
Gister mijn auto bijna in vlammen op (ok, ik overdrijf; maar er kwam wel rook uit; hij staat nu bij garage); en nu start mijn Duc niet en is het wachten op de WW.
Mag ik even: :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Zo, dat lucht op.









Oh ja: :W
 
Winter idd niet rijden...tja dat zou wel beter zijn maar maar...meh de een roept dat het geen stuiver uitmaakt, de ander weer dat wachten tot wel beter is...
[me="CorvetteFreak"]snapt niet meer :P[/me]

Het scheelt in ieder geval wel verzekering en wegenbelasting als je de motor pas in 2011 koopt ;)
Hoewel is ook wel snap dat je hem liever vandaag als morgen hebt :] als is het maar het idee
 
Klopt.
Ik neem Jan, JJ en Bartje mee. Wij gaan dan rechtstreeks naar de bioscoop. Hoop dat je het niet erg vindt.

Het is niet alleen dat JJ laat is. Het komt voor mij ook beter uit. Weet namelijk niet hoe mijn dag loopt morgen en als ik om 6 uur klaar ben met werken moet ik me helemaal kapot haasten. Dus komt mij ook beter uit. :)

Geen probleem joh! :) Maar dan weet ik het even :)
 
Uhmmm Noor... ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik ga doen vanavond. Wil graag wat eerder langs komen voor een taartje (heb ik meteen avondeten :P ). Maar moet voor mn werk onder Eindhoven zijn later vanmiddag en totaal geen idee hoelaat ik daar klaar ben. Planning is 18u, maarja dat zegt niets :+ Ik bel je anders wel even als ik daar vertrek of meer weet :Y


:W

Is prima! :) Succes in Eindhoven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan